Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Basket (https://www.sharps.se/forums/basket/)
-   -   REK Partizan - Hemofarm Stada 14/6 18:00 (https://www.sharps.se/forums/basket/2936-partizan-hemofarm-stada-14-6-18-00-a/)

Freee123 2010-06-14 17:48

Finns det ngn livescore till denna?


Edit: Bwin hade den

zimzelen 2010-06-14 17:53

Följ något av bolagens livebetting. bwin eller bet 365 har matchen som livebetting t.ex.

Gb 2010-06-14 17:53

Ko

samt bet365 har den live också (är snabbare)

forbannat 2010-06-14 17:57

underspelet ser ju sjukt bra ut än så länge!

zimzelen 2010-06-14 18:00

det är inte ens spännande.

Hatten av för denna :hattenav: och sitter den inte käkar jag upp hatten.

frages 2010-06-14 18:27

Citat:

Ursprungligen postat av zimzelen (Inlägg 45105)
det är inte ens spännande.

Hatten av för denna :hattenav: och sitter den inte käkar jag upp hatten.

INTE jinxa sönder!!

Gb 2010-06-14 18:58

Partizan-Hemofarm 67-60.

Hemofarm+7.5 satt med hooken.

Underspelet satt som en smäck, tack och bock till papak för det :hattenav:

:cheers:

arfert 2010-06-14 19:06

Tack tack!

yret88 2010-06-14 19:14

Mycket snyggt papak! :)

forbannat 2010-06-14 19:15

Det tackar vi för! :cheers:

Mulven 2010-06-14 22:45

Tack för underspelet, satt med råge! :)

RobinD 2010-06-14 22:48

Denna lina måste man ju ifrågasätta. Inte ens nära att gå över.

Vad visste bolgen när de satte linan? Förstå mig rätt, jag lirade och jag tackar papak för reken. Men detta kändes ju som det uppenbara "svennebanan"-spelet som Niko skulle sagt.

Hur kommer det sig att de var så fel ute?

JP 2010-06-14 23:21

Den tackar vi för Papak!

papak 2010-06-15 15:54

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 45160)
Denna lina måste man ju ifrågasätta. Inte ens nära att gå över.

Vad visste bolgen när de satte linan? Förstå mig rätt, jag lirade och jag tackar papak för reken. Men detta kändes ju som det uppenbara "svennebanan"-spelet som Niko skulle sagt.

Hur kommer det sig att de var så fel ute?

Förstår inte riktigt vad du menar.

Men linan för spread/total didnt make any sense. Spreaden låg på 8.5 vilket i praktiken betyder blowout vinst och det i sin tur betyder (när man snackar om totaler) att det är större chans att underspelet sitter eftersom det inte blir något foul war på slutet då det är rätt meningslöst av det laget som ligger under stort att ens försöka samt att om ett lag leder stort så brukar båda lagen mest vilja få matchen överstökad. (Dock var det final så tror inte Hemofarm skulle ge upp så lätt men det är inte första matchen på Pionir, 5000 åskådare, som man ska vinna och det visste dom)

Det enda sättet för Hemofarm att vinna mot Partizan igår var att spela run n' gun basketball och det visste Partizans coach så varför försöka slå Hemofarm på ett sätt som passar dom när man kan själv diktera tempo och spelstil? 1st half av matchen dominerades av ett tufft fysiskt spel och domarna tillät mycket kontakt och det passade Partizan utmärkt sen släppte båda lagen på defensiven i 2nd half och då började Hemofarm komma ikapp.

En annan faktor som man kan ta hänsyn till är att eftersom det är final så vårdar man bollen mer och gör inga onödiga showoffblingblingextra grejer utan man kör mer simpel basket eftersom så mycket står på spel.

Som sagt, spelbolagen trodde på stor vinst för Partizan vilket gör att underspelet (och statistiken, 5/6 under) var det rätta i den här matchen och linan justerades riktigt snabbt (ner till 150.5 på vissa bolag - från 156, 5.5p movement) sen att det satt med så stor marginal tror jag ingen hade räknat med. Jag hade den här totalen projicerad på 143-144.5p.

Vet inte om det var vad du frågade om, men har du itne fått svar så bara skriv det så ska jag försöka svara...

Vill passa på och tacka för alla trevliga kommentarer också :hattenav:

RobinD 2010-06-15 16:06

Citat:

Ursprungligen postat av papak (Inlägg 45255)
Förstår inte riktigt vad du menar.

Men linan för spread/total didnt make any sense. Spreaden låg på 8.5 vilket i praktiken betyder blowout vinst och det i sin tur betyder (när man snackar om totaler) att det är större chans att underspelet sitter eftersom det inte blir något foul war på slutet då det är rätt meningslöst av det laget som ligger under stort att ens försöka samt att om ett lag leder stort så brukar båda lagen mest vilja få matchen överstökad. (Dock var det final så tror inte Hemofarm skulle ge upp så lätt men det är inte första matchen på Pionir, 5000 åskådare, som man ska vinna och det visste dom)

Det enda sättet för Hemofarm att vinna mot Partizan igår var att spela run n' gun basketball och det visste Partizans coach så varför försöka slå Hemofarm på ett sätt som passar dom när man kan själv diktera tempo och spelstil? 1st half av matchen dominerades av ett tufft fysiskt spel och domarna tillät mycket kontakt och det passade Partizan utmärkt sen släppte båda lagen på defensiven i 2nd half och då började Hemofarm komma ikapp.

En annan faktor som man kan ta hänsyn till är att eftersom det är final så vårdar man bollen mer och gör inga onödiga showoffblingblingextra grejer utan man kör mer simpel basket eftersom så mycket står på spel.

Som sagt, spelbolagen trodde på stor vinst för Partizan vilket gör att underspelet (och statistiken, 5/6 under) var det rätta i den här matchen och linan justerades riktigt snabbt (ner till 150.5 på vissa bolag - från 156, 5.5p movement) sen att det satt med så stor marginal tror jag ingen hade räknat med. Jag hade den här totalen projicerad på 143-144.5p.

Vet inte om det var vad du frågade om, men har du itne fått svar så bara skriv det så ska jag försöka svara...

Vill passa på och tacka för alla trevliga kommentarer också :hattenav:

Känns bara som ett för enkelt misstag för bolagen att göra, men att den skulle gå under med sådan marginal lär ingen räknat med det stämmer.

Nöjd med svaret iaf, tack för det och spelet:hattenav:



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved