Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Basket (https://www.sharps.se/forums/basket/)
-   -   Nba 3/3 (https://www.sharps.se/forums/basket/19672-nba-3-3-a/)

rickenz 2014-03-03 13:45

Nba 3/3
 
Vad tror vi om ikväll då?

Sitter å suger lite på vad Bulls och Knicks kan prestera ikväll, är även lite inne på att undersöka Trail blazers.

Arch 2014-03-03 14:20

Gillar Grizz med en liten lina, Wiz har spelat bra senaste tiden, men Grizz har ett bra försvar på alla viktiga styrke-positionerna för Wiz, tror inte Ariza droppar 40 igen lika lätt.

Bulls gillar jag för Nets matchar så dåligt mot dem, men Noah blev skadad och sägs haft mycket ont i fotleden efter matchen mot Knicks. Han är nog GTD, tror inte jag vill ta Bulls utan honom direkt

Känns som om jag vill spela på Bucks (yuck), kanske under

Lakers över eller inget spel och Kings kanske över.

Ingen lina på TWolves mot Nuggets, tror inte jag får TWolves bättre än -5/-5.5 och totalet kanske 209/210...beror lite på om Ty och Faried spelar


Nåt kommer nog att kunna hittas, men jag väntar på bekräftelse på alla skador

Daniló 2014-03-03 15:40

Även om Noah skulle vara off så tycker jag oddset är spelvärt, Bulls är för heta atm.

Vlad 2014-03-03 16:32

Jo men vem skulle inte gilla Bulls +3.5 mot mediokra Nets? Inte så att public rusar för att sätta sina pengar på Nets direkt och linan går åt andra hållet så chilla och vänta på info om Joakim om ni vill spela Bulls

Nuggets öppnade +5.5 och direkt upp till +6 så ingen Lawson idag heller :sad:

rickenz 2014-03-03 16:55

Jag kör nog på under i Trail Blazers matchen, deras 5 senaste har gått under och då har inte LaMarcus spelat alla dem heller. Med han tillbaka tror jag deras defensiv kommer va ännu bättre.

Arch 2014-03-03 17:25

Skälet till att Blazers har spelat under är nog inte deras försvar utan en kombination av sämre offense och dåliga motståndare. Jazz, Nuggs x2, Nets och TWolves utan KMart och Pek

Lakers har inget försvar, spelar och skjuter snabbt och MDA är ganska känd för att favörisera heta spelare, vilket ofta leder till att pts-produktion inte saknas på hans lag och att det blir svårt att veta exakta femmor. Vem som helst kan få spela. Som Vlad sa, chuckin' treor all-night long


Lycka till :cheers: Jag har inte bestämt mig än

Vlad 2014-03-03 18:26

#Nuggets PG @TyLawson3 says he will return tonight after missing nine games with a fractured rib.

Whoa! Nuggets +6.5 för mig

Ser svårt ut så du får jobba sen Arch :D

Arch 2014-03-03 23:50

Jag kan säga att jag inte gillar rörelser alls...linorna går ner på Grizz, Bulls +3 @2.00 känns som en sån fälla, Pistons...den enda som jag gillar är Bucks ser det ut som då public är på Jazz...Lakers 222...skriker att man inte ska ta över

Arch 2014-03-03 23:53

Plum startar för Nets dessutom och PP mot Taj/Boozer...alla ingredienser på att det går illa...Plum mot Noah, han kommer att dra på sig 3-4 fouls i HT

Arch 2014-03-04 00:29

Fattar inte hur Bulls inte bara dominerar här inatt...


Nets -3.5
Bobs över 197
Bucks ML
Blazers över 222.5

Vlad 2014-03-04 03:20

Yup det blir fan inte mycket mer traptastic än Da Bullz där

:hattenav: oavsett sista (no jinx,swear to god)

Arch 2014-03-04 12:44

Hehe sok, jag tar 3 av 4 lätt ;) och säg till din boy Wes att skjuta lite bättre nästa gång :cheers:

Vlad 2014-03-04 17:52

Wes is not mah boy anymore. Skjuter 35% sista Månaden vafan skärp dig :sad:

Nuggets täckte trots att T-Wolves hade 64 FT:s bara en sån sak så vi får vara nöjda. De kommer vinna en match snart som dogs om de kan fortsätta spela så med Ty tillbaka



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved