Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Basket (https://www.sharps.se/forums/basket/)
-   -   NBA 26/1 (https://www.sharps.se/forums/basket/10641-nba-26-1-a/)

Sobofied 2012-01-26 16:04

NBA 26/1
 
Celtics +9 @ Magic o/u 175
Grizzlies +3.5 @ Clippers o/u 191

(pinnacle)

6asdf 2012-01-26 22:02

Jag tror på Orlando -10, känns som det här är en helt ny match och Orlando har även haft möjligheten att spela av måndagens trauma mot Pacers där man vann med19 pts. Rondo och Allen är fortfarande borta.

Kör en rak på Grizzlies också och hoppas att Clippers tog ut sig ordentligt igår, överspelet lockar.

Iamthelegion 2012-01-26 22:25

Över i magic - celts är väldigt lockande!
174 står linan på just nu @ betsson.

fondell 2012-01-26 22:30

Citat:

Ursprungligen postat av 6asdf (Inlägg 164079)
Jag tror på Orlando -10, känns som det här är en helt ny match och Orlando har även haft möjligheten att spela av måndagens trauma mot Pacers där man vann med19 pts. Rondo och Allen är fortfarande borta.

Kör en rak på Grizzlies också och hoppas att Clippers tog ut sig ordentligt igår, överspelet lockar.

Hoppas att clippers tog ut sig? De tog ut sig, var jämnt fram till sista minuten då ryckte lakers med typ 4 pt. Hur kan överspelet locka ifall ett av lagen är trötta? Förstår inte sammanhanget, trötthet = längre anfall och sämre skott. Sen vet man ju inte om de är så trötta egentligen då de är tränade att spela flera matcher i följd.

Lillis 2012-01-26 23:16

Med Rondo och Allen fortfarande borta lockar -10 på Orlando

Kör även LAC -3,5 CP3 tebax,

Vlad 2012-01-27 00:07

Citat:

Ursprungligen postat av fondell (Inlägg 164082)
Hoppas att clippers tog ut sig? De tog ut sig, var jämnt fram till sista minuten då ryckte lakers med typ 4 pt. Hur kan överspelet locka ifall ett av lagen är trötta? Förstår inte sammanhanget, trötthet = längre anfall och sämre skott. Sen vet man ju inte om de är så trötta egentligen då de är tränade att spela flera matcher i följd.

Håller inte med dig alls fondell

Trötthet brukar mer vara = sämre försvarsspel då det är svårt att hålla samma intensitet i defensiven när benen är sega och det kan bli en del enkla poäng om försvaret inte är på tå. Offense brukar funka ändå då det alltid är kul att ha bollen,så var det när jag spelade och brukar oftast se ut så i NBA också

Ingen åsikt om totalen på den här matchen mer generellt sådär :)

Sobofied 2012-01-27 00:44

Heh, jag bettar inte sides så ska nog inte säga för mycket men celtics +10 känns som alldeles för mycket. Mest baserat på http://www.basketball-reference.com/...201230BOS.html

LOL sample size iofs, men om man just har Allen+Rondo borta som argument känns det relevant.

Sobofied 2012-01-27 02:11

shit glöm det, Celtics ****ing sucks. 27 under med 3 min kvar till halvtid, Howard har spelat 6:43. heh

paffe 2012-01-27 03:15

KOMIGEN BOSTONNNNNNNNN :KO:

Fy fan vad gött Celtics, drog en chansning

Insats Odds Utbetalning:
100,00 SEK 5,30 530,00 SEK :cheers:

fondell 2012-01-27 07:18

Citat:

Ursprungligen postat av paffe (Inlägg 164094)
KOMIGEN BOSTONNNNNNNNN :KO:

Fy fan vad gött Celtics, drog en chansning

Insats Odds Utbetalning:
100,00 SEK 5,30 530,00 SEK :cheers:

Spel postat efterhand känns det som både jag och de andra här i tråden klarar sig utan.

6asdf 2012-01-27 07:22

Citat:

Ursprungligen postat av fondell (Inlägg 164082)
Hoppas att clippers tog ut sig? De tog ut sig, var jämnt fram till sista minuten då ryckte lakers med typ 4 pt. Hur kan överspelet locka ifall ett av lagen är trötta? Förstår inte sammanhanget, trötthet = längre anfall och sämre skott. Sen vet man ju inte om de är så trötta egentligen då de är tränade att spela flera matcher i följd.

Citat:

Håller inte med dig alls fondell

Trötthet brukar mer vara = sämre försvarsspel då det är svårt att hålla samma intensitet i defensiven när benen är sega och det kan bli en del enkla poäng om försvaret inte är på tå. Offense brukar funka ändå då det alltid är kul att ha bollen,så var det när jag spelade och brukar oftast se ut så i NBA också

Ingen åsikt om totalen på den här matchen mer generellt sådär
Tänkte precis som dig Vlad :) . Nu gick det iofs åt helvete (allt verkar gå åt helvete just nu :no: ) med 3 pts ändå.

OBS: Säger absolut inte något om vilken teori som skulle vara bäst utan bara att jag tänkte som Vlad!

fondell 2012-01-27 09:14

Naturligtvis stämmer det som vlad säger också, och det är roligt att folk kommer med sina åsikter!

Och det stämmer att allt är roligare när man har bollen! Men de andra ska göra sina löpningar också!:)

Valleyo 2012-01-27 09:15

Citat:

Ursprungligen postat av paffe (Inlägg 164094)
KOMIGEN BOSTONNNNNNNNN :KO:

Fy fan vad gött Celtics, drog en chansning

Insats Odds Utbetalning:
100,00 SEK 5,30 530,00 SEK :cheers:

Här har du!

6asdf 2012-01-27 09:34

Citat:

Ursprungligen postat av fondell (Inlägg 164115)
Naturligtvis stämmer det som vlad säger också, och det är roligt att folk kommer med sina åsikter!

Och det stämmer att allt är roligare när man har bollen! Men de andra ska göra sina löpningar också!:)

Ja, jag håller ju precis och lär mig dessutom så jag behöver alla infallsvinklar och teorier man kan få :).

Såg förresten att du spelade exakt tvärtemot vad jag gjorde igår natt, fortsätt med det så ska du se att du går plus :p :D

EDIT: Förstår/Hoppas(!) att det var på grund av egna analyser ;D

fondell 2012-01-27 09:49

Citat:

Ursprungligen postat av 6asdf (Inlägg 164119)
Ja, jag håller ju precis och lär mig dessutom så jag behöver alla infallsvinklar och teorier man kan få :).

Såg förresten att du spelade exakt tvärtemot vad jag gjorde igår natt, fortsätt med det så ska du se att du går plus :p :D

EDIT: Förstår/Hoppas(!) att det var på grund av egna analyser ;D

Ja precis, tack så mycket du är perfekt fade-material!:) skämt åsido, men underspelet var en rygg så den kan jag inte ta credd för!:)



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved