Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Basket (https://www.sharps.se/forums/basket/)
-   -   NBA All-Star Game 2011 (https://www.sharps.se/forums/basket/6558-nba-all-star-game-2011-a/)

TheDarkKnight 2011-02-21 03:33

Jag sätter 40 Sharp$ på att East tar hem det här(incl. OT)

Någon som är på? :)

ERBJUDANDET GÄLLER EJ LÄNGRE !

Limited offer ;)

papak 2011-02-21 03:47

140 poäng i 1st half :)

TheDarkKnight 2011-02-21 03:51

I´m calling the night off.

Nu när det avgjort vem som vinner så kan man lika gärna gå o slagga, ett lag har ju inte lyckats försvara titeln sen 5 år tillbaks.

Så blir att gå in hårt på East nästa år;)

Ska till ett mirakel ifall east vänder det här och tar hem detta.

God Natt på er !:yes::hattenav:

fondell 2011-02-21 04:22

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 107340)
Du svänger fort, tidigare var du inne på att East plockar hem denna. Men nu har du svängt till West. Vadan detta? :lol:

Hävda inte att det är för att vi la ett bet mot varann?

You know why:KO:

fondell 2011-02-21 04:30

Citat:

Ursprungligen postat av TheDarkKnight (Inlägg 107351)
I´m calling the night off.

Nu när det avgjort vem som vinner så kan man lika gärna gå o slagga, ett lag har ju inte lyckats försvara titeln sen 5 år tillbaks.

Så blir att gå in hårt på East nästa år;)

Ska till ett mirakel ifall east vänder det här och tar hem detta.

God Natt på er !:yes::hattenav:

Först så hävdar du att man spelar en TV-peng endast för att få upp spänningen i en annars mycket underhållande match.

Sen när ditt tv-bet är förlorat så går du och lägger dig, skiter alltså i matchen?

Mycket konstigt beteende, missa en all-star match med sådana här talanger, nej du.

Jag kommer följa hela matchen, även om perfa också sitter och surar:popcorn:

Arch 2011-02-21 09:45

Rookies... ;)

Bättre att bara ta en break tillsammans med spelarna och inte titta på nåt då man enkelt kan få en felaktig uppfattning om spelarna från en sån match, värdera dem högre än man borde.
Själv har jag inte sett nåt från all-star helgen, nada! :D Bara chilla...The Grind fortsätter om nån dag...

TheDarkKnight 2011-02-21 12:07

Citat:

Ursprungligen postat av fondell (Inlägg 107353)
Först så hävdar du att man spelar en TV-peng endast för att få upp spänningen i en annars mycket underhållande match.

Sen när ditt tv-bet är förlorat så går du och lägger dig, skiter alltså i matchen?

Mycket konstigt beteende, missa en all-star match med sådana här talanger, nej du.

Jag kommer följa hela matchen, även om perfa också sitter och surar:popcorn:

Den här matchen var ingen tv-peng för mig på runt $ 10. Den här matchen var ett standard bet som var som vilken bong som helst. Och när du kommer in i en jobbig streak, där precis allt går åt helvete. Kl 04 på natten har man ingen lust att se "ditt" lag få stryk.

Så det var därför jag gick och grävde ner mig :yes: