![]() |
Dwighty 3 PF!!!! GOTT!
ED: DWIGHTY 4 PF TIDIGT I 3Q!!!! BOOOOOYAAAH! :D |
Citat:
|
Citat:
Angående Bryant spelet, ja det kan vara bra i vanliga fall, men inte om LBJ får för sig att markera honom inatt. Däremot funderar jag på en av LAL bigs som ska testa Heats otestade inside försvar |
KG 15pt genom ett FT och ser ut att vara lite skadad
|
Citat:
Celtics 15 Magic 16 Technical FT upcoming för Magic och sen är det Celtics ball, håll tummarna för mitt O-PICK, Archie! |
94.5 2nd half :whoco5:
|
Citat:
Magic 21-17, krävs 8-13 inledningsvis för Celtics i 4Q. Undrar om de mäktar med det? De fick alla chanser i världen i 3Q att gå om i slutminuterna men missade FG efter FG. :cry: |
Spännande nu, en liten run av Celts ledda av PP, vad sägs om det :D
|
Vad gör Robinson vid Magic 26-25?! Missar en JÄTTEENKEL layup. :lol:
Och anfallet efter för Magic, simpel trea. 29-25 och boll för Magic, denna är körd men var ett bra spel. |
Citat:
Robinson.. :whoco5: :lol: -3u |
Snacka om surt, PP har haft 18pts sen 3:e Q...och blev nu blockad på en ren layup...2min kvar dock!
|
Var kom detta D ifrån av Magic? Tied med 1.34 kvar att spela och Celticsball, dock bara 2sec på shotclock... Oooh. Tufft matchläge nu.
|
Sweetjones55 är seriöst TOTALT iskall senaste veckorna... T o m BIGPLAY-spelen bränner. :lol:
|
Beklagar alla er som förlorade spel ! :sad:
Men måste bara säga att jag älskar NBA X-Mas special. Vilken fantastisk stämning och silken match Orlando var ! :D Heat - Lakers på tur, lär inte göra det sämre. Nu hoppas jag bara innerligt att Lakers kan vinna ikväll. |
Citat:
|
16pts i HT.
FT 1 & 2 med 2:03 kvar av 3:e. Paul Pierce ö18.5 :sleep: |
Var väl bara 4:e quarten som var bra i denna match. dags för magic att hem och öva lite FT.
|
Archie, har du något kul till nästa toppmatch? :)
|
Citat:
Tänkte på Pau ö19.5 eller Odom ö14.5 men inte så säker. Gillar under, men det kan bli ugly. Pass på denna, spanar in andra matcher för ikväll |
Citat:
Blir en la movie innan nattens matcher och sen får vi se om du funnit något. :D :cheers: |
Trodde att Kobe skulle vara tillbaks till kvällens match....:sad:
|
Citat:
|
Han är iskall :-) Bosh har börjat bra, men nu är jag trött på att kolla scoreboarden bara! Någon som har länk till matchen? :)
|
Här har vi en utmärkt stream!
http://atdhe.net/31362/watch-miami-h...angeles-lakers |
Citat:
http://atdhe.net/31360/watch-miami-h...angeles-lakers :popcorn: |
Citat:
|
Herregud, vad gör Lakers? Så bedrövligt.
|
My bad. Kobe spelar visst det ! :) Märkte tyvärr inte av honom, men så som lakers har spelat skulle man kunna tro att Kobe var borta.
|
Om Kobe bara kommer igång med passandet kommer Lakers ta in Heat's försprång. Men Wade och James, kreatörerna i Heat's offense är svårstoppade. Som Wade precis gjorde: driva, jumpa och passa - trots uppvaktning av 2 försvarande Lakers-spelare (Odom och Kobe tror jag det var) - resulterar en 3pt. Variationen, snabbheten, möjligheterna i Heat's offense vill jag framhäva :-)
I skrivande stund så gör Wade motsatsen och ska göra det på egen hand, avslutar med en dålig fade-away :whoco5: EDIT: Brown och någon var det som blev överspelade, Odom eller Artest (såg inte riktigt) |
Jag är väll inte världens bästa rekare, men tycker ändå inte att jag är så himla kass, men vinner inte Lakers ikväll så har jag lämnat min sista kupong år 2010.
Svackor är oundvikliga, men lika bra att ta mindre uppehåll innan det kostar mig allt för mycket, Men bara att hoppas att Lakers fixar det här ! :) |
Vad jag vill komma till är nyckeln för Miami som är ett effektivt offense
|
Kobe är på nedgång, blir bara tydligare i en sådan här match. Lakers är näst intill pinsamma. Avklädda hemma, so far.
|
Citat:
|
Citat:
|
Kobe för helvete, ta dig samman!
|
Hela deras inställning är att de inte bryr sig om dessa matcher. Det är media som hajpar upp allt, lag och coaches som LAL/Phil, SAS/Pop, Utah/Sloan bryr sig bara om att komma till playoffs friska. Ni såg ju citaten från Phil, de tycker div matcherna i veckan är viktigare...
|
Citat:
|
Citat:
Som sagt, jag tycker det är smartness. :) |
Archie, ska vi se om det finns något trevligt LIVE-spel i HT på Lakers/Heat?
|
Det är svårt att kunna ta pulsen på sådana lag, men jag själv skulle göra likadant. Har man ett veterangäng, 2ggr Champs, har man inte alltid lätt motivera dem. Därför gillar jag Celts, KG är helt galen vad det gäller ledarskap i sådana situationer.
|