![]() |
Citat:
Hatar mentaliteten att andra ska göra jobbet åt dig, när det är enklare, snabbare att ta reda på det själv. Lättja är en dödssynd. |
Citat:
|
Citat:
|
Ryggar 2st eftersom bet365 suger just nu.
Tackar |
Citat:
Idiotförklarad i första inlägget. (!?) |
Citat:
Tack för liren! |
Regel 1:
§ 1 Innan du börjar posta: * §1.1 Läs spelskolan samt de klistrade trådarna i forumet du tänkt posta i för att förhindra upprepningar på nybörjarfrågor i forumet och bibehålla en hög nivå på snacket. * §1.2 Använd sökfunktionen innan du postar, din fråga kan mycket väl vara besvarad i tidigare trådar. Inte alla som ser i reglerna, men detta är ett måste för att vi ska hålla en hög nivå, om du/ni ser "noob" frågor, hänvisa till regverket från och med nu tack så slipper vi 10 poster om detta. Välkommen till Sharps "Fasth" :hattenav: |
Pinny sjunker en aning, nu får man O157.5 till 1.87 vilket jag gillar starkt :cheers:
|
Citat:
Men bollen är ju rund förstås... Och nu ryggade jag dig till över 158 bara för att det sjönk, så jag hoppas det är spelvärt ändå. :) De andra linorna har rört sig för mycket så de står jag över. Lycka till! :KO: |
Citat:
|
Tackar för dessa.
|
Vad är det som händer...titta idag och då gick linan uppåt men nu får man över 154@ 1.943 på Liberty-Stars matchen på pinnen. Om över 158.5 var det rekommenderade spelet får man väl vara överlycklig över detta odds!
|
Citat:
|
Bet365 -- NY Liberty O 154.5 1.90
|
Provar Ö153.5 till 1.84 @ pinnacle.
|