Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-05-24, 08:48   #1
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

2018-05-26 12:00 Caid Griff - Plats (Sweden Cup)


2018-05-26 12:00Sweden CupCaid Griff vs Plats 1 ANNAT 5 3.650
Unibet
Äntligen dags för årets största travhelg med Elitloppet på Söndag. Trav i dagarna 3 från Solvalla och massvis med kanonfina lopp.

På Lördagen avgörs Sweden Cup, även kallat ”lilla” Elitloppet. Jag tycker mig ha hittat ett intressant spel hos Unibet där jag kommer spela Daniel Redens häst Caid Griff att vinna/komma på plats i Sweden Cup.

Detta är ett lopp som avgörs i 3 försöksheat där de 3 bästa från vardera heat tar sig vidare till finalen. Jag tycker att Caid Griff hamnat i ett relativt billigt försök bortsett från favoriten Arazi Boko. Stor chans att ta sig vidare till final och vi vet sen tidigare att körsven Örjan Kihlström oftast inte tömmer sina hästar i ett försök utan det är inte hela världen att komma 2a där för att se ha en fulltankad häst i finalen.

Hästen har mestadels startat nere i Frankrike mot hårda hästar, gjort 1 start efter 4 månaders vila vilket var för drygt en vecka sedan och den såg då smällfin ut när den inkom på en 4e-plats. Segrare i loppet var Propulsion.

Givetvis handlar detta om ett värdespel, alltid chansartat att spela i lopp som avgörs över 2 heat, å andra sidan är oddset mycket finns enligt mig i förhållande till vinstchans.

Jag testar att spela enligt nedan.

Vinnare: 1 Units (12,5)
Plats: 5 Units (3,65)

Lycka till vid rygg !

Spela på Unibet och få Se bonus här

robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td