![]() |
Skönt med 14 poängs marginal på Arenas-Propen Storchen :cheers:
Synd bara att Betsson är så snåla. Gick 3-2 idag men -1u för att jag bara får sätta 1u på specialerna hos dem när jag flatbettar resten 3u... Wesley Matthews i salute you even though you screwed me :hattenav: Riktigt starkt av en kille med .188 i 3P% att draina 5 av 6 treys i 1H och sätta 30 poäng totalt. Grizzlies hade vunnit lätt om han inte varit superman idag men de har stora issues med Blazers och chokade igen,fair enough :) |
2-1 inatt och plus. Memphis var nog det minst daliga laget idag sa hade kanske lite tur dar. Hursomhelst, ny dag imorgon.
Godnatt! |
4-1 inatt. Jag tackar maddie för 2/3! :)
|
Tack för alla spelförslag! Kunskapen bara flödar här på Sharps. :)
|
Finns det något mer irriterande att vakna till att se att matcherna går in men att man glömt att trycka av på confirm ticket :idiot::idiot::idiot:
|
Då var det jag som var på den största felsidan...Lakers 118, Bucks 107, matchskytte runt 50% trots två defensivt bra lag...och ett överspel på +28p från den ursprungliga linan, som sen gick ner 4p :whistling:
|
Citat:
19P marginal på underspelet i Houston oxå så 2-0 i natt känns bra och hoppas på att komma tillbaka på grönt igen i NBA´n inom kort. :cheers: |