![]() |
Tror inte att nåt motjinx funkar...efter att man öppnat med 25-20 så har man tappat allt spel, Bogut gjorde typ 2pt sen 1:a...de spelar inget försvar, har ingen bollrörelse, matar inte bollar insida...fy alltså...vafan...
|
Citat:
|
Westbrook total klar! :moneybag:25 + 4 +6 med 1:10 kvar av 3Q :whistling:
|
Ja och poängen är klar med... nu ska han bara langa in 3 ass i sista quartern så är det :moneybag::moneybag::moneybag: på Westbrook... vilka spelarspecial kungar vi är :D
|
In med några Westbrook nu då så han kan göra några Ass. Kunde inte ta den andra då det var Ladbrokes :idiot:
Beasley 12-13 Kobe Rookie Johnson 5-3 Artest Funkar så långt i Minny-Lake Show fast Johnson missar det mesta 2-7 FG men Artest gör inte mycket. |
^ hade behövt några Westbrook för att klara det.
Gillar att Thunder vinner SU trots att de inte gör ett FG sista 9min,bara i NBA. Alla som la till Celtics ML i sina parlays när de hörde att Durant var out :lol: Shame about the Bucks,skyller mig själv jag ska inte lira på Sixers-matcher. |
Ja va synd på assist spelet på RW. men shit happens.
Bi Al har raggat ihop 6+3 nu och Beasley-Bryant 23-21 med Kobe på bänk. Måste fan knyta mig nu ska upp i ottan.. :cheers: boys! |
Löste sig bra med Beasley Storch :cheers:
Den här satt med Ogiltigt spel-ID: 167676 Big Al på bänken med foulproblem i början på 3Q. Kan bli tufft men kan någon kan Big Al typ,får se imorgon :sleep: |
Känns så taskigt att vara på både OKC och under i Miami och ändå spela ett förlorande spel. Måste verkligen skärpa mig
|