![]() |
Funderar lite på under 200,5 mellan Knicks och Nets.Båda lagen har haft ett tufft preseason schema på slutet.Nets spelade två matcher i Kina i förra veckan.Den sista matchen så sent som i lördags,och Knicks spelar sina tredje match på fyra dagar i natt.Ska dessutom möta 76;ers i morgon.
Nets är ju i grunden ett defensivt lag,och Knicks ett offensivt,men Knicks sköt ju som fittor i söndags,och verkar lite slitna av matchandet.Det som talar lite mot under är väl att Stoudimire kommer spela många minuter i natt.Han vill nog visa Nets att han valde rätt klubb av de här två. Men jag leanar ändå åt under just nu. |
Under där känns ok, jag hade knicks Ö när dom sköt som fittor i söndags så jag dock rätt lack på dom:)
|
Provar också Wizards +3,5 vs Pistons.
Matchen spelas i neutral arena. Tycker att Wizards har ett småspännande lag i år.Med rookien John Wall i spetsen.Det här är deras sista PS-match innan allvaret börjar nästa vecka.Pistons spelar sin sista PS-match på fredag. Wizards har två raka förluster och är 3-3 so far i preseason. Pistons har tre raka förluster och är 1-4 so far i preseason. Mina spel för natten blir således; Knicks under 200,5 Wizards +3,5 :hattenav: |
Knicks U 201,5 - rygg eddie
Clippers -3 - med fin info nattens hetaste enl mig. |
Med på Clippers -spread. :cheers:
|
Varför är alla på Clippers? :evilgrin39:
|
Citat:
|
Eller så är det SJ55 på SBR. Dock så är Clips usla och jag skulle inte ta i dom med tång, minns senaste gången dom lirade mot Kings i vintras, ALLA var på Clippers för Kings hade världens sämsta streak och så vann Kings outright. Det är inte alltid så lätt som det ser ut.
|
0-2 för mina lir i natt.:hurt:
Underspelet på Knicks sket sig ju duktigt när det blev 64 points i Q2 och 67 points i Q4.:skamsen: Kunde man ju ge sig fan på att det skulle ett riktigt swingparty i Garden,när man för en gångs skull lirade under på Knicks.:idiot: |
nattsvart :idiot:
|
Clippers :whoco5: :whoco5: :whoco5: :idiot:
|