Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Basket (https://www.sharps.se/forums/basket/)
-   -   25/1 Dagens Basket Snack (https://www.sharps.se/forums/basket/652-25-1-dagens-basket-snack/)

pecke01 2010-01-25 13:25

25/1 Dagens Basket Snack
 
Nattens matcher:
Indiana at Philadelphia
LA Clippers at Boston
Cleveland at Miami
Orlando at Memphis
Atlanta at Houston
Chicago at San Antonio
Charlotte at Denver
Phoenix at Utah
New Orleans at Portland

Har bara hittat ett spel än som jag är sugen på lira och det är Indiana@Philapdelphia Under 206.5

Vad har ni för tankar?

pecke01 2010-01-25 14:57

Har spelat ett spel och det är Mem -1.

Har nu också spelat Indiana@Philla Under 206.5

iCash 2010-01-25 16:48

SAS -4 1st half
San Antonio är 4-1 ats & 3-1-1SU mot Bulls hemma. Baby Bulls kommer från 2 uDog vinster on the road, men här tar det nog stop.

Miami +2

Cavs utan D.West & M.Williams mot ett Heat som är sjukt sugen på revanch. Visst, Heat har sina röv dagar, men borde kunna genomföra en vinst här.

NO +1.5 1st half


Blazers hemkommen efter att ha sprungit arslet av sig borde märkas efter sina 2 vinster.
Det vackra är att Hornets är 4-0 ATS i Rose garden i 1st halfs och snackar vi om en korg så kan inte jag låta bli den!

Charlotte +3 1st half


Förvisso ett JM spel, men det har en fin utgång med tanke på att man är 3-2 SU/ATS mot Denver.
För det andra har man spelat ruggigt bra korgboll i det sista och för det tredje så har Denver en del skadade, däribland en av mina personliga favorit spelare Carmelo.

Det är vad jag har kikat på just nu..

gentile91 2010-01-25 17:04

Jazz -7?
Läste att lakerboy gillade den och han är ju erkänt duktig men med sviktande form.
Tankar?

iCash 2010-01-25 17:13

Citat:

Ursprungligen postat av gentile91 (Inlägg 7726)
Jazz -7?
Läste att lakerboy gillade den och han är ju erkänt duktig men med sviktande form.
Tankar?

LB har typ 70% hitrate sen jul, men sviktande form = 2 dagars förluster = en fis i rymden.
Dock tror jag det blir svårt för jazz, Suns kan ge dem en ordentlig match!

btw..
Gillar dessa för fulltid:
Hornets +2.5
Spurs -7.5
Bobcats +6.5

Avej 2010-01-25 17:15

Love SA , Ridat SA 1st half ett antal omgångar nu irad med goda resultat :)

gentile91 2010-01-25 17:17

Citat:

Ursprungligen postat av iCash (Inlägg 7728)
LB har typ 70% hitrate sen jul, men sviktande form = 2 dagars förluster = en fis i rymden.
Dock tror jag det blir svårt för jazz, Suns kan ge dem en ordentlig match!

btw..
Gillar dessa för fulltid:
Hornets +2.5
Spurs -7.5
Bobcats +6.5

Läste bara de fem senaste sidorna och då såg man en del löjliga inlägg som tydde på att det hade gått pissigt för honom ett tag. Men om det bara är två dagar finns det ingen anledning att tvivla på formen.

Ok, får se om man kan hitta fler åsikter angående denna då, ett tag kvar.

iCash 2010-01-25 17:39

Citat:

Ursprungligen postat av gentile91 (Inlägg 7731)
Läste bara de fem senaste sidorna och då såg man en del löjliga inlägg som tydde på att det hade gått pissigt för honom ett tag.

På Svenska kallar vi det r&k mentaliteten, klarar du inte att leverera dagligen så blir du kapad vid fotknölarna.
Ett tips är att rygga någon en hel säsong, inte mitt uppe och "tro" att man kan plocka winners, fungerar inte så helt enkelt.

Så 70% under 1.5 månad kan mycket väl vara 58% på hela säsongen vilket är den reella siffran att gå på!
Killen är duktig, men personligen håller jag mig borta från Suns/Jazz idag.

Avej, gillar 1st half starkt, kliver på med 5u :KO:

umebon 2010-01-25 17:47

Är det på Pinnacle ni spelar?
... saknar att kunna följa era bets fullt ut. Betfair har inte upp den och Nordic å Expekt är inte mycket att hänga i julgranen när det kommer till basket.

Fangtastic 2010-01-25 17:53

Citat:

Ursprungligen postat av umebon (Inlägg 7742)
Är det på Pinnacle ni spelar?
... saknar att kunna följa era bets fullt ut. Betfair har inte upp den och Nordic å Expekt är inte mycket att hänga i julgranen när det kommer till basket.

Basketen e väl mest på Bet365;)

gentile91 2010-01-25 18:06

Citat:

Ursprungligen postat av iCash (Inlägg 7739)
På Svenska kallar vi det r&k mentaliteten, klarar du inte att leverera dagligen så blir du kapad vid fotknölarna.
Ett tips är att rygga någon en hel säsong, inte mitt uppe och "tro" att man kan plocka winners, fungerar inte så helt enkelt.

Så 70% under 1.5 månad kan mycket väl vara 58% på hela säsongen vilket är den reella siffran att gå på!
Killen är duktig, men personligen håller jag mig borta från Suns/Jazz idag.

Yes, tror dock att dom rötäggen finns överallt. Men det är ju folk som har noll erfarenhet av poker/aktier/betting och vart helst du finner BRM.

70% är ju onekligen imponerande, även över ett lite "mindre" sample. Ska följa honom intensivt nu och se hur hans tankegångar går. Grazie.

Avej 2010-01-25 18:06

Varierar, Oftast Pinnacle för min del då dem oftast har bättre odds än 365.

pecke01 2010-01-25 18:09

Citat:

Ursprungligen postat av umebon (Inlägg 7742)
Är det på Pinnacle ni spelar?
... saknar att kunna följa era bets fullt ut. Betfair har inte upp den och Nordic å Expekt är inte mycket att hänga i julgranen när det kommer till basket.

Jag kör pinnacle men det finns bra NBA på Bet365(Alla amerikanska sporter är bra på Bet365)

klistier 2010-01-25 18:16

Ja SA 1st half har jag också lirat ganska många gånger nu med lysande resultat, 4u där även ikväll till -4,5.
JM liret på bobcats tänker jag nog spela med 3u också, kollar vidare på den.

RobinD 2010-01-25 19:11

Om jag ska rygga 3 spel ikväll, vilka rekommenderar ni?

Har ryggat Spurs -4,5 1st half redan.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved