Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Basket (https://www.sharps.se/forums/basket/)
-   -   NBA 4/3 (https://www.sharps.se/forums/basket/19687-nba-4-3-a/)

Arch 2014-03-04 23:52

NBA 4/3
 
Pacers under 196.5
GSW har nu spelat 4 bortamatcher i öst och spelar Celts imorgon innan de sticker hem igen (kommer nog att spela mot dem när de möter Hawks hemma) och kan vara lite slitna och kvällens match är, förlåt ordleken, a tall order :lol:
Pacers är väl det längsta laget i ligan och dominerar returerna och försvar.
Public är på över och det har nog med att Pacers har gått 5-2 OU senaste sju matcher, men tittar man på motståndet, ser man varför: Hawks, TWolves, Bucks x2, Lakers, Celts och Jazz...enkla 6 vinster...

GSW är ett 36-24 lag och West är oförlåtande till förluster. Laget bör spela tajt och lite försiktigare iom bortaresan. Man har storleken inside med Bogut, JO, Lee så det lär bli en rejäl fajt mot Hibbert och West. Iggy på PG och försvara honom så mycket det går, Hill och Steph har längden att försvara Curry och Thompson.

Visst kan GSWs guards ha en stor natt och PG exploderar på sin sida, men om GSW tvingas till mer eller mindre contested långa jumpers och båda lagen tar hand om defensiva returer, kan det lätt bli en defensiv grind där de inte går över låga 90pts





Btw, ligan sen 1996, hemmafav av 20+ pts: 4-0 SU, 2-2 ATS, 0-4 OU ;)


Känner mig sugen på Rockets, kanske nåt till, få se. Lycka till med vad ni spelar :cheers:

Arch 2014-03-05 00:29

Rockets -1.5
Pub på Heat som är b2b i en stor match. DH och Parsons spelar, Rockets bör ge allt och linan är lite som Nets igår. I'm game


Suns +4.5
Clipps är på besök och det är det största public bet idag. Suns är bra och svåra hemma och jag blir inte förvånad om den här handlar om en buzzer beater


Pelicans över 212, ML @2.29
Båda lagen är b2b och ändå med dåligt försvar. Jag väntar mig på att det här blir en av sådana roliga matcher där båda lagen går all out för att sätta upp pts och gör en show. ML bara för att Lakers inte ska vara favs i år...även om de slog Blazers borta igår...


Jag skulle vilja påstå att PHO och NO är lite mer riskfyllda bets och Rockets är den risken jag har inget emot att ta


BOL

Arch 2014-03-05 12:30

Gick bra med marginaler hos Pacers inatt, Rockets borde ha vunnit större men Beez har en random 24pts natt och Harden fick ingen hjälp av refs (2-5 FT), borde nog ha insett att Suns inte orkade hela matchen mot Griff/DJA, men jag hade inte ens HT i åtanken. Pelicans...yeah baby!

4-1 :cheers:

Vlad 2014-03-05 16:06

Alldeles för många samma picks som mig så tur jag inte postade något :ohmy:

Jokes aside snygg writeup på totalen så den förtjänade sitta även om jag trodde Klay skulle missa sista skottet

Arch 2014-03-05 18:55

danke danke :cheers:



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved