Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Baseball (https://www.sharps.se/forums/baseball/)
-   -   MLB 10/6 (https://www.sharps.se/forums/baseball/7951-mlb-10-6-a/)

Arch 2011-06-09 23:56

MLB 10/6
 
Bryr mig inte om jinxen, men det har gått länge sedan jag skrivit om spelen. Så nu då...


Över i Phillies för att båda pitchers är ostabila, båda lineups bra, en över ump och det blåser ut. Phillies arena är också hitter-vänlig

Över i Pirates mest för att det är osannolikt att Collmenter fortsätter med sån tur. Jag ska försöka att komma ihåg att spela över på hans närmaste matcherna då linorna bör ge värde.

Twins för att Blackburn har spelat bra och det blåser in (17mph) vilket hjälper mot hans största svaghet: att ge upp HRs. Gillar inte Holland värst mycket, tycker han är överskattad.

A's för att jag får fint värde på Cahill och dessutom går mot Buehrle som har problem mot detta lag.

Dodgers är princip spel så länge jag får +odds på Kershaw mot en klass sämre pitchers. Coors hjälper Dodgers svaga offense.

Reds för att Giants är så offensivt klena (så jävla tråkiga att titta på igår) och Bumgarner är för...njjaaaa.
RL för att det är fint pris och Cueto kan dominera en så svag lineup.
Över för att Cueto är lika stabil som Linda Rosings politiska karriär.

Vlad 2011-06-10 00:44

Du skriver mer om jinxen än mig fast du säger dig inte ens tror på den :D

Tog Twins och Dodgers av dig,förhoppningsvis de 2 icke jinxade spelen inatt :whistling:

Arch 2011-06-10 01:50

Hehe det har blivit så att spelen skiter sig när jag postat här (senaste tiden). Jag vill nog helst undvika stressen av att känna att jag behöver posta, det är massa spel dagligen och det tar tid. Skyller allt på dig, är nog lättast så ;)

Arch 2011-06-10 08:48

älska när en pitcher som Kershaw har kontroll i 5 innings och sen tappar allt...och över i Philly får sig 3 runs och sen regnavbrott på en timme vilket gör att man kommer ut med en massa relievers från båda lagen...jinx säger jag...

iCash 2011-06-10 09:30

Ja regnet var oroväckande, hade spel på Redsox som med hjälp av jm's c spel pressade upp oddset till b.l.a 2.60 hos betus och som tillslut hittade hem.
Detta diskuterades i chatten igår..

Blir spel på Tb Rays ikv @ 1.80 Hellickson får det gjort :)

Vlad 2011-06-10 13:48

Citat:

Ursprungligen postat av Arch (Inlägg 126324)
älska när en pitcher som Kershaw har kontroll i 5 innings och sen tappar allt...och över i Philly får sig 3 runs och sen regnavbrott på en timme vilket gör att man kommer ut med en massa relievers från båda lagen...jinx säger jag...

Yup det var fan vad Dodgers vittrade sönder totalt,hade 7-3 sista gången jag kollade under en timeout i NBA-finals. Ingen lek det där,sluta posta :p

Qirren 2011-06-10 19:06

Citat:

Ursprungligen postat av Arch (Inlägg 126324)
älska när en pitcher som Kershaw har kontroll i 5 innings och sen tappar allt...och över i Philly får sig 3 runs och sen regnavbrott på en timme vilket gör att man kommer ut med en massa relievers från båda lagen...jinx säger jag...

Kershaw gjorde samma sak i sin senaste start..What's up with him.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved