![]() |
såg de var mycket försäsongs matcher i kväll lirar du på dem boone?
|
Hej
helt ny på Sharps.se men har bettat ett tag nu (inte så värst framgångsrik, men med ett litet plus). Eftersom jag en gång var rätt insatt i baseball, och matematiken som finns tillgänglig är mycket intressant, tänkte jag göra en lite satsning nu när säsongen börjar på riktigt snart. Tänkte för detta även starta ett nytt konto på något lämpligt spelbolag och det verkar på SBR som om Pinnacle är ok vad det gäller spelalternativ på just baseball. Finns det några andra bolag värda namnet? Har skannat av baseball-alternativen på de bolag jag har men det har varit oerhört dåligt under försäsongen, där Pinnacle i alla fall har odds på matcherna. |
Citat:
Passar på att smyga in ett litet anouncement om att vi på sharps.se kommer att ha en rullande dagbok hela säsongen där vi kommer att presentera 2-5 spel om dagen. Picksen kommer att publiceras 24-6 timmar innan match start av mig, Avej och Boone. Vi kommer ochså ha en rullande dagbok för WNBA samt slutspelet, mer om detta i nyhets sektionen i en väldigt snar framtid med annat smått och gott som säkerligen kommer som goda överraskningar för er som medlemmar här :cheers: |
Citat:
|
Jag har för mig att det skulle komma en liten spelskola ang. baseball spelande. Eller har jag drömt?
Visst är det kul att rygga o så, men skulle gärna vilja lära mig vilken statistik som är relevant. Stay black! |
Ser fram mot denna dagboken!
|
Citat:
|
Låter mycket bra! Kommer givetvis läsa slaviskt!
|
:cheers:
|
Vad glad jag blir med hjältarna på baseball!:cheers:
|
Citat:
vet att boone är brutal på mlb men hur är du och avej? |
Citat:
|
underbart roligt, kommer följa mlb dagboken som en galning! :p
|
Citat:
|
Citat:
Målet i år blir att kunna plocka ut ett par riktigt bra spel om dagen än att kliva in på 10 och hitta +%. Nytt för i år är också att jag sysslar med detta på heltid så det blir helt klart färre lir generellt, men dock bättre genomtänkta spel med högre insats och mer utförlig egen kontroll på var pengarna kommer in samt vart dem slösas, mao grundlig management. |
Citat:
rent allmänt vad har du för spelstrategi? själv kör jag bara singlar just nu |
Så här långt in i denna säsongen kan jag att säga att MLB är den sämsta jävla beting sport som finns och det tror jag inte jag är ensam om att tycka. Iaf enda sporten i mitt sheet som pekar rakt ner :gun_bandana:
|
Citat:
|
Citat:
|
Överlägset den bästa sporten att spela på :moneybag::cheers:
|
gått bra för mig men på senaste tiden mest rött :sad:
|
Citat:
|
Jag gillar pengar, men inte baseball.
Och det verkar gå hand i hand. Topic borde vara: Alla gillar pengar, så spela inte mlb :p |
Citat:
|
ja, det verkar inte vara så enkelt att tippa på som sharps sa. Vet inte exakt vad deras ROI ligger på men absolut inte så bra som jag hoppades på i alla fall.
Menmen, det är mycket kvar. |
Det brukar gå bättre. Jag var med på den gamla goda tiden på flashback och överlag var det imponerande resultat.
|
Ni som spelar på MLB och säger att det inte går bra, spelar ni själva eller ryggar ni bara? Hur länge har ni spelat isf?
|
MLB ryggar jag bara. sharps lir (O och IO) är dom jag ryggar.
|
blir ju ingen kontinuitet i några sheets från sharps crew.
alla spreads börjar bra första 10-20 spelen sen kommer råtorsket & då börjas det om osv.. ex, Sharps O-Pics, boones spreads samt icashs WNBA. |
Citat:
|
Alltså fy i helvete! Överväger starkt att skita i MLB ett tagg tills jag fått ihop en mer stabil rulle. Min ROI sjönk med 18 jävla procent inatt..
|
Citat:
|
Om ni backar är de väl bara o sluta spela?
|
Citat:
|
Citat:
|
Så baseball är alltså det säkraste o betta på?
Mitt största problem är att jag kan inte ett smack, har aldrig änns sett en match. Får börja plugga lite baseball o se om jag kan komma in i det, vilka kanaler behöver man? |
Citat:
|
Citat:
Det drar igang igen i april. Men precis som Munchies skrev, det ar inte sakrare an nagon annan sport. Det galler bara att hitta overodds, oavsett evenemang, sen gar du plus i langden. Later valdigt enkelt, eller hur? :rolleyes: |
Citat:
|
Citat:
Jag hoppas du lyckas med spelandet men jag tror anda att du behover lasa pa mer om de mest grundlaggande delarna av betting. BOL! :cheers: |