Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Basket (https://www.sharps.se/forums/basket/)
-   -   NBA 30/11 (https://www.sharps.se/forums/basket/14129-nba-30-11-a/)

Arch 2012-12-01 00:02

Du borde ha inte gjort det. Inte för att jag inte gillar det, men nu har du öppnat dörren åt Vlad & eddies gnäll... ;)

fxstc98 2012-12-01 00:07

Såå, hur ligger läget inför natten? E de bra eller dåligt :p
Ja håller ju bara på Dolhpins ja, de e basket de...:rolleyes: i mina ögon.
så, e de bra eller dåligt de du sa förut?

Fozho 2012-12-01 00:11

Citat:

Du borde ha inte gjort det. Inte för att jag inte gillar det, men nu har du öppnat dörren åt Vlad & eddies gnäll... ;)
kan tyvärr inte hålla koll på/komma ihåg alla :D



Citat:

Ursprungligen postat av fxstc98 (Inlägg 216301)
Såå, hur ligger läget inför natten? E de bra eller dåligt :p
Ja håller ju bara på Dolhpins ja, de e basket de...:rolleyes: i mina ögon.
så, e de bra eller dåligt de du sa förut?

pratar du med mig? :D

om du gör:
Dåligt!
Kevin Love är som sagt Timberwolves pointmaker! Lätt deras bästa spelare. Han värmer nu upp, och ska se om han kan spela mot Bucks inatt. Han var skadad och rapporterades att inte spela. Men nu helt plötsligt som sagt ska han testa.

Får helt enkelt hoppas Bucks vinner ändå, annars är de bara o ta nya tag :D

fxstc98 2012-12-01 00:17

Citat:

Ursprungligen postat av Fozho (Inlägg 216303)
pratar du med mig? :D

om du gör:
Dåligt!
Kevin Love är som sagt Timberwolves pointmaker! Lätt deras bästa spelare. Han värmer nu upp, och ska se om han kan spela mot Bucks inatt. Han var skadad och rapporterades att inte spela. Men nu helt plötsligt som sagt ska han testa.

Får helt enkelt hoppas Bucks vinner ändå, annars är de bara o ta nya tag :D

Japp, e ju din tråd, så de e ju dig ja pratar me :drunk:

Jaja, skit samma, man kan inte veta ALLT i förväg, men, i min värld har ja läst på lite, åååå....... nu tar vi dom... minst 9 poäng,,,,euh, om ja fick som ja ville :ful:

good luck.....

:smoke:

Arch 2012-12-01 00:21

Boston -4.5 2u
Celts är inte ett lag man ska spela på just nu, deras försvar är inte som det har varit, bänken är inte värst bra och man saknar Rondo. Så, varför jag envisas med att lägga pengar på "dåliga" lag. Tycker situationen är bra.
Doc har skällt ut laget som består av veteraner och som tar sånt allvarligt. Det finns en god chans att de tänder ikväll, speciellt efter den senaste pinsamma matchen mot Nets. Man spelar hemma, är vanligen stolta och KG är en sån som driver på hela tiden.

Man möter ett ungt Blazers som är dåliga borta, som också har en dålig bänk, som har förlorat mot Wiz senast (doh) och där laget är splittrat. Samma problem som Celts i omklädningsrummet fast med ungt folk och i bortaspel kan ge motsatt effekt. LMA fortfarande känner av ryggskadan och Wes M har problem med ligament i tummen.

Public är på Blazers och jag tror de viker ner sig, därav spelet.

Arch 2012-12-01 00:59

Resten av mina spel

Pacers -1 1u, under 188 1u
Lakers över 206 1.5u

fxstc98 2012-12-01 09:03

:KO: nya tag..........

Fozho 2012-12-01 11:10

Citat:

Ursprungligen postat av fxstc98 (Inlägg 216321)
:KO: nya tag..........

Haha jo..
Jag vann 2 av 3 spel iaf så gick plus :) du skulle ryggat alla mina 3 spel!
Om man ska rygga någon så kan de vara svårt o hitta just dem spelen som blir vinst, du fick tyvärr nitlotten.. skyller på Kevin Love ;)

Arch 2012-12-01 11:37

Så nära full pott, Suns spelade en tajt match hela matchen och under i Pacers matchen spricker också med 1pt när de foular i slutet och gör 5pts sista 11 sekunder.
Synd att jag inte var vaken för sena matcher, kunde troligen middlat Pacers under med över 2H för de hade gjort bara 83 pts i halvtid.

Skönt att se Celts spela, mycket aggressiva och med stor press

fxstc98 2012-12-01 11:54

Citat:

Ursprungligen postat av Fozho (Inlägg 216362)
Haha jo..
Jag vann 2 av 3 spel iaf så gick plus :) du skulle ryggat alla mina 3 spel!
Om man ska rygga någon så kan de vara svårt o hitta just dem spelen som blir vinst, du fick tyvärr nitlotten.. skyller på Kevin Love ;)


Va mest för att ha nå kul till natten, men, ska ta lärdom:whistling:

Lycka till i helgen:cheers:

:smoke:

Fozho 2012-12-01 12:22

Citat:

Ursprungligen postat av Arch (Inlägg 216373)
Så nära full pott, Suns spelade en tajt match hela matchen och under i Pacers matchen spricker också med 1pt när de foular i slutet och gör 5pts sista 11 sekunder.
Synd att jag inte var vaken för sena matcher, kunde troligen middlat Pacers under med över 2H för de hade gjort bara 83 pts i halvtid.

Skönt att se Celts spela, mycket aggressiva och med stor press

fint spelat! du blev fullt värdig min edit trots allt ;)
boston bättre utan rondo???:whistling: hmm nja kanske inte, då dem mötte portland.. får se när dem möter bättre motstånd :)

Citat:

Va mest för att ha nå kul till natten, men, ska ta lärdom:whistling:

Lycka till i helgen:cheers:
tackar! detsamma :)

Arch 2012-12-01 12:38

Citat:

Ursprungligen postat av Fozho (Inlägg 216385)
fint spelat! du blev fullt värdig min edit trots allt ;)
boston bättre utan rondo???:whistling: hmm nja kanske inte, då dem mötte portland.. får se när dem möter bättre motstånd :)

:D

Rondo är Celts, i det långa loppet skulle de inte klara sig utan honom. Passande motstånd just den här matchen, Blazers hade inget första halvlek, men rätt imponerande försvarsspel av hemmalaget :cheers:



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved