Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-10-12, 09:08   #16
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gam - FNC, 1a till 2.25, kanonspel!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-18, 12:30   #17
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dags för Kvartsfinaler!

Lottade:
1.LongZhu - Samsung
2.SKT - Misfits
3.RNG - Fnatic
4.TeamWE - Cloud9

Där vinnaren i match 1 möter vinnaren av match 4 samt vinnaren av match 2 möter vinnaren i match 3.
Jag gillar lottningen, tycker alla matcher lever och vi vet nu att det max kommer vara 2 Koreanska lag i semi.

Match 1 är absolut bäst, 2 av de top3 rankade lagen möts redan i semi! LZ ser jag som Worlds starkaste lag och tyvärr lär SSG få svårt.
Match 2 så möter vi 2 lag som har väldigt svängiga matcher. SKT ligger ofta under för att sen vinna efter en stor turnaround. Misfits brukar leda och tappar sen matcherna. Detta borde bli en väldigt rolig semi!
Match3 så har vi RNG å Fnatic. 2 av turrens bästa ADCs, Uzi vs Rekkles. Tror tyvärr inte Rekkles kan få såpass stor fördel så att han kan vinna matcherna late, men man vet aldig. Håller på UZI + RNG samtidigt som jag håller på att FNC ska gå långt, delade tankar men hjärnan säger RNG.
Match 4. WE vs C9, väldigt ovis, ska bli kul å följa. kan inte säga för mkt om lagen just nu men båda lagens mid-lane är otroligt duktig.

Har väl egentligen inga spel inför matcherna, allt blir live.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-27, 10:16   #18
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kvartfinalerna stod för VM-skräll.
LongZhu åkte ut med 0-3 mot Samsung, och spelmässigt så va Samsung sjukt mycket bättre, LZ va mentaladvärgar(får man säga så?) efter map 1.
Sen vann väntat SKT mot misfits, dock med stora problem! RNG slog FNC lätt och WE strugglade men lyckades mot C9.

Semisarna är Samsung vs TeamWE och RNG vs SKT.
Hoppas starkt på att minst ett av de kinesiska lagen går till finalen, som spelas i fågelboet (jisses vilket tryck de kommer vara isf).
Störst chans på förhand har i mina ögona WE (odds 3.25) . Men RNG (odds 2.84) ser ut som ett av de bästa lagen i Worlds och SKT har inte övertygat. Hade trott att oddset på rng minst hade varit 3.5 och då lockat rejält. nu avvaktar jag till hur matcherna spelas (om jag orkar upp imorn)

Lär missa söndags semin due to 30års kalas på lördagen, likväl som jag kommer missa finalen som spelas när gf fyller år (dålig tajming!)

JV4 som mest bannad är körd, lagen har låtit han vara uppe under hela kvartsfinalerna och Galio är nu överlägset mest bannad (förutom kallista som är 100% men hon räknas inte i bettet)
Janna mest assist ser tufft ut, hon va nära ett tag och de va absolut ett bra spel, dock är hon bannad mesta tiden nu..
RNG som bästa LPL lag ser fin ut, dock vet jag inte hur de räknar ifall båda de kinesiska lagen åker ut i semi (?)
UZI som bästa spelare i worlds ser ok ut, han är sofar den bästa, men tror de krävs att de går till final för att han ska kunna vinna och de möter SKT som aldrig har förlorat en VM-match som är bo3 eller mer.

Heja RNG och UZI. Gör mitt worlds glatt!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-03, 14:08   #19
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Avslutade knappt bettingen på Worlds i LoL due to massor av resor mellan malmö - sthlm + födelsedagsfirande för GF...

Nådde inte upp i mitt mål att gå +10k under worlds, blev +8k, nöjd med att klara 80% av målet dock!

Snart börjar ny säsong av LCK, LCS EU/NA samt LPL.. Supertaggad och hoppas kunna komma in i spelet igen efter breaket samt ha tid med fina livespel + outrights.
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-02, 20:49   #20
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 7
Sharp$: 20
Standard

Grupperna avslutade, några skrällar får man ändå säga att vi fick uppleva. Team oNe tog sig vidare från gruppen 2a efter C9. Övertygade knappast och att de lyckades slå ut DW är mer DWs fel än Team oNes skillz.
sderiis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-13, 10:51   #21
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sderiis Visa inlägg
Grupperna avslutade, några skrällar får man ändå säga att vi fick uppleva. Team oNe tog sig vidare från gruppen 2a efter C9. Övertygade knappast och att de lyckades slå ut DW är mer DWs fel än Team oNes skillz.
sent svar.
Är igång för 2021 också såklart - en bra meta och min syn på lagen är att LCK lagen bara sitter, de sitter å gör inget (å det säger jag som LCK fan).. Mad har en bra chans att ta sig ur gruppen efter gårdagens vinst, TL åker nog på däng resten av turren.
LPL kommer vara den vinnande regionen, finns odds runt 1.9 på detta.
Jag håller personligen på T1 (sen gammalt) samt att jag har en peng på Mad, mest för att kunna gröna ut den slanten när de når semi, för jag tror Mad är såpass bra att nå Semis!

EDG är för mig favoriterna - men återstår å se om FPX vaknar efter 2 usla insatser.
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-13, 10:53   #22
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har vi ngra andra som kan/kollar/bettar på league?
Hoppa gärna på tråden isf
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td