Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Basket (https://www.sharps.se/forums/basket/)
-   -   NBA Mot 13/11 (https://www.sharps.se/forums/basket/4944-nba-mot-13-11-a/)

iCash 2010-11-12 14:52

NBA Mot 13/11
 
Ett spel jag la tidigare idag, ser att linan fins kvar är ATL Hawks -4
|Utah (5-3) at Atlanta (6-3)|

Marvin williams
troligen tillbaka, taggad enligt rotoworld.

Citat:

Hawks forward Marvin Williams (knee) practiced on Thursday and could return for Friday's game vs. the Jazz. "I’m doing better," said Williams. "I’m not hobbling around too much. It still hurts, but I’m pretty excited. As long as nothing happens tonight, I will try to give it a go tomorrow depending on how it feels." That's not exactly an iron-clad guarantee, but he's a week ahead of schedule so we'll cut him some slack.
Maurice Evans Gametime decision, men spelar troligen.

Mehmet 'Okur reser inte med och Jeremy Williams e doubtful.

Ett par trender:

# Hawks are 4-0 ATS in their last 4 games as a home favorite of 0.5-4.5.
# Hawks are 7-2 ATS in their last 9 games as a favorite of 0.5-4.5.
# Favorite is 12-3 ATS in the last 15 meetings


3u

Shoot :cheers:

eddieh 2010-11-12 14:53

NBA mot 13/11
 
Det här blir mitt första inlägg som mitt nya alias,eddieh.Tyckte det passa bra att byta användarnamn idag,eftersom jag imorse genomgick mitt så hett efterlängtade könsbyte.:p

So far;

Pacers -4,5

Shoot boys:gun_bandana:
:cheers:

iCash 2010-11-12 14:57

Slog ihop trådarna då dem postades med 1 minut mellanrum \\Mod

Vlad 2010-11-12 15:58

No more Mr Hitler then Eddie :smoke:

Tänkte spela Magic 1H då Kleiza verkar saknas för mina Raps inatt och då blir det inte kul mot Magics frontcourt men verkar som jag var sen på det :sad: Magic 1H -8,Fuck off!. Too much points even for Craptors!

Gillar Sixers +9.5,alltid ett jobbigt lag att spela på men borde ändå inte vara mer än +7 imo. Hawks 1H -2 ser bra ut också.

fuzzy_ 2010-11-12 16:10

Ledsen att säga det icash, men jag gillar också hawks. Sorry bro.

eddieh 2010-11-12 16:29

Citat:

Ursprungligen postat av Fuzzy Dunlop (Inlägg 78622)
No more Mr Hitler then Eddie :smoke:

Tänkte spela Magic 1H då Kleiza verkar saknas för mina Raps inatt och då blir det inte kul mot Magics frontcourt men verkar som jag var sen på det :sad: Magic 1H -8,Fuck off!. Too much points even for Craptors!

Gillar Sixers +9.5,alltid ett jobbigt lag att spela på men borde ändå inte vara mer än +7 imo. Hawks 1H -2 ser bra ut också.

Stämmer Fuzzy,rättar in mig i det politiskt korrekta ledet.:yes:
Tyckte det var opassande att ha mitt gamla nick iom juderabaldret som är på R&K.(Nej det är inte Silbersky,som har hört av sig):whistling:

Sweetjones rekar Magic-7,5 i HT.:popcorn:

maddmax 2010-11-12 16:51

Beklagligt att hora Eddie (ja, fragan ar om det borde vara tva prickar pa det O:et). PK-maffian skordar annu ett offer. Och Holms hade ju varit forst in i ugnarna anda. :evilgrin39:

Jag gillar Wizards inatt men oddset ror sig at andra hallet sa avvaktar nagra timmar till.

eddieh 2010-11-12 17:04

Citat:

Ursprungligen postat av maddmax (Inlägg 78650)
Beklagligt att hora Eddie (ja, fragan ar om det borde vara tva prickar pa det O:et). PK-maffian skordar annu ett offer. Och Holms hade ju varit forst in i ugnarna anda. :evilgrin39:

Jag gillar Wizards inatt men oddset ror sig at andra hallet sa avvaktar nagra timmar till.

Så sant,så sant.Men skit i det,nu "gasar" vi på mot nya höjder i NBA.

Bobcats +1
:cheers:

maddmax 2010-11-12 17:24

:cheers:
Ja, vi far val sitta pa olika sidor. Men vem vet? Innan matchstart kanske jag sitter pa Wizards +2 och vi bada kan vinna. :innocent:

Borjar med detta:

Ogiltigt spel-ID: 156878


Vlad 2010-11-12 17:25

Citat:

Ursprungligen postat av eddieh (Inlägg 78643)
Stämmer Fuzzy,rättar in mig i det politiskt korrekta ledet.:yes:
Tyckte det var opassande att ha mitt gamla nick iom juderabaldret som är på R&K.(Nej det är inte Silbersky,som har hört av sig):whistling:

Sweetjones rekar Magic-7,5 i HT.:popcorn:

Han verkar väldigt duktig men -8 är så jävla många poäng... Full-time spread är -14 :rolleyes:

Hade det varit -6 el något hade jag varit på det som en Norrman på en sälunge.

Hawks -2 1H

Sixers +9.5

Hemma igen i tid för att se Philly göra bort sig sen :D

maddmax 2010-11-12 18:45

Ogiltigt spel-ID: 157019


Tror den har peakat nu, sanktes till 1.971 precis efter jag lagt spelet. Go Wiz!

umebon 2010-11-12 18:47

Hur kan Hawks bara gå uppåt?
[email protected] på pinnen...Tog -3 @1.935

eddieh 2010-11-12 19:08

Rygg på sj55 igen.

Los Suns -4 1H

Gillar den här själv,har sett flera av Sacs matcher och de har verkligen varit veka i början av matcherna.Räknar med att ett tre dagars utvilat Suns med Nash i spetsen,kommer ut starka för hemmapubliken.
:cheers:

iCash 2010-11-12 21:20

Citat:

Ursprungligen postat av umebon (Inlägg 78691)
Hur kan Hawks bara gå uppåt?
[email protected] på pinnen...Tog -3 @1.935

Public på utah ML (67%)..

Sen greppar jag ej varför Sweetjones hyllas till skyarna i år, mest hits i sin tråd på sbr som skapat hype'n ?

hejz 2010-11-12 21:31

Citat:

Ursprungligen postat av eddieh (Inlägg 78597)
Det här blir mitt första inlägg som mitt nya alias,eddieh.Tyckte det passa bra att byta användarnamn idag,eftersom jag imorse genomgick mitt så hett efterlängtade könsbyte.:p

So far;

Pacers -4,5

Shoot boys:gun_bandana:
:cheers:

Jag går helt emot dig och kör Rockets ML, men oroa dig inte, jag känner inte mig så vass för tillfället:p



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved