![]() |
Bra idé det var att praisa OKC:s defense. De låter Minnesota skjuta över 60% FG och 70% på treorna,fuckers alert igen :rant:
|
Stod och velade om jag skulle spela Magic+2 eller Magic ML i HT, valde till slut det senare.
Blir 53-52 till Spurs såklart, efter att Ginobili får göra 4 poäng i Spurs sista anfall i quartern... :thumbdown: |
Bass Jump Shot: Missed 00:32.8
00:30.8 McDyess Rebound (Off:0 Def:1) 00:09.5 [SAS 52-50] Ginobili 3pt Shot: Made (14 PTS) Assist: Parker (7 AST) Bass Foul : Shooting (2 PF) 00:09.5 Brandon bass did that shit Mulder. Någon som vill ha ett NBA League Pass? Tror jag pensionerar mig efter 1 veckas NBA,gråa hår redan :thumbdown: |
Citat:
_o/ \o_ \o/ |
Snygg match av Hawks förresten
|
Rolig sak att komma ihåg, senaste 3 åren har det laget som har vunnit första matchen vunnit resten av matcherna under säsongen...förra året svepte Hawks 4-0...så nu vet ni ML spel ;)
|
Citat:
NBA Where 'I Smoked some PCP after warmup and now i can't be fucked to play anymore' Happens. Jag är inte alls bitter på något. Hoppas Pacers håller undan Archie. |
Citat:
I Love NBA :p |
Och så missar Clippers överspel (-2.75u) med 1.5 pts trots att de gjorde 70 i 1a Q och 112 i HT...och trots att man hade 47% och 50% i FG. Orsaken ? Sammanlagt 32 av 57 FT (56%) för båda lagen...
I Hate NBA. :cry: |
0-2 inatt på dom pk´s jag droppade :ful:
Hornets FAIL x2! Trots 11p up 1:25 kvar till HT så släpper man upp Clippers till 57-55 och sen pallar man inte utan 95-99 och torsk! Chris Paul 3st treys på 2:20Min i 1Q och 4 av sina 5-12 FGs i 1Q! Sweet! Nä, jag får ta och hålla truten i fortsättningen och hoppas ingen ryggat mina sketna picks eller gör tills jag fått rätsida på denna säsongen som startat sjukt kass! |
Citat:
Citat:
Lebron 25 :moneybag: Griffin 37 :moneybag: West 40 :moneybag: Martin 19 :thumbdown: Hill 24 :moneybag: Bra natt, det enda konstiga va att Houston gjorde 116 men ingen spelare gjorde 20 poäng! |
Citat:
Jag ryggade en av dem guess who? :ful: ...sen somnade jag in krasslig som man är |
Man kanske borde kika in lite oftare i baskettrådarna.
Snyggt Lazlo! |
Citat:
|
Citat:
Naturligtvis ryggade jag bara Kevin Martin... Får sluta hänga i NBA-trådarna som en Bipolär Pausfågel då jag är så jävla dålig :whoco5: |