Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Basket (https://www.sharps.se/forums/basket/)
-   -   NBA 15/12 (https://www.sharps.se/forums/basket/27805-nba-15-12-a/)

runtomkring 2016-12-14 11:04

NBA 15/12
 
http://www.bilddump.se/bilder/201612...227.218.75.png

Gör ett försök för att få lite liv i denna del av forumet. Oddsen hämtade från B365 eftersom Pinnen inte släppt odds till alla matcher ännu och därför inte visar dem i något schema.

Korta tankar just:

Gillar Hornets mot Wizards. Wizards har tre spelare. Sen inget mer. Hornets har ett av ligans bättre försvar och behöver nu bara fokusera på Wall och Beal.

Celtics har bra möjligheter att klara linan mot Spurs. Spurs är 3-7 ATS (hemma) och Celtics är 9-4 ATS (borta). Celts har en tendens att göra matcherna jämna mot elite teams men viker oftast ned sig i Q4.

Sedan vilas James, Irving och Love i B2B-matchen mot det skadedrabbade Memphis (som i sin tur vilade Gasol igår men som är tillbaka idag). Intressant att se var priserna landar.

maximalvinst 2016-12-14 14:44

Kul med lite mer basket och NBA. Det gillar jag!!

Jag spelar också mycket på NBA. Jag är ännu i början av min bettingkarriär och försöker hitta system/strategier/riktlinjer för att försöka generera vinster.

Vore kul att utbyta lite tips och handicapping i framtiden!!!!

Har du spelat länge eller är du relativt ny??

sskssk 2016-12-14 18:23

Citat:

Ursprungligen postat av runtomkring (Inlägg 513991)
http://www.bilddump.se/bilder/201612...227.218.75.png

Gör ett försök för att få lite liv i denna del av forumet. Oddsen hämtade från B365 eftersom Pinnen inte släppt odds till alla matcher ännu och därför inte visar dem i något schema.

Korta tankar just:

Gillar Hornets mot Wizards. Wizards har tre spelare. Sen inget mer. Hornets har ett av ligans bättre försvar och behöver nu bara fokusera på Wall och Beal.

Celtics har bra möjligheter att klara linan mot Spurs. Spurs är 3-7 ATS (hemma) och Celtics är 9-4 ATS (borta). Celts har en tendens att göra matcherna jämna mot elite teams men viker oftast ned sig i Q4.

Sedan vilas James, Irving och Love i B2B-matchen mot det skadedrabbade Memphis (som i sin tur vilade Gasol igår men som är tillbaka idag). Intressant att se var priserna landar.

Bloggar du nåt nuförtiden?

Tar gärna en länk isåfall, här eller i PM

Lazlo 2016-12-14 18:43

Riktigt bra initiativ! :thumbup:

Jag är på semester under december så går lite på sparlåga just nu och kommer därför inte kunna delta så mycket i NBA snacket för stunden.

Försök hålla igång tugget så kommer det säkert vakna lite folk och tillkomna nya. Jag är gärna med och snackar kring matcherna med er om ett par veckor när jag är hemma igen och går för fullt!

:cheers:

Misär 2016-12-14 18:52

Roligt!

Jag spelar Pistons -5.5 i natt. Gillar vinkeln att komma tillbaka efter en stor förlust som favorit. Pistons är 23-8 i den här vinkeln. Pistons är 5-2 ATS mot Mavs.

"That's embarrassing on all of our parts. I don't know what the reason was. It's just embarrassing to our fans, to the organization." Morris efter senaste matchen. Jag räknar med ett rejält revanschsuget Pistons.

sskssk 2016-12-14 19:37

Citat:

Ursprungligen postat av Misär (Inlägg 514038)
Roligt!

Jag spelar Pistons -5.5 i natt. Gillar vinkeln att komma tillbaka efter en stor förlust som favorit. Pistons är 23-8 i den här vinkeln. Pistons är 5-2 ATS mot Mavs.

"That's embarrassing on all of our parts. I don't know what the reason was. It's just embarrassing to our fans, to the organization." Morris efter senaste matchen. Jag räknar med ett rejält revanschsuget Pistons.


Uhhh, hade nog närmare 80k vinst att hämta ut på dom, när dom hade krympt till 8p underläge, tror det var över 4min kvar då, och asen gör noll (0) poäng på resten av matchen......:hurt:

runtomkring 2016-12-14 19:46

Citat:

Ursprungligen postat av sskssk (Inlägg 514031)
Bloggar du nåt nuförtiden?

Tar gärna en länk isåfall, här eller i PM

Nej, det är dåligt med sådant nuförtiden.

runtomkring 2016-12-14 19:50

Citat:

Ursprungligen postat av maximalvinst (Inlägg 514009)
Kul med lite mer basket och NBA. Det gillar jag!!

