Nattens NBA 17-18/4
CHI Bulls @ CLE Cavaliers
MIL Bucks @ ATL Hawks MIA Heat @ BOS Celtics UTA Jazz @ DEN Nuggets Tror Bulls kan ha en bra chans att fixa linan (+11). Cavs har ju vilat en del spelare och Bulls är uppe i varv efter att ha gått "in-i-kaklet" för att nå slutspel. Kanske tar en match eller 2 innan Cavs kommer igång, vinna lär dem ju göra, men Bulls kan kanske hålla nere siffrorna? |
Rubrik ändrad, inga matcher ikväll utan natten mot söndagen.
|
Citat:
|
Matcherna spelas den 17 :)
Nuggets -5 är den jag gillar mest, iofs inte kollat runt så mycket så har inte så mycket att tillägga just nu haha |
My bad, jag såg fel :skamsen:
|
Okej då är det dags för playoffs. Har två spel än så länge, kommer fler.
Spoiler:
|
playoff idag? Game on.
Totalen på Utah Jazz är sänkt på pinnen, ligger kvar på Bet365. |
Vore komiskt och pinsamt om King James, efter all den vila och att reta gallfeber på massa folk med att inte spela i april, kommer ut och knappt vinner mot Bulls. Dessutom hade han och Noah en liten showdown i dec 2009, när Noah (troligen) kallade honom för "bitch" och LBJ gick mot Bulls bänk.
Citat:
|
Spoiler:
Expekt ligger låååångt efter. Linan nere på +4 i USA och RLM på Heat. Har några leans till Cavs - Bulls och Hawks - Bucks men återkommer senare. |
Rondo i Celtics har visst influensaliknande symptom så Expekts Heat+ 5 ser ju bra ut
|
Då gör jag en sammanställning av mina spel i kvällens NBA. Lägger till eventuellt 2 spel till så håll utkik.
Spoiler:
Matcher imorgon (bokad igår): Spoiler:
|
Bucks-Hawks O 186 @ 1.909.
|
Tack som fan för spelen papak! :cheers:
|
Alla eventuella spel kommer läggs precis innan tipp-off. Över i cavs/bulls är leanen på i första matchen. Högt tempo och säkra poäng är att räkna med när det är dags att visa musklerna i första mötet. Riktigt lurigt hur man ska läsa side här. Har cavs verkligen tjänat på att vila toppspelarna och dra ner på tempot i deras senaste matcher. Eller har bulls fördel av att ha haft ett högt matchtempo ända fram till slutet? Att cavs tar det SU är ganska säkert, men frågan är om dem täcker spreaden.
|
fuzzy_ är lite nyfiken på om du har en spread?
kika på dina stats lite, du verkar kunnig med. |