Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-05-17, 21:20   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Konstigt hög lina, igen!


Gårdagens 4 rekar från MLB slutade med 3 vinster och 1 push vilket såklart är ett riktigt bra resultat.

Natten inleds med att Astros precis som jag trodde var alldeles för bra för usla Koehler då Astros direkt tog ledningen med 3-2, en ledning som sedan utökades till 8-2 efter 3 innings då Koehler fick utgå. Astros fortsätter pumpa på och vinner matchen med 12-2 tillslut och det var fullt rättvis då man hade 14-4 övertag i hits så det var inget snack om saken där. Ledningen var så stor och klar så man valde att plocka ut Keuchel från matchen ganska tidigt redan i den 5:e inningen för att spara honom till viktigare bataljer framöver.

Sedan spelade Orioles en otroligt svängig match mot Tigers som tillslut landade i vinst för oss men det blev betydligt tuffare än vad det många gånger såg ut då Orioles brände stora ledningar flera gånger om. Det börjar med att Orioles går upp i 7-1 ledning redan i den 3:e inningen. Den ledningen tappar man till 7-8 i den 7:e inningen innan man kvitterar till 8-8 i den 9:e och matchen går till OT. Väl i OT så är det Orioles som först bryter dödläget i den 12:e inningen så man bombar in 3 runs för en 11-8 ledning och man behöver bara hålla det när Tigers ska slå för att vinna matchen. Det misslyckas man med utan Tigers kvitterar ännu en gång till 11-11 och OT fortsätter därmed. Orioles svarar igen med 2 runs i den 13:e inningen för 13-11 ledning och denna gången lyckas man hålla undan så man vinner med 13-11 i en som sagt mycket svängig match där Orioles borde knutit ihop säcken mycket tidigare.

I den sena matchen där vi hade D'backs -1 lyckas dom gå upp till en 4-1 ledning efter ungefär halva matchen men tyvärr så tappar man det till att vinna med 5-4 tillslut och vi får push på spelet.

Dagens utbud innehåller en hel del intressant och jag rekar följande:


Spel Nr1:

Rangers - Phillies = UNDER 10.5 runs @ 1.95 (pinnacle) ... Insats: 6 Units


Motivering:

Återigen så gillar jag under i en Rangersmatch där linan på något vänster är skyhög trots att vi har två pitchers som spelat bra hela säsongen och två offensiver som i bästa fall är medelmåttor. Tycker denna linan känns alldeles för hög.

Cashner som startar för Rangers här pratade vi om senast då vi hade underspel i Rangers hemmamatch och då gjorde han oss inte besviken med ännu en stabil prestation då han släppte till 1 hit på 6 innings. Det hela gör att han nu har en fin ERA på 2.43 över 6 starter vilket han är bäst i laget med. Idag möter han ett Phillies som är i urusel form med 13 förluster senaste 16 matcherna och Phillies lyckades bara få till 1 run i första matchen här i Texas igår. Jag tror Casher har mycket goda chanser till ännu en stabil insats och den här linan tål ju till och med att han skulle ha sin sämsta start för säsongen.

Eflin som startar för Phillies här har också han haft en fin inledning på säsongen då han har en ERA på 2.81 över 5 starter. Endast 4 walks på 32 innings är något som jag gillar vilket också ger han en låg WHIP på 1.00 och det innebär att motståndarna inte får något gratis när man möter Eflin. Rangers offensiv har kapacitet och är i god form men Eflin har stått upp bra mot lag med vassare offensiver på slutet såsom Dodgers, Cubs och Mariners.

Ser man till hur dagens pitchers har presterat tidigare denna säsongen så borde linan ligga runt 7-8 runs istället. Visst bjuder arenan i Texas ibland till med höga scorer i matcherna men jag tycker inte arenan ska ha så stor inverkan på linan så att det skiljer ett par runs från vad jag anser att linan bör ligga kring.

Lagen inledde matchserien igår då Rangers vann med 5-1 i en match där vi hade pitchers som har presterat sämre denna säsongen än dom vi har i dagens match.

Denna linan är så väl tilltagen så vi har råd med att båda dagens pitchers har sina sämsta starter denna säsongen och spelet kan ändå sitta. Spelar någon av pitchers som dom gjort hela säsongen så är det goda chanser att vi sätter spelet enkelt. Spelar båda pitchers som dom gjort hela säsongen så kommer totalen inte gå över 6.

Det hela gör att jag tycker vi har en mycket bra marginal för detta spelet och underspelet känns solklart i min bok!


Ha en fin onsdagskväll!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td