Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Basket (https://www.sharps.se/forums/basket/)
-   -   Nattens NBA 11/4 (https://www.sharps.se/forums/basket/2132-nattens-nba-11-4-a/)

papak 2010-04-12 08:58

Okej, här kommer stats för NBA regular season. Alla spel har postats här på Sharps.se så dom finns dokumenterade om någon skulle tvivla på mitt record.

Spoiler:
Antal spel: 173
Vinster: 104
Förluster: 64
Push: 5
Levande spel: 0
Netto: +134.41
Medelodds: 1.96
Medelinsats: 5.05
Medelvinst: +0.8
Vinstprocent: 61.9%
ROI: 115.83%

Gårdagens spel var dom sista för mig i regular season, jag kommer börja posta NBA tips igen när playoffs börjar (17 April) innan dess kommer jag ta en paus från NBA men om jag hittar något spel från den europeiska basketen kommer det postas. :moneybag:

Knaffell 2010-04-12 09:01

Citat:

Ursprungligen postat av MoretimerMcMire (Inlägg 30043)
Håller inte riktigt med. Om du sparar i en fond på en bank sen går allt åt helvete kan fondägarna inte säga "det var på egen risk du behövde inte spara i vår fond".:smoke:

Det är ju precis det de kan ?

Och jag vet inte vad du har hittat på stockholmsbörsen, men jag ser ingen Papak's Basketfond AB någonstans...

MoretimerMcMire 2010-04-12 09:04

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 30044)
Med det argumentet har du en del avgifter att betala papak i så fall vilket jag tvivlar på. Och jo, fondspar garanterar inte avkastning - de kan backa. Gör om gör rätt.

Visste att pojkvännen skulle komma o försvara:lol:

försökte bara göra en liknelse men den kanske var dålig. papak e bra alla har dåliga dagar

papak 2010-04-12 09:09

Citat:

Ursprungligen postat av MoretimerMcMire (Inlägg 30049)

Inget behov av att någon försvarar mig så inga påhopp på killarna och tack till RobinD, patrikLA och Knaffel för att ni påpekar att jag inte tvingar någon att rygga och allt sker på egen risk och ska spelas procentuellt korrekt gentemot sin egna rulle. Tillämpar man korrekt moneymanagement ska gårdagen inte vara en så big deal. Jag bad om ursäkt för att jag inte är van vid att tappa så mycket på en natt. Om inte mina spel duger för någon så finns det en ignore knapp ni kan använda :cheers:.

Sen vill jag fråga om du har gått minus när du följt mina spel? Med mina NBA/MLB/Eurobasket tips så är jag uppe och nosar på 200u ren vinst trots den brutala gårdagen.

MoretimerMcMire 2010-04-12 09:15

Citat:

Ursprungligen postat av papak (Inlägg 30050)
Inget behov av att någon försvarar mig så inga påhopp på killarna och tack till RobinD, patrikLA och Knaffel för att ni påpekar att jag inte tvingar någon att rygga och allt sker på egen risk och ska spelas procentuellt korrekt gentemot sin egna rulle. Tillämpar man korrekt moneymanagement ska gårdagen inte vara en så big deal. Jag bad om ursäkt för att jag inte är van vid att tappa så mycket på en natt. Om inte mina spel duger för någon så finns det en ignore knapp ni kan använda :cheers:.

Sen vill jag fråga om du har gått minus när du följt mina spel? Med mina NBA/MLB/Eurobasket tips så är jag uppe och nosar på 200u ren vinst trots den brutala gårdagen.

jag har gått plus fast jag vet inte om jag klagade på att jag gått minus

hetsarn 2010-04-12 09:17

Om jag minns rätt så representerar 200u plus en dubbling av din rulle? Grymt bra jobbat i så fall.

papak 2010-04-12 09:17

Citat:

Ursprungligen postat av MoretimerMcMire (Inlägg 30051)
jag har gått plus fast jag vet inte om jag klagade på att jag gått minus

Sorry about that, jag läste fel :sleep: Men får väl rikta det till några andra som tänkt klaga..

RobinD 2010-04-12 09:18

Citat:

Ursprungligen postat av MoretimerMcMire (Inlägg 30049)

försökte bara göra en liknelse men den kanske var dålig. papak e bra alla har dåliga dagar

Det var inte ens ett försvar, det var kritik till ditt otroligt korkade uttalande och din värdelösa liknelse.

Resten av ditt larv bemöter jag inte ens.

MoretimerMcMire 2010-04-12 09:19

har bara en stark strävan att spela ihop till en apple iphone 3gs eller nexus one eller HTC desire:popcorn:

papak 2010-04-12 09:22

Moretimer, iPhone 3GS ;) du kommer vara sjukt nöjd med den och nu har Apple annonserat en uppgradering till OS 4.0 så den kommer även ha multitasking. Fast köp ingen före sommaren, kanske kommer en ny modell.

MoretimerMcMire 2010-04-12 09:28

Citat:

Ursprungligen postat av papak (Inlägg 30057)
Moretimer, iPhone 3GS ;) du kommer vara sjukt nöjd med den och nu har Apple annonserat en uppgradering till OS 4.0 så den kommer även ha multitasking. Fast köp ingen före sommaren, kanske kommer en ny modell.

har funderat mycket på den men steve jobs gjorde nått uttalande och sa att det skulle komma en ny till sommaren. Nexus one känns lite mer futuristisk bara;)

Boden 2010-04-12 09:48

Du har gjort ett grymt jobb papak. tack för alla spel...minus går man ibland :)

Methodwaste 2010-04-12 09:54

Citat:

Ursprungligen postat av MoretimerMcMire (Inlägg 30043)
Håller inte riktigt med. Om du sparar i en fond på en bank sen går allt åt helvete kan fondägarna inte säga "det var på egen risk du behövde inte spara i vår fond".:smoke:

Riktigt puckat inlägg.

Papak gör ett bra jobb och det finns inte någon över huvud taget som går plus varje natt, var glad för att du inte betalat 5000$ för att få hans tips och sedan backat...

iCash 2010-04-12 10:05

Och nu droppar vi denna diskussion! Next game!

papak 2010-04-12 10:06

Eller hur, jag startar en ny tråd om folk vill dela med sig av sina tips ..