Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Basket (https://www.sharps.se/forums/basket/)
-   -   NBA 19/1 (https://www.sharps.se/forums/basket/10556-nba-19-1-a/)

Iamthelegion 2012-01-20 01:43

Heat ångar på! :) Väldigt mycket missar Lakers i första Q.. Det får dom gärna fortsätta med :)

Lazlo 2012-01-20 01:46

Lebrons svettband på huvudet ser ju fan sjukt ut numera, det ser ut som han har världshistoriens största panna för han försöker dölja sitt höga hårfäste. Videon som Lemmy tidigare postade angående hans panna va rätt talande och nu börjar det gå för långt :lol:

Nu är det dags att göra något åt detta Lebron! Operera dit hår a'la Rooney, ta av svettbandet helt eller dra ner det och inse att du är flint fast du är nyss fyllde 27 :)

Vilken väg skulle ni gå? :D

Till matcherna då, 1Q spelet sitter då Heat vinner med 25-20 och Hornets rusar iväg till en tidigt double digits ledning. Ariza med 9 pts i 1Q och Bawsh missar tyvärr 4 av 5 men får iaf 7 pts+rbs i första!

fondell 2012-01-20 01:47

Citat:

Ursprungligen postat av Lazlo (Inlägg 162108)
Så rätt så, man ska kunna tjöta lite med varandra så blir allt lite roligare och det behöver inte vara så strikt. Speciellt om spelen går tråkigt, så kan man ha kul genom att snacka lite skit iaf. :)

Kommer för övrigt också ihåg Bawshs magiska match :hurt:

Nu kör vi då guys!

Nu jobbar vi in Utah inatt! :cheers:

Iamthelegion 2012-01-20 01:57

Spoiler:
Citat:

Ursprungligen postat av Lazlo (Inlägg 162113)
Lebrons svettband på huvudet ser ju fan sjukt ut numera, det ser ut som han har världshistoriens största panna för han försöker dölja sitt höga hårfäste. Videon som Lemmy tidigare postade angående hans panna va rätt talande och nu börjar det gå för långt :lol:




Han borde låna Gervinhos hårband :)

Lazlo 2012-01-20 02:12

Citat:

Ursprungligen postat av Iamthelegion (Inlägg 162115)


Han borde låna Gervinhos hårband :)

Haha ja, sexigt det skulle bli, han skulle behöva 25 av Gervinhos hårband för att dölja den där pannan!

Vlad 2012-01-20 02:27

Kobe 1-8 FG i HT. Han vill ha alla rekord den själviske jäveln och nu satsar han på att ta Bosh rekord också...

phekstrom 2012-01-20 02:35

Humor är viktigt. Skit i ROI.

Overkill 2012-01-20 02:39

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 162122)
Kobe 1-8 FG i HT. Han vill ha alla rekord den själviske jäveln och nu satsar han på att ta Bosh rekord också...

1-9 nu. :evilgrin39: Recordnight stundar! :lol:

Sobofied 2012-01-20 03:07

bosh med 22 totalt efter 3qs. Heat leder dock med 20 så reell chans att han inte spelar mer. :<

tompa87 2012-01-20 03:17

Rockets sista halva 24 poäng? :/ Mormor träffar mer korg..

Lazlo 2012-01-20 03:31

Hehe ja, Houston gör 24 poäng i andra halvlek. Igår gjorde Indiana 8 poäng i 4:e och tappar en trygg ledning till förlust för mig och idag gör Houston 7 poäng i 4:e och tappar en trygg ledning till förlust för mig. Så kan det vara ibland och som extra krydda så gör Ariza 9 poäng i 1Q och sen gör han 1 poäng på resterande 3Q+OT och han torskar alltså Över 12.5 propen som jag hade där. Ska bli roligt när man få in lite spel för lagen man spelat mot gör 7-8 poäng i 4:e quartern. Nu ska vi fixa in Utah då!

Lazlo 2012-01-20 03:37

Det hade ju inte gjort så mycket att Houston tappade om inte överspelet på 184.5 gått in men 20 poäng på 2.34 där gör att det stannar på 185 och därmed gjorde det jätte mycket att Houston tappade :p

Vlad 2012-01-20 03:43

Maxotur sista tiden Lazlo. Ariza spelade bra i början men han slog upp sin skada lite tror jag,han gick ut i omklädningsrummet ett tag i 3Q och såg inte lika bra ut när han kom tillbaka.

Bara kämpa på :KO:

Lazlo 2012-01-20 03:50

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 162131)
Maxotur sista tiden Lazlo. Ariza spelade bra i början men han slog upp sin skada lite tror jag,han gick ut i omklädningsrummet ett tag i 3Q och såg inte lika bra ut när han kom tillbaka.

Bara kämpa på :KO:

En smula otur ja, men det krävs mer än maxotur för att ta kål på mig så jag kämpar på ;)

Såg inte matchen, det är mycket möjligt att det är som du säger men samtidigt så spelade Ariza mest av samtliga spelare i den matchen, 46 minuter. 9 poäng i 1 Q så tycker man att 4 till på 3Q+OT med 46 minuter speltid inte ska vara så svårt :whistling:

zlotys 2012-01-20 06:31

Jag kan i stort sett ingenting om basket. Men livebetta på sista matchen för natten utan att ens titta på den verkar gå bra, som oftast. Speciellt på över/under. Både på Q's och Total. Brukar vänta till mitten av tredje Q'ern. Verkar som vissa bolag inte har någon koll på linorna. Som nyligen, matchen mellan Utah-Mavs.

Jag tror det stog 71-71 inför sista Q'ern. Linan låg på 197.5, jag tyckte den va på tok för hög och jag in på under. Och det gick ju vägen. Tycker set händer väldigt ofta och 8 av mina senaste 10 livebetts har gått in. Är det bara jag som har tur, eller kan jag ha någon poäng i det jag skriver?



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved