![]() |
Citat:
Ogiltigt spel-ID: 164325 Mighty Raps :moneybag: |
Go Raptors, go! Snyggt Fuzzy!
|
Citat:
Rich 2 ass vs Wade 6 ass :moneybag: Arenas 1 ass vs Pierce 3 ass :moneybag: Bargnani 30+1 :moneybag: Pierce 23 :moneybag: Garnett 9 av 11 FG varav typ 4 enkla layups mot Wiz försvars koner och 18 p, straxt över linan 17.5, Torsk! Brand 8 rbs varav 6 offensiva :moneybag: Turken 10+6 :moneybag: Evans och Felton kvar då... |
Citat:
Liiite tur på både Turkoglu och J-Rich ass över Wade idag Lazlo. Tack för den och Brand :hattenav: |
Spännande nu...när de första tre stora favs täcker hur lätt....
|
Om jag var coach skulle jag bli galen om laget slappnade av sista 5...
|
Snyggt...från att göra 93 FG försök borta mot Bobs, till 73 hemma mot Clipps...really...
|
Lite shady finale i Wolwes-Clippers,men men.
Kanske borde jag ifrågasatt varför Clippers gick till +3.5 före tipoff,det är knappast så att public rusar för att i sista minuten sätta sina pengar på Clipps som liten road-dog :whistling: |
Ogiltigt spel-ID: 163976 27-14 Kings efter 1Q. Kanske hade varit smartare att spela 1Q istället då planen gick i lås så långt. Vilken 2Q av Kings :ful: Tråkigt att natten skulle sluta så illa när det började lysande men NBA är en rollercoaster :) |
Vart lirar ni såna head to head spel grabbar? Hittar inte på b365 :(
|
Rätt åt mig när jag spelar TWolves, mot Mavs och Kings. Bara stora fav fom, 0-3 -6.5:ful:
|
Oh Yeah!!!
SAC vs NYK Ö 209 DET vs LAL U 202,5 MIA -2,5 Q1 BOS TT 103,5 :moneybag: http://carinpersson.blogg.se/images/...e_81464107.jpg |
Gick mycket bra inatt, satte rubbet som jag ryggade av maddie och Sj55! :cheers: och tack!
|
Mycket snyggt eddieh. Fan det var ju bra med marginal pa tre av dom dessutom! :clap:
|
Citat:
Jo men i Miami var det på det berömda fitthåret,ett mycket välansat sådant dessutom.:sweatdrop: |