07/03 Besiktas - Aliaga
Turkiska basketligan
Spelstopp: 15:00 Val: 2 ML (Aliaga att vinna) Odds: 8.35 Bookie: Pinnacle 3u Blir en kort rek då jag skriver över min iPhone. För högt odds på bortalaget och det bör ligga som högst på 5 ggr pengarna enligt mig. Besiktas kommer utan sina två bästa spelare (amerikaner). Mire Chatman är avstängd från spel pga positivt cannabistest (18 PPG 6.5APG) den andra spelaren är Lonny Baxter (18PPG 2.5APG) är avstängd pga bråk med domarna i förra matchen (3 matchers avstängning). Dessa två är statistiskt dom två bästa spelarna i Besiktas och avbräcken kommer kännas. Lägg därtill att Aliaga vann förra mötet med 9p marginal (hemmaplan) och att man har bra form med två raka vinster och det finns jättefint värde på dom idag. |
Jag har även spelat handikappet +13, men eftersom värdet är så stort på Aliaga rekar jag bara ML. BOL
|
Citat:
|
Yes, maxbet på +13 handicap...
|
Larissa - AEK Athen
Grekiska basketligan Spelstopp: 16:00 Val: AEK Athen -2 Odds: 1.87 Bookie: Expekt 3u Två mediokra lag som möts idag men AEK är snäppet vassare. Larissa har även finansiella problem och man kommer till den här matchen utan tre av sina bättre spelare. AEK har även bättre form än Larissa som ligger hopplöst sist. |
Har inte tillgång till dator på hela dagen så jag slänger in mitt enda NBA spel så länge:
ORL Magic - LA Lakers Under 194 @ 1.99 Pinnacle 3u |
Ryggade dig på Aliaga, blev så övertygad av din rek :p De leder i skrivande stund med 17-22
26-39 just nu, man skulle gått in hårdare på denna. Bra rek även om de skulle torska. |
Ser dåligt ut just nu eftersom dom förlorar 3e quartern med 20p ... :idiot:
|
Besiktas - Aliaga SLUT: 97 - 86
97 17 21 32 27 86 22 27 13 24 Seriöst? Eftersom jag hade 5u på handicappet så vann jag 1.5u på den här matchen men fan vad dåligt av turkjävlarna att tappa. :no: |
Blev helt chockad där i tredje quarten :sad44:
|
Lirade bara spreaden så plusade en del :) Annrs tycker jag de va en mkt bra rek, va ju riktigt synd där på ML..
Keep it up! :cheers: |
Citat:
Citat:
|
Ja de kan man verkligen undra. Jag har dock märkt det under den senaste tiden att nästan alla basket matcher svänger så! Har vart hur många som helst där ett lag dragit ifrån som bara den i början av matchen men att det sedan jämnats ut ju längre matchen gått och så slutar det med att det blir mkt jämt eller att till och med det jagande laget går om och vinner, så jag ska nog börja live betta lite mer för man hade ju lätt kunnat få besiktas till +5 kanske ännu mer ett tag där.
|
synd AEK vann med just 3p.. trots man vann 3qts.. aja.. tack för dessa rek! :)
|
Larissa - AEK Athen SLUT: 79 - 82
|
Citat:
|
Lakers totalen har gått upp till 197p nu, sitter ju med 194p sen tidigare funderar även på Lakers ML men får se hur det blir med den...
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
ORL Magic - LA Lakers
LA Lakers ML @ 2.21 Pinnacle 2u ORL Magic - LA Lakers Under 194* @ 1.99 Pinnacle 3u *finns till 197 nu om någon vill spela Har även följande i NHL men lägger in dom här för att föra statistik lättare (motiveringar finns i NHL-tråden): ATL Thrashers - CAR Hurricanes över 6 mål @ 1.91 bwin 4u MIN Wild - CAL Flames MIN Wild ML @ 1.80 Interwetten 3u NAS Predators - VAN Canucks VAN Canucks @ 2.35 Expekt 3u |
Wofford - Western Carolina
Under 62.5p 1st half @ 1.91 5DIMES 5u |
William & Mary +5.5 3u @ 1.90
|
Stats (basket): 5-2 +12.33u
Spoiler:
Stats (hockey): 1-2 -2.95u Spoiler:
|