Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Baseball (https://www.sharps.se/forums/baseball/)
-   -   MLB 19/7 (https://www.sharps.se/forums/baseball/8276-mlb-19-7-a/)

Boone 2011-07-19 18:53

MLB 19/7
 
Smygstartade comebacken igår när jag kände att sommarens alla 'måsten' var avklarade och nu kan förbereda mig på en andra halva som förhoppningsvis visar att första halvan till berodde på den heltrasiga tidzonen i Thailand för att kolla MLB och inte att jag tappat stinget.

Har hittills hittat detta till i natt:

Ogiltigt spel-ID: 443255


Båda lagen ställer idag upp med pitchers som har lite att bevisa för dagen. Pineda har t.ex. 3.03 ERA denna säsongen, men han kommer samtidigt från en av sina sämsta starter där han gav upp 7 ER till Angels borta. Pineda är bra på att komma tillbaka på förluster bland annat när han nu sist bara gav upp 1 ER till Oakland efter att ha låtit Atlanta piskat upp honom för 5 runs och gången innan dess gav han bara upp 1 ER till Phillies efter att ha åkt på 6 runs av Tigers gången innan. Pineda bör ha lite extra motivation idag och trots att Toronto möter honom för andra gången så tycker jag chanserna till en bra match av Pineda är stora. Bautista bör vara tillbaka ikväll men förhoppningsvis är han inte helt hundra ännu. Corey Patterson som var den enda som lyckades med RBIs mot Pineda förra gången är dessutom allt annat än het så han bör inte göra någon skada idag, Cecil har en ERA på över 5 för Toronto men han är en mycket bättre pitcher än så. Han kommer precis från en bra start mot Cleveland där han inte gav upp en ER på 6 innings och jag ser inget som tyder på att han skulle prestera sämre mot ett Seattle bestående till stor del av batters som hör hemma i minors. Kör på 5 first innings därför att det finns några stolpskott i båda bullpens som kan ge upp 9 runs på egen hand.

Vad tror ni andra om natten?

Arch 2011-07-19 20:51

Gillar mest över @Tampa. Colon har inte sett bra ut senaste par och varit halvskadad. Gillar dock inte att Yanks ser Hellickson första gången, men det som balanserar ut det är att några (Cano, Jeter) har få AB mot honom och att Hellickson inte ha spelat på 2 veckor och är på pitch count mot ett tålamodigt lag. Skulle nog våga påstå att han stannar inne under 6 innings.

Nog ett spel på Cliff Lee och ganska fint värde på Peavy, om han nu inte faller isär efter 2 innings. Ingen Dunn för CWS $$

Fish kanske ? +Odds på Indians låter kul.

Reyes och Beltran tillbaka för Mets, oj oj.

timadolf 2011-07-20 00:01

Citat:

Ursprungligen postat av Arch (Inlägg 131145)
Gillar mest över @Tampa. Colon har inte sett bra ut senaste par och varit halvskadad. Gillar dock inte att Yanks ser Hellickson första gången, men det som balanserar ut det är att några (Cano, Jeter) har få AB mot honom och att Hellickson inte ha spelat på 2 veckor och är på pitch count mot ett tålamodigt lag. Skulle nog våga påstå att han stannar inne under 6 innings.

Nog ett spel på Cliff Lee och ganska fint värde på Peavy, om han nu inte faller isär efter 2 innings. Ingen Dunn för CWS $$

Fish kanske ? +Odds på Indians låter kul.

Reyes och Beltran tillbaka för Mets, oj oj.

Mina spel so far

MLB, Baseball
St Louis Cardinals/New York Mets 19-July-2011 4:10 PM PST
Total Runs OVER 8 for Game 1.935
K. Lohse must start D. Gee must start

Boone

Baseball 5 Innings
Wager Type:Straight Bet
Seattle Mariners/Toronto Blue Jays
Total Points UNDER 4 -120 for Game
M Pineda -R must Start B Cecil -L must Start

Jitte


MLB, Baseball
Boston Red Sox/Baltimore Orioles 19-July-2011 4:05 PM PST
Total Runs OVER 10 for Game 2.000
K. Weiland must start J. Guthrie must start


Så hur gör du?

Lägger du in spelen efter spelstopp?