Jag spelar också mycket på NBA. Jag är ännu i början av min bettingkarriär och försöker hitta system/strategier/riktlinjer för att försöka generera vinster.

Vore kul att utbyta lite tips och handicapping i framtiden!!!!

Har du spelat länge eller är du relativt ny??

Du har ett PM.

runtomkring 2016-12-14 19:54

Citat:

Ursprungligen postat av sskssk (Inlägg 514048)
Uhhh, hade nog närmare 80k vinst att hämta ut på dom, när dom hade krympt till 8p underläge, tror det var över 4min kvar då, och asen gör noll (0) poäng på resten av matchen......:hurt:

Feel for ya. Morris missade ett ganska öppet skott att göra det till two possessions. Kan trösta dig med att jag svor lite jag med just då. Hade dock mindre än 80k att hämta ut... :innocent:

runtomkring 2016-12-14 22:32

Linorna har rört sig en hel del sedan förmiddagen...

Aldrige är out för SAS, Lee kommer säkert att ersätta. Linan nere på -5.5 för SAS nu. Känns som att Aldridges betydelse överskattas. Han har inte varit top senaste tiden. Celts saknar fortfarande Thomas. Känns som att värdet ligger hos SAS nu.

Cousins, Gay, McLemore kommer inte till spel för SAC. Harden kommer trivas...

Intressant matchup i Utah med Gobert vs Russell. Utah får tillbaka Hood och Favors. Exxum gör comeback och stöttar upp bänken. Oladipio är out i OKC.

Lakers tror jag sätter stopp för förlustraden inatt. Bra matchup för dem. Nets skjuter och skjuter men är i bästa fall ok på att ta returer. Lakers är top 10 i den kategorin. Hade nog varit beredd att sälja lite poäng nästan.

Jag har blivit lite bränd på Mavericks senaste tiden så håller mig borta. Tycker mig dock se att de steppat upp senaste tiden.

runtomkring 2016-12-15 01:06

http://www.bilddump.se/bilder/201612...227.218.75.png

Verkar som att jag bara är en av alla andra i pöbeln. Strax innan första matcherna börjar har bookiesarna justerat priserna så att Hornets och Lakers är favoriter. Även SAS lina har stabiliserats till -6.5.

sskssk 2016-12-15 02:56

Citat:

Ursprungligen postat av runtomkring (Inlägg 514086)
http://www.bilddump.se/bilder/201612...227.218.75.png

Verkar som att jag bara är en av alla andra i pöbeln. Strax innan första matcherna börjar har bookiesarna justerat priserna så att Hornets och Lakers är favoriter. Även SAS lina har stabiliserats till -6.5.

Är köpstarka sharpare som ryggar dina tankar :KO:

runtomkring 2016-12-15 04:21

Citat:

Ursprungligen postat av sskssk (Inlägg 514089)
Är köpstarka sharpare som ryggar dina tankar :KO:

Haha. Hoppas inte. Hornets gör en svag Q3. Väldigt okarakteristiskt av dem.

sskssk: krigar du nattens matcher?

sskssk 2016-12-15 04:32

Citat:

Ursprungligen postat av runtomkring (Inlägg 514090)
Haha. Hoppas inte. Hornets gör en svag Q3. Väldigt okarakteristiskt av dem.

sskssk: krigar du nattens matcher?

Nja, satte mig precis och tilt/långskott bokade Pistons @1.10

Stått vid sidlinjen annars idag, följd bara lite lätt via flashscore dom första matcherna fram till HT men verkade ju vara öken då i stort sett alla höll jämna steg.


Skulle gärna vilja ha spurs i 10p underläge inför Q4 sen, så blir till att följa den lite sen efter paus

sskssk 2016-12-15 05:04

Citat:

Ursprungligen postat av sskssk (Inlägg 514091)
Nja, satte mig precis och tilt/långskott bokade Pistons @1.10

Stått vid sidlinjen annars idag, följd bara lite lätt via flashscore dom första matcherna fram till HT men verkade ju vara öken då i stort sett alla höll jämna steg.


Skulle gärna vilja ha spurs i 10p underläge inför Q4 sen, så blir till att följa den lite sen efter paus


Gick ju rätt bra det där....hade faktiskt utlagt att ta risk @1.19 B365 blinkade faktiskt till och hade 1.18 några sek, Mavs hade vunnit boll enligt grafiken i underläge 4p men tog bara någon sek så visade det 2p för Pistons istället, sen var det aldrig nära.

Och spurs hade väl 1 eller 3p ledning när jag skrev kort inpå paus, känns som om dom avgjorde den på någon/några minuter där innan paus



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved