![]() |
Väldigt oeninga ikväll ;) Magic var ju inga problem, var inte ens orolig när dem låg under med 18p *host*
|
Ryggat!
|
Sweet, final card papak? :)
|
Jobbigt att Fuzzy o Papaks går emot varann idag =S
Hoppar dessa! BOL:cheers: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Ryggar denna :) |
Tack som fan för ikväll papak!! jättebra spel du levererar! keep it up!!
|
Tackar och följer....
|
Ryggar tungt på överspelet i Timbervolves match.
|
Spoiler:
Gillar den här nästan lika mycket som Rockets/Suns, så addar till lite units. |
Citat:
Jäkla synd Lakers tappar i 4de quarter, men var ju lill-insatsen där ändå så... aja nu är det dags o natta, BOL! :moneybag: |
tack för spelen!
|
Hornets 1st q Över 54.5 @ 1.86 2.5u
|
segt...
|
Tyvärr är Craptors körd för att mannen, myten, legenden THA_DIESEL var på samma sida. Killen förlorar ca 80% av sina bets, hade jag vetat att han varit på samma
sida hade jag köpt ut mig fort som fan. Sorry för Raptors spelet :skamsen: |
58p var krävs av NO o Min i andra, för det spelet ska sitta. kan gå.
|
Citat:
|
Fan vad Minnesota är kassa, tar typ alla sina poäng på freethrows
|
man vinner inte på varje spel så är det bara och ibland kommer det flera på raken. natten kan räddas upp skapligt om GSW-matchen och PHX-matchen sitter.
|
HOU-PHX börjar ju bra, 19-18 efter 6min,
|
Citat:
|
Minnesota sköt lika bra ikväll som min mormor när hon var som bäst :gun_bandana:
|
0,5p...:sad:
|
Citat:
Man åker på ENDAST ett halvt poäng :sad44::cry::rant::holms: Dom gladaste är nog spelbolagen inatt......... NYA TAG BARA |
Citat:
|
Katastrof. Var inte många rätt och det största bettet slutar .5p ifrån. Det här var riktigt jävla dåligt. Ber om ursäkt till alla som följde igår kväll även om det inte hjälper så mycket. Blev en stor förlust för mig men det kan jag ta det värsta är att ni förlorade pengar. Ska gå och sova länge men kommer med en update sen.
|
Citat:
|
Citat:
Var en dålig natt fo'sho, missa mitt bulls lir med en korg, men fuck it, nya tag idag :cheers: |
Håller med iCash, ingen är tvingad att rygga. Bra spel missar också, precis som att dåliga sitter ibland. På det igen bara.
|
Citat:
Tycker att du gör ett riktigt bra jobb. BOL |
Kan inte sova så här kommer statsen för igår:
1-4 -23u Spoiler:
Det var en sån dag där inget gick som man analyserat. Tyvärr. Sätter stopp för regular season av NBA och väntar in playoffs. Kommer även posta statistik med ROI, träff%, Netto för alla mina spel på Sharps.se ska bara uppdatera mitt spreadsheet. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Okej, här kommer stats för NBA regular season. Alla spel har postats här på Sharps.se så dom finns dokumenterade om någon skulle tvivla på mitt record.
Spoiler:
Gårdagens spel var dom sista för mig i regular season, jag kommer börja posta NBA tips igen när playoffs börjar (17 April) innan dess kommer jag ta en paus från NBA men om jag hittar något spel från den europeiska basketen kommer det postas. :moneybag: |
Citat:
Och jag vet inte vad du har hittat på stockholmsbörsen, men jag ser ingen Papak's Basketfond AB någonstans... |
Citat:
försökte bara göra en liknelse men den kanske var dålig. papak e bra alla har dåliga dagar |
Citat:
Sen vill jag fråga om du har gått minus när du följt mina spel? Med mina NBA/MLB/Eurobasket tips så är jag uppe och nosar på 200u ren vinst trots den brutala gårdagen. |
Citat:
|