Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-05-25, 16:14   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Dom tunga namnen är med!


Nattens MLB rek slutar med att vi får insatsen tillbaka då totalen landar på exakt 7 runs.

Cardinals vinner matchen välförtjänt men kanske med lite stora siffror i form av 6-1 då man endast hade 8-4 fördel i hits. Dock så hade Cardinals en del walks också som gör att övertaget i antalet runners on bases var ganska stort sett till hela matchen.

Leake var riktigt stabil precis som han varit hela säsongen. Hill var tyvärr inte alls bra utan hade sin klart sämsta start denna säsongen och faktiskt den sämsta om man räknar in hela fjolårssäsongen så det var en ovanligt dålig insats av Hill tråkigt nog.

Vi fick push och det är inget man varken behöver gråta eller jubla för utan det är bara att jobba vidare.

Vi har en del tidiga matcher idag där tidigaste startar redan kl 18:05 och jag tycker det finns många riktigt spelvärda odds i dessa.

Jag börjar med att spela följande idag:


Spel Nr1:

Nationals -1 @ 2.14 (sbobet) ... Insats: 7 Units

Kort motivering:

Det blir kort motivering här eftersom det snart är spelstopp för matchen och jag hinner därför inte skriva ner allting som jag gått igenom inför matchen.

Jag ser ingen som helst anledning till att oddsen är så pass jämna i denna matchen där jag håller Nationals som klar favorit.

Gonzalez som startar för Nationals har varit mycket bra hela säsongen och nu möter han ett Mariners som måste klara sig utan DH battern eftersom detta är interleague match på NL hemmaplan och Mariners har usel form med 5 raka förluster. Ser ingen anledning till att Gio ska behöva spela dåligt i denna matchen.

Miranda som startar för Mariners har blandat och gett hela säsongen men han brukar i regel ha det svårt mot lite bättre lag. Nationals har ligans bästa offensiv vilket gör att jag tror Miranda får det svårt att leverera en bra prestation i denna matchen.

Detta är tredje matchen i serien där Nationals vunnit dom inledande 2 busenkelt med 10-1 och 5-1.

Nationals är ett av ligans bästa lag, har ligans bästa offensiv och är starka på hemmaplan med sitt 14-7 record samt att man har en bra pitcher på kullen idag.

Mariners är i usel form, är klena borta med 7-18 record och man saknar sin DH batter i dessa matcherna mot Nationals vilket gör laget sämre.

Tycker det känns som klar fördel Nationals på alla plan, framförallt nu när vi ser att lineups är mer eller mindre ordinarie för hemmalaget och alla starka vapen är med!


Ha en härlig torsdag!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td