Arch 2011-07-20 00:07

Oftast lite innan, ibland inte alls om jag inte är nöjd med känslan. Nu satt jag och tittade på en film, så det blev bara ett.

timadolf 2011-07-20 00:14

Citat:

Ursprungligen postat av Arch (Inlägg 131165)
Oftast lite innan, ibland inte alls om jag inte är nöjd med känslan. Nu satt jag och tittade på en film, så det blev bara ett.

Helt okej!

Då vet jag ofta ca 5-10 min innan spelstopp, oddset gick upp till 1,97...

Jag e lite av ett fan av din baseball så om du kan posta lite innan 01:00 blir jag JÄTTEGLAD!:hattenav:

MLB, Baseball
New York Yankees/Tampa Bay Rays 19-July-2011 4:10 PM PST
Total Runs OVER 8.5 for Game 1.971
B. Colon must start J. Hellickson must start

Boone 2011-07-20 05:49

Oj vilken katastrof. Både Cecil och Pineda har en av sina sämre dagar samtidigt och lyckades göra spelet ointressant direkt.

JSQ 2011-07-20 08:04

Minus någon unit inatt efter att red sox varit lite väl ineffektiva med 4 hits/run istället för 1.77 hits/run som dom snittar på.

timadolf 2011-07-20 08:15

OUCh losade 4 units inatt ajajajaj, vi får öka insatserna lite...

Overkill 2011-07-20 08:49

Citat:

Ursprungligen postat av timadolf (Inlägg 131182)
OUCh losade 4 units inatt ajajajaj, vi får öka insatserna lite...

WTF? :holms:

timadolf 2011-07-20 11:39

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 131184)
WTF? :holms:

Performance, vad e ditt problem? Varför ska du blanda dig i vad jag gör sköt ditt jävla speedwayprojekt!

Jag satsade 1 unit per spel, jag förlorade 4 units. Du kan satsa 40 units på en kväll vem fan e Holms?

Sluta upp med dina besserwisserstil, du e bara dryg och osmaklig.
Fattar inte att vissa på det här forumet ska skapa så jävla MYCKET NEGATIVT!:thumbdown:

Boone 2011-07-20 11:40

Lugn nu grabbar det här är inte rekat.

timadolf 2011-07-20 11:46

Men okej jag ska inte posta mer på den här siten!

Vissa var tacksamma för att jag postade Boyd, vissa vara tacksamma för mina kunskaper angående trading.

Men jag e trött på den dåliga stämningen på det här forumet, hatar egotrippade dryga personer som tror sig veta så mycket och skrämmer bort folk. :sad:

Boone 2011-07-20 11:50

Citat:

Ursprungligen postat av timadolf (Inlägg 131209)
Men okej jag ska inte posta mer på den här siten!

Vissa var tacksamma för att jag postade Boyd, vissa vara tacksamma för mina kunskaper angående trading.

Men jag e trött på den dåliga stämningen på det här forumet, hatar egotrippade dryga personer som tror sig veta så mycket och skrämmer bort folk. :sad:

Bry dig inte om en persons kommentarer. Det finns en ignore-funktion om du vill slippa se någons inlägg.

Gillar inte heller en dålig stämning på forumet, men jag ser inte det spydiga i performance inlägg och eftersom vi förespråkar sund BRM här på Sharps tycker jag också det är underligt varför man ska gå upp i units efter förluster, borde snarare vara tvärtom.

Så länge det inte är personliga påhopp befinner det sig inom reglerna och är du inte nöjd med någons inlägg så kan du bara rapportera så prövar vi om inlägget håller sig inom våra regler.

Overkill 2011-07-20 12:24

Citat:

Ursprungligen postat av timadolf (Inlägg 131207)
Performance, vad e ditt problem? Varför ska du blanda dig i vad jag gör sköt ditt jävla speedwayprojekt!

Jag satsade 1 unit per spel, jag förlorade 4 units. Du kan satsa 40 units på en kväll vem fan e Holms?

Sluta upp med dina besserwisserstil, du e bara dryg och osmaklig.
Fattar inte att vissa på det här forumet ska skapa så jävla MYCKET NEGATIVT!:thumbdown:

Frågan är vad ditt problem egentligen är som gör dessa påhopp?

Det jag ställde mig frågande till var din BRM som även Boone påpekade här ovan, varför gå upp i insats efter några förluster?

Det var det enda jag syftade på och som svar får jag att jag är dryg och osmaklig, man kan ju undra vem det gäller egentligen. :)

timadolf 2011-07-20 13:02

Ja ni har rätt.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved