Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Basket (https://www.sharps.se/forums/basket/)
-   -   NBA 24/4 (https://www.sharps.se/forums/basket/7116-nba-24-4-a/)

Overkill 2011-03-24 17:19

NBA 24/4
 
Två matcher inatt och jag gör det sedvanliga när Hornets lirar boll.

Ogiltigt spel-ID: 331557


Autobet IMO. Tycker totalen är några poäng hög, tror dock det blir en relativt jämn kamp inatt så OT är inte uteslutet för mig, som vanligt under = Lads (Regular time only).

Antagligen blir detta nattens enda. Desto mer att gotta sig åt kommande natt mot lördag, skönt att vara ledig då. :D

fondell 2011-03-24 20:53

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 114856)
Två matcher inatt och jag gör det sedvanliga när Hornets lirar boll.

Ogiltigt spel-ID: 331557


Autobet IMO. Tycker totalen är några poäng hög, tror dock det blir en relativt jämn kamp inatt så OT är inte uteslutet för mig, som vanligt under = Lads (Regular time only).

Antagligen blir detta nattens enda. Desto mer att gotta sig åt kommande natt mot lördag, skönt att vara ledig då. :D

Hornets = autocall under.

Men det borde gå åt helvete någon gång:lol:

Återstår att se om det är ikväll :popcorn:

Niskel 2011-03-24 21:12

Vem vinner tror ni ? ;)

Overkill 2011-03-24 21:32

Citat:

Ursprungligen postat av fondell (Inlägg 114888)
Hornets = autocall under.

Men det borde gå åt helvete någon gång:lol:

Återstår att se om det är ikväll :popcorn:

Som sagt, Hornets har ett av ligans bästa defence. Och det är ju liksom inte för inte som de har det.

Under i Hornets matcher är 46-25 under säsongen så här långt, säger en del. Eller hur, fondell? :popcorn:

fondell 2011-03-24 21:48

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 114904)
Som sagt, Hornets har ett av ligans bästa defence. Och det är ju liksom inte för inte som de har det.

Under i Hornets matcher är 46-25 under säsongen så här långt, säger en del. Eller hur, fondell? :popcorn:

Naturligtvis, spelat de en del under och det har du också. Men har gått oförskämt bra nu :lol:

Om du undrar vilka som vinner, tror faktiskt på Jazz. Public är på hornets och går oddsen lite så kanske jag tar jazz +. Hornets ser inte alls lika motiverade ut längre, kanske bara är jag!

Vlad 2011-03-24 21:51

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 114904)
Som sagt, Hornets har ett av ligans bästa defence. Och det är ju liksom inte för inte som de har det.

Under i Hornets matcher är 46-25 under säsongen så här långt, säger en del. Eller hur, fondell? :popcorn:

Jazz har en av ligans sämsta defense :popcorn:

Inte så att jag går emot dig,just sayin. Kan Okafor hålla nere Big Al från att göra 30Pts som han brukar nuförtiden så lär den gå under. En av ligans bästa defensiva C Okafor så han är mycket av orsaken till att Hornets släpper lite poäng.

Overkill 2011-03-24 21:53

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 114911)
Jazz har en av ligans sämsta defense :popcorn:

Inte så att jag går emot dig,just sayin.
Kan Okafor hålla nere Big Al från att göra 30Pts som han brukar nuförtiden så lär den gå under. En av ligans bästa defensiva C Okafor så han är mycket av orsaken till att Hornets släpper lite poäng.

Då måste jag kontra med att Hornets är ett av ligans "sämsta" lag offensivt. 27:e av 30 lag med sina 94.7ppg. :D

Därför jag höll mig ifrån Hornets = under ett tag där när han var skadad. :p

Men när han är med går det oftast galant.

Har kollat om jag gillar något annat inatt, men inget! Enda spelet blir under.

Niskel 2011-03-24 22:14

Okej :) Ska bli spännande och se hur det går

Moffegrev 2011-03-24 22:37

22ggr pengarna på Minnesota Timberwolves? Suger de så brutalt hårt?

MrHansson 2011-03-24 22:40

Citat:

Ursprungligen postat av Moffegrev (Inlägg 114926)
22ggr pengarna på Minnesota Timberwolves? Suger de så brutalt hårt?

Utan Beasley och Love som är Day-to-Day så jaa, så brutalt hårt suger dom! :cheers:

Overkill 2011-03-24 22:54

Frågan är dock om inte TWolves ATS är tillräckligt bra för ett litet spel at least inatt?

Mavs har negativa siffror när de är -12.5 eller mer hemma.

Fast nääää, vid närmare eftertanke. TWolves suger verkligen, så. Jag låter det stanna vid en liten lean och går till sängs med det!

:D

fondell 2011-03-24 23:27

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 114930)
Frågan är dock om inte TWolves ATS är tillräckligt bra för ett litet spel at least inatt?

Mavs har negativa siffror när de är -12.5 eller mer hemma.

Fast nääää, vid närmare eftertanke. TWolves suger verkligen, så. Jag låter det stanna vid en liten lean och går till sängs med det!

:D

twolves +15.5:cheers:

Leehr 2011-03-25 02:09

Litar inte ett dugg på NBA.com siffror i Utah-Hornets matchen. 52-53% from the field. Och 57-63 3pt%. IMO sitter 85% av alla skott för båda lagen. Kunde stå 100-100 i HT...

Overkill 2011-03-25 06:27

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 114856)
Två matcher inatt och jag gör det sedvanliga när Hornets lirar boll.

Ogiltigt spel-ID: 331557


Autobet IMO. Tycker totalen är några poäng hög, tror dock det blir en relativt jämn kamp inatt så OT är inte uteslutet för mig, som vanligt under = Lads (Regular time only).

Antagligen blir detta nattens enda. Desto mer att gotta sig åt kommande natt mot lördag, skönt att vara ledig då. :D

OT blev det, men skyttet var alltför vasst inatt. 50% (54% 3PG!) från Hornets och ~51% (44% 3PG) från Jazz.

Matchen slutar med 238 och FT var det 210 i matchen.

Jaja, dra till jobbet och sedan är det bara nya tag som gäller i helgens NBA.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved