![]() |
Citat:
|
Citat:
Jag sätter 100 sharp$ på det! Allt för att krydda vardagen och east/west rivaliteten här i nba-trådarna!(du är naturligtvis west-side eddieh!) :lol: |
Spoiler:
Tack för infon! Jag tror jag behåller överspelet men slopar +8.5. Kör +3 på Orlando också, REVANSCH! :gun_bandana: |
Citat:
http://www.youtube.com/watch?v=_qkP8SvHvaU Btw, snygg avatar du skaffat. Baronen är min favorit, born and raised in LA of course. |
Dammit. Missklick. UNDER 188 tror jag på nu :yes:
|
Spoiler:
Game on, förde över 100 parras till dig precis. Förväntar mig 200 imorgon!(schysst lina för dig!) :whistling: http://www.youtube.com/watch?v=Y7yQwQtSN7M Baronen är kung, hoppas han är skadefri resten av säsongen även om han precis har kommit tillbaka, 32 åring som har en 90 årings kropp :lol: |
Betsson-babianen tvingar mig att betta mot LeBron. u29,5 pts till 2.29 är för bra t.o.m för honom.
Ger mig 22 props för kvällen, pretty sick. Många skor det. |
Citat:
Spoiler:
Eller mindre bra... Spoiler:
Känner du dig pressad, Sobofield? |
Citat:
You sir, r crazee! Btw igår täckte alla stor-favs, och LBJ mot sina Cavs...kan de missa ? |
Citat:
"Förlåt! Jag var tvungen att kolla på LeBron" har varit en ganska vanlig ursäkt i diverse sammanhang här hemma. :) Hon är NFL-fan (Pats), där jag också mycket riktigt är en stadigt förlorande spelare. Bitch. |
Citat:
|
Klart överspelet ska sitta när jag klickar fel och råkar spela under istället på femte omgången i 2-6 serien :idiot:
EDIT: Vilken tur att mina mattekunskaper är värdelösa! Det gick ju in ju :whoco5: |
4-0 sweep igår :clap:
Men det skönaste av allt var nog att slå eddieh på fingrarna! Är imponerad av knicks körde över stackars bobcats, de kommer sova mardrömmar nu i ialf en vecka! Verkar som det var en bra kväll för alla, så nu är det lillördag, vi festar till det lite!:drunk: melo är fan helt under isen =/ |
Citat:
Spoiler:
:sad::cry::sad44: |