Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Basket (https://www.sharps.se/forums/basket/)
-   -   NBA 1/2 (https://www.sharps.se/forums/basket/14963-nba-1-2-a/)

Arch 2013-02-01 22:39

NBA 1/2
 
Ålrajt boys, vad står det på kortet?


Nets -3 @1.847 1.25
Jag vill gärna tro att Nets har lite självrespekt kvar så att de kommer taggade inatt, redo att sudda ut minnet av den dåliga förlusten mot Heat.
Mest spelar mot Bulls som saknar Kirk och Booz inatt och har Noah som dras med en fotskada och är GTD.

fexi 2013-02-01 22:48

ja tror på miami ikväll 1.70 odds eller -2p 1.90 dem har skitbra bänk o krossade nets förra matchen med 20p visst vann indiana mot detroit men dem är inte något speciellt . sen första kvarten
Points Över på Philadelphia 76ers – Sacramento Kings
1.87 gränsen ligger på 50.5p och 2 snabba lag som inte har något försvar borde gå lätt över . jag även lagt till -3.5p på nets dem bordegöra en bra comeback idag minst 15+p pådem

Betmaster 2013-02-01 23:07

Knicks -5 spelet börja stämma allt mer nu när felton är tillbaka, detta fixar man hemma på msg
Memphis -6 gay borta, detta ska man ändå rå hem, beal saknas för wizards
clippers -4,5 tuff match frågan är hur står inverkan gay har på raptors.. nu saknas både cp3 och barners dessutom, värt en liten slant kanske

wolves kan nog "skrälla" nu när howard saknas för lakers

andra intressanta var nuggets men lite för hög linan men även celtics -8,5

Vlad 2013-02-01 23:39

Joakim Noah Out med Plantar Fasciitis tydligen

Får väl ge Nets en chans med dig Arch men jag litar inte på dem de är mina Hawks i år :ful:

Arch 2013-02-01 23:47

Satsar på talang :D Btw, Granger tillbaka i prac, iaf nåt att glädjas åt

djexon13 2013-02-01 23:54

Citat:

Ursprungligen postat av Arch (Inlägg 228387)
Ålrajt boys, vad står det på kortet?


Nets -3 @1.847 1.25
Jag vill gärna tro att Nets har lite självrespekt kvar så att de kommer taggade inatt, redo att sudda ut minnet av den dåliga förlusten mot Heat.
Mest spelar mot Bulls som saknar Kirk och Booz inatt och har Noah som dras med en fotskada och är GTD.

Jag hoppas du har rätt :thumbup: .... god natt :sleep:

Vlad 2013-02-01 23:57

Gläds när jag ser honom på banan och han inte aggravatar skadan direkt igen,trust no bitch :p

För mitt eget spel inatt kör jag Cleveland Kyries +5

Cavs har adderat lite size i Speights och Zeller har spelat bättre på sista tiden så de ska kunna hålla ok ändå mot Pistons tunga front. Calderon inte spelklar och övertag Cavs på guardsidan så de ska kunna sno den om de vill,tar chansen med 5 extra poäng

hetsarn 2013-02-02 00:03

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 228397)
Joakim Noah Out med Plantar Fasciitis tydligen

Det låter som en nån random basketspelare från Litauen :D
Sitter för övrigt på Pacers +2.5, let's go get it!

Arch 2013-02-02 00:08

Funderar på om jag orkar hålla på med Kings...Cousins bör ha field day idag, 25-15 känns rätt lagom


djexon :cheers:

Vlad 2013-02-02 00:12

Citat:

Ursprungligen postat av hetsarn (Inlägg 228403)
Det låter som en nån random basketspelare från Litauen :D
Sitter för övrigt på Pacers +2.5, let's go get it!

Låter som en påhittad diagnos men är typ den värsta skadan en big man kan ha förutom att bryta allt som kan brytas ala Bogut&Varejao

Yup Arch ögonen drogs direkt till Kings +6.5 när jag såg linorna men Keith Smart kan sabba allt så jävla snabbt med sina pajas rotations och Salmons/Cisco/Brooks love ins. Tank is strong in them Kings så jag pallar inte tyvärr

eddieh 2013-02-02 11:06

Bögen leverera direkt Vlad. Nu är du väl en happy man :D

http://nbaatlantictwine.com/wp-conte...1-1000x500.jpg

Vlad 2013-02-02 15:24

Yeah bro det var bra. Rudy är en bra spelare tbh det är bara att han tjänar som om han vore LeBron men mina Raps gillar att överbetala så. Det bästa är att jag slipper se så mycket av Landry Fields nu :lol:

Fick bara Nets -4 så tack för pushen Gerald Wallace din sopa. Cavs var katastrofspel,dags att sluta spela på lagen som tankar för lotterypicks kanske :rolleyes:



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved