![]() |
Citat:
Lycka till ikväll killar, sov gott! :sleep: Edit; Perfa sviker mig än en gång, lycka till med korvarna :ful: |
Citat:
God natt :) |
Btw jag är inte så insatt i spelarspecialer men vet någon vart man kan betta på L. Aldridge totala poäng? Såg att det fanns på Betsson men då var rebounds inkl.
|
Citat:
|
Tar L. Aldridge Över 25.5 för 2u på Unibet (1.85), mot. när jag lagt in i sheetet.
----- EDIT: Ogiltigt spel-ID: 283542 Aldridge i grym form och senaste 3 matcherna dominerar han fullständigt (Chicago 42,Toronto 37, Detroit 36). Portland har stora skadebekymmer så dom får praktiskt taget rotera på bara 8-9 spelare. Aldridge får spela runt 40 min per match och han har verkligen klivit fram för Portland. Mot Minnesota har han gjort 37, 36 poäng hemma och 28 på bortaplan. Förväntar mig Aldridge på ca 28+ poäng. Går inte hårdare än 2u pga Aldridges possible matchups som kanske kan "shut him down.." |
Spurs gjorde vad de skulle i 1H via +11, den som klev fram som giganten var Duncan. :cheers:
|
Citat:
Bucks skytte grymt bra (51.5% FG och 11/26 42.3% 3PG) medan Clippers hade lite sämre (37.1% FG och 4/17 23.5% 3PG). En grymt bra natt, 2/2. :cheers: |
Jaha den satt som den skulle;)
Skönt att ens första "rek" i denna tråd inte Gick helt åt pipan så man skulle behöva Börja hålla sig i bakrunden :) Såg att några fler körde, grattis alla! |
Grattis alla vinnare.:moneybag:
Oh btw,om ni vill mig något,så finns jag numer enbart i Melodifestivaltråden.Efter Sterns bitchslap på underspelet i Nuggets-matchen,så är det nog bäst så.:hurt: Spoiler:
|
Turen ler mig åt mig som vanligt:) börjar bli van efter den gågna veckan.
Man ska ju inte klaga när man går 0.12 U +!! :cheers: |
Haha you guys:)
|
Nets skjuter usla 34.8 % och Aldridge gör 17 poäng i 1h för att avsluta på bara 21 poäng. One of those days :rant:
|
HAHA, måste ha varit sjukt trött imorse.
Läste att Spurs hade vunnit med 102-95. Svor och spottade lite, sen nu när jag såg att jag fick 800 $$ tittade jag igen. Nu var jag helt plötsligt 5,91 u +:clap: |