![]() |
[28/5] Sharps WNBA PK's
Aptidigt, kommer med motivationer senare, men kraftiga line movements redan så jag postar picksen nu:
2010-05-29 02:00 WNBA New York Liberty vs San Antonio Silver Stars ÖVER Ö 158 5u 1.826 (O) 2010-05-27 23:53 Basket WAS Mystics vs LA Sparks ÖVER Ö 146.5 3u 1.855 (O) 2010-05-27 23:47 Basket ATL Dream vs PHX Mercury +6.5 3u 1.758 (O) |
Har huggit alla men den bästa var den översta som är Ö 157 till fina 1,9 på Unibet. Tack återigen! :)
|
Citat:
|
Hakar på 5u liret dom andra är helt way off. Linorna har rört sig skitmycket;)
|
Citat:
Kan meddela att jag placerar spelen direkt i spreaden efter att jag har lagt dem så ni med RSS får dem direkt! BOL |
fyfanken va bet365s linor ligger galet!
|
Tackar o bockar!!
Men ska inte datumet vara 29 istället för 27de?? 27 va ju igår...!! Ha en bra dag:hattenav: |
Unibet är riktigt vassa på wnba, sega på att flytta linorna och har bra odds. Bet365 är ju ett skämt på dessa matcher....
|
Citat:
(27e vet jag inte vart du får ifrån ;) ) |
Vad står WNBA för?
|
Citat:
|
Citat:
Kvinnor som spelar korgboll i USA |
Citat:
Women's National Basketball Association - Wikipedia, the free encyclopedia Sådana här idiotfrågor som garanterat finns på första sidan på google vill jag inte se på forumet en gång till /MOD |
Citat:
Svaret på frågan är: Women's National Basketball Association |
Slashat ganska ordentligt pa Pinnen. Avvaktar lite men det blir definitivt rygg pa ett par.
Tack iCash. |