Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Basket (https://www.sharps.se/forums/basket/)
-   -   FIBA European Basketball Championship 2011 (https://www.sharps.se/forums/basket/8645-fiba-european-basketball-championship-2011-a/)

DenDära 2011-09-01 22:34

Citat:

Ursprungligen postat av Andy90 (Inlägg 138119)
Turkarna imponerar!

Du med! hehe. Tack för liren :cheers:

Andy90 2011-09-02 08:55

Tack "DenDära"! :cheers:

Basketintresset verkar dessvärre inte så överdrivet stort eftersom jag verkar stå för mer än 50% av inläggen haha. :sweatdrop:
Men men, idag är det lite matcher igen. Närmare bestämt 6 st .. En dag, som på pappret, avslutas med två riktigt bra matcher i Frankrike-Tyskland samt Turkiet-Litauen!

MrHansson 2011-09-02 13:50

jodå intresset finns! :)

tompa87 2011-09-02 14:37

mest intresserad av att vinna stålar jag :D har på rek av annan lirat frankrike -4,5 och polen -8,5.. vad tror ni om det? Enligt den skribenten så skulle frankrike ha en bredare trupp och tyskarna vara för beroende av Dirk å dessutom ha problem med topplagen.

För polen var det en måstematch för att inte skämma ut sig och Portugal för dåliga.

Andy90 2011-09-02 14:48

Citat:

Ursprungligen postat av tompa87 (Inlägg 138242)
mest intresserad av att vinna stålar jag :D har på rek av annan lirat frankrike -4,5 och polen -8,5.. vad tror ni om det? Enligt den skribenten så skulle frankrike ha en bredare trupp och tyskarna vara för beroende av Dirk å dessutom ha problem med topplagen.

För polen var det en måstematch för att inte skämma ut sig och Portugal för dåliga.

Haha, ja stålar och basket i en perfekt symbios ;)
Polen fick jag till -7.5, dem tror jag stenhårt på idag, de har spelat bra och redan mött gruppens tuffaste lag (Spanien och Litauen) och stått upp bra.

Dock avstår jag spel i Frankrikematchen. Tyskland har imponerat och jag har sett på tok för lite av Frankrike för att kunna göra en bra "analys" innan match.
Dirk levererar alltid oavsett motstånd, det har vi minst sagt sett i NBA :) Frankrike har ett bättre lag på pappret, men Tyskland är en maskin. Kaman, Benzing och Dirk måste fortsätta i samma takt som förut om det ska gå vägen för Tyskland, som som sagt har imponerat på mig hittills! :)

knugen 2011-09-02 15:54

Citat:

Ursprungligen postat av tompa87 (Inlägg 138242)

Skulle vilja vända på det och säga att Frankrike är lika beroende av Tony Parker. Frankrike har kanske en bredare trupp men med en PG som hittills har 26 PPG + 7.5 ass blir man som lag oerhört sårbara om han inte levererar :)

Andy90 2011-09-02 22:00

Otroligt hur bittert det känns när straffkast i slutet förstör ens handikapp-spel ..
Riktig skitdag spelmässigt.. men men.

Försökte se båda matcherna samtidigt med den ena matchen på datorn och andra på tv:n men blickarna vändes mest mot tv:n och Litauen-Turkiet. Bra match kort sagt!

Vad ska man säga om Parker i Frankrike då? Ojojoj! Vem ska stoppa honom? Frankrike blir farliga, helt klart.
Schaffartzik imponerar ordentligt i Tyskland, de andra såg rätt tröga och trötta ut. De är nog glada att få "a day off" så att säga.

Litauen är en lagmaskin som blir svårstoppad. Poängen är jämt fördelat över laget och det är ingen som skiljer sig ur mängden utan alla håller sig inom ramen så att säga.
I Turkiet så såg Türkoglu lite slö ut för dagen. Ilyasova och Asik var bäst idag. Även ett plus för Preldzic som tog för sig ordentligt. Jag gillar Turkiet, tyvärr räckte det inte idag.

Vad tycker ni själva? :)

robbson11 2011-09-02 22:42

som sagt intresset finns Andy jag läser här varje dag, tack för alla tips. du gör det bra!!
:cheers:

Arch 2011-09-02 23:21

Citat:

Ursprungligen postat av Andy90 (Inlägg 138317)
Otroligt hur bittert det känns när straffkast i slutet förstör ens handikapp-spel

Duuuuddeee...hoppas bara Vlad inte hittar hit, du har gett honom material för en turne....igenom månader av lock-out-en...

Andy90 2011-09-02 23:59

Citat:

Ursprungligen postat av Arch (Inlägg 138334)
Duuuuddeee...hoppas bara Vlad inte hittar hit, du har gett honom material för en turne....igenom månader av lock-out-en...

Haha, jag får skylla på tröttheten för nu förstår jag inte riktigt vad du menar? :sleep:

Arch 2011-09-03 01:15

Vlad brukar få sådant mot sig i NBA ;)

Andy90 2011-09-03 11:11

Haha okej, då är jag med på noterna ;)

Vlad 2011-09-03 15:20

Citat:

Ursprungligen postat av Arch (Inlägg 138334)

Jag spelar inte Eurobasket längre. Det är ännu värre att bli fuckad av vita dåliga snubbar som inte kan sätta sina FT:s.

BOL med spelen alla :)

rico 2011-09-03 18:41

MACEDONIA! imponerar......

Andy90 2011-09-03 18:45

Ja verkligen! :hattenav: