Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Basket (https://www.sharps.se/forums/basket/)
-   -   REK 27/5 LA Lakers - Phoenix Suns Ö 217,5 (https://www.sharps.se/forums/basket/2760-27-5-la-lakers-phoenix-suns-o-217-5-a/)

fuzzy_ 2010-05-27 21:59

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 42127)
Som sagt, jag hade inte kollat vart pengarna låg, vet inte ens hur man gör.

Men det är klart, hade det varit RLM så hade ju hans odds stigit och inte sänkts. Om det var påväg mot RLM. My bad.

Ja precis, ville bara klargöra :)

Det vi ser nu är dock RLM, tyvärr inte till ludd3emms fördel. Linan sänkt till 217 på flera ställe trots att det är väldigt tryck på överspelet.

Barney Gumble 2010-05-27 22:02

Citat:

Ursprungligen postat av fuzzy_ (Inlägg 42163)
Ja precis, ville bara klargöra :)

Det vi ser nu är dock RLM, tyvärr inte till ludd3emms fördel. Linan sänkt till 217 på flera ställe trots att det är väldigt tryck på överspelet.

Läge för underspel?

RobinD 2010-05-27 22:07

Citat:

Ursprungligen postat av Barney Gumble (Inlägg 42166)
Läge för underspel?

OM jag förstår det rätt, så ja. Men som sagt. Kan inte basket:)

fuzzy_ 2010-05-27 22:27

Citat:

Ursprungligen postat av Barney Gumble (Inlägg 42166)
Läge för underspel?

Personligen skulle jag inte basera ett spel på en .5 RLM, finns fler faktorer att räkna med. Ibland flyttar linorna sig lite, så länge det bara är .5 ska man inte lägga för stor tyngd i det.

ludd3emm 2010-05-27 23:56

Det fina är att det bara kan bli antingen eller!

Fangtastic 2010-05-28 02:54

May the force be with us, tog till slut över 215.5:cheers:

Masho123 2010-05-28 05:42

Men fan 5 hundradelar!!!!

ludd3emm 2010-05-28 07:08

Min första rek gick inte in och jag trodde inte själv på att det skulle göra det, även om jag hoppades innerligt på det! Blir ju snart dags att fylla på spelkassan, man är ju fattig snart... :(

iCash 2010-05-28 07:18

Citat:

Ursprungligen postat av ludd3emm (Inlägg 42252)
Min första rek gick inte in och jag trodde inte själv på att det skulle göra det, även om jag hoppades innerligt på det! Blir ju snart dags att fylla på spelkassan, man är ju fattig snart... :(

Då ska du nog vänta med att lägga upp nästa rek kompis.
Det Vegas gjorde igår var den klassiska-"Vi lägger linan way under så att public tycker över är ett bra move"-tricket.
Det finns ett talessätt som du borde lägga på minnet; "If it's too good to be true, it usually is"

Nu kan det vara lätt för mig att påpeka detta, men nämde igår att linan var farligt låg, men lägg inte ut en rek som du inte tror på :hattenav:

Barney Gumble 2010-05-28 11:47

Citat:

Ursprungligen postat av iCash (Inlägg 42254)
Det Vegas gjorde igår var den klassiska-"Vi lägger linan way under så att public tycker över är ett bra move"-tricket.
Det finns ett talessätt som du borde lägga på minnet; "If it's too good to be true, it usually is"

Nu kan det vara lätt för mig att påpeka detta, men nämde igår att linan var farligt låg,

Kändes verkligen som att bolagen ville att man skulle spela överspel igår, var ganska uppenbart att dom trodde stenhårt på under. Därför ett ypperligt tillfälle att spela underspelet och det satt ju med marginal :)

Fangtastic 2010-05-28 11:58

Citat:

Ursprungligen postat av Barney Gumble (Inlägg 42279)
Kändes verkligen som att bolagen ville att man skulle spela överspel igår, var ganska uppenbart att dom trodde stenhårt på under. Därför ett ypperligt tillfälle att spela underspelet och det satt ju med marginal :)

0.04 hundradelar från OT så säg inte det:lol: jeffla Artest nollan var tvungen att punktera matchen, spelade över 30+ min och stannade på 4 POÄNG? från zero to hero:rant:

Barney Gumble 2010-05-28 12:00

Citat:

Ursprungligen postat av Fangtastic (Inlägg 42282)
0.04 hundradelar från OT så säg inte det:lol: jeffla Artest nollan var tvungen att punktera matchen, spelade över 30+ min och stannade på 4 POÄNG? från zero to hero:rant:

Haha nej visst :D, det var nära övertid men tycker ändå jag får säga att det satt med marginal då det var 15poäng, övertid kan man ju inte räkna med på såna spel, bara sjuk otur om det blir det:)