Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Basket (https://www.sharps.se/forums/basket/)
-   -   NBA 7/3 (https://www.sharps.se/forums/basket/19719-nba-7-3-a/)

Arch 2014-03-07 23:55

NBA 7/3
 
Bobs under 198
Personligen gillar jag denna trots att Big Al har varit Big Bad i några veckor nu och det finns några spelare som kan droppa 20+. I grund och botten är dessa lag båda ostabila på det sättet att de kan göra 15pts en Q.
Range för mig i denna är allt mellan 87 till 105 för lagen, så det är en avg som ligger 6pts under linan...det kan jag ta

Arch 2014-03-08 00:08

Knicks -6.5
Gillar det inte, men linan har gått upp från -5.5 trots att ingen gillar Knicks. Det kan bli en av dessa "vi tar ut våra frustrationer på ett skitlag" vinster med 15+

sskssk 2014-03-08 00:11

Vad tror du om Indianas chanser mot Houston?
Jag som är mega tiltad har börjat titta ut dom i min jakt på den försvunna skatten.
Sen lär väl frugan tvinga mig att backa upp Bulls med.

Arch 2014-03-08 00:22

Pacers hade reaktion efter GSW matchen i det att man måste höja sig och börja spela bättre till playoffs och så vidare, och det var några utav veteranerna som pratade och den förväntningen var att man ska växa ihop och bli starkare och börja göra det lagjobbet som behöver göras (det kan vara att PG har tagit på sig för stort ansvar och vill vara om LBJ eller KD). Sen gick de och förlorade med 22pts till Bobs. Det är en spricka som inte är lätt fixad och kvällens match är mot DH...blir inte lättare.

Jag är av den uppfattningen att Pacers inte är helt bra just nu och oddsmakarna ser ut att hålla med. Linan har gått upp trots att Pacers på +pts uppfattas som värde. Jag kan bara inte bestämma mig om jag gillar HOU tillräckligt mycket att spela

Arch 2014-03-08 00:42

Haha kollar på nåt, flippar till espn scores sida, 15-12(!) 2nd Q (!!) hellz yes! Oh fffuck, Bulls matchen, var är Bobs...err...57... :lol:

Arch 2014-03-08 01:19

Blazers +2.5, över 214.5
Två offensiva lag och Mavs försvar är något urusel.

Rockets -5
CJ borta, PG klagar fortfarande på ryggen, men det här är mer spel på linan, jag hade trott nära PK om alla är friska och PG är värd 2-3 pts, så det här betyder att Rockets är -2 hemma

Hawks +9
Vet inte ens vem som spelar, GSW kommer hem från en lång roadie på östkusten och det räcker för mig


BOL :cheers:

Vlad 2014-03-08 02:36

Så kör du kraftfulla motjinxar på forumet när jag sitter på över i Bobs ffs! Oh well congrats :D

Samma sida i sena matchen i vilket fall :)

Hawks +9

GSW tillbaka från en lång (vinnande) roadie på östkusten som du sa och med Suns,Mavs,Clippers kommer upp nästa. Hawks med lång förluststreak ska bara vara en distraktion och en klassisk letdown spot för Warriors

Att Millsap spelar idag för Hawks är bara en bonus så tänker 105-101 något sånt

sskssk 2014-03-08 04:37

Citat:

Pacers have outscored opponents by a league-best 272 points in 3rd quarter this season. Blew game open against the Rockets in 3rd in Indy.
Tur att Hawks står imot bra iallafall....ehhhh

Arch 2014-03-08 11:04

Sorry Vladdy...men sen gick du och jinxade oss båda på Hawks, så not sorry :lol:


3-3 känns ändå ok med tanke på Blazers superusla start...



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved