Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Expertrekar (https://www.sharps.se/forums/expertrekar/)
-   -   REK 2018-03-13 20:45 Bury - Peterborough United (League 1) (https://www.sharps.se/forums/expertrekar/31688-2018-03-13-20-45-bury-peterborough-united-league-1-a/)

jonassjoland 2018-03-13 11:12

2018-03-13 20:45 Bury - Peterborough United (League 1)
 
2018-03-13 20:45League 1Bury vs Peterborough United 2 FT 5 2.700

Här kommer dagens tredje och sista rek från mig.

Bury-Peterborough i League 1 i England. En riktig sparka långt serie som på 80 talet i PR men det finns guldkorn och ett sådant guldkorn är just Peterborough.

Peterborough spelar en bra teknisk fotboll, tyvärr är den för bra för denna serie och de skulle verkligen trivas att få komma upp en serie, just nu på 7 plats precis utanför playoff, dock bara en poäng för att ligga på rätt sida strecket, det är 10 matcher kvar så det finns stora möjligheter att de kan klara detta.

Peterborough har de fem senaste 3 kryss och två segrar men de har inte vunnit på bortaplan de fyra senaste matcherna där är det 3 kryss och en förlust, vill dock påpeka i att FAC mot bättre spelade motstånd så gick de segrade ur med hela 3-1 mot Aston Villa. Men nu är det bortaplan och mot Bury med regntung lerig plan.

Bury har otroligt bra form och rest sig från att ohjälpligt sist till att plötsligt ha häng på att kliva över strecket och klara kontraktet, det är ingen skön fotboll som spelas utan det är sparka,spring,jobba som aldrig för som gäller och det har gett resultat. På de 8 sista matcherna så har de bara en förlust, 4 kryss och 3 segrar, detta visar att de absolut inte gett upp hoppet om att kunna klara kontraktet.

Som jag skrivit tidigare är det mycket kryss i veckomatcher och detta är en typisk sådan match, botten mot toppen bägge lagen har otroligt mycket att spela för.

Jag går emot min egna kryss teori och spikar en 2:a, tror att Peterborough går vinnande ur denna kamp fast det är bortaplan lerig plan och sämre förutsättningar för skönspel.

Bästa odds på Pinnacle hela 2,70 klart spelvärd.

packan 2018-03-13 16:20

Vågat att spela på en 2a i denna lervälling!? :-)

jonassjoland 2018-03-13 16:33

HAHA pankan,
glad att du kollar mina rekar. Ja det blir ingen enkel match men min magkänsla säger 0-2 och då är det ju klart blir självklart nöjd även med 0-1 seger. Som med Cardiff kryss ligger närma till hands men mina rekar på mina tre matcher idag känns rena och fina, dock är det singelspel som gäller och det med bra odds.
Jag hoppas du hänger på :-)

packan 2018-03-13 18:56

Om den sitter så hakar jag nästa ;-)

jonassjoland 2018-03-13 22:01

Pankan
Jag hoppas du hänger på imorgon. Alla tre gick in och just denna med lite gnutta tur mål i 92:a hoppet är det sista som överger oss ????

packan 2018-03-14 13:04

Riktigt snyggt!



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved