Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-01-31, 13:26   #1
Administrator
 
admins avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Inlägg: 2 198
Sharp$: 15232
Standard

Vad är Fantasy Sports?


DFS och Fantasy Sports

Koncept

Fantasy Sports är ett spel där användaren plockar ihop sitt “drömlag” och spelar mot andra användare i en fiktiv turnering. Lagen tävlar sedan emot varandra baserat på hur de utvalda spelarna presterar i de utvalda matcherna. Resultatet är baserat på statistik och kan i princip anpassas till alla sporter och event. Användarna har en fast budget att välja spelare för, där priset för respektive spelare är baserat på förväntad prestation och odds för poängrelaterade händelser.

Grundidén för Fantasy Sports är att användare spelar mot varandra om vem som plockar ihop det bästa laget (bevisad kunskap) – och inte mot bolaget som levererar spelet. Vinsten växer i takt med antalet användare samt insats och delas ut utefter en förbestämd fördelning.

Daily Fantasy Sports (DFS), är en förkortad version av Fantasy Sports, baserat på turneringar/matcher som löper över en dag eller en spelomgång. Att jämföra mot en hel säsong som för Fantasy Sports.

För mer info gå in på www.fanteam.com
admin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-15, 15:26   #2
 
Reg.datum: sep 2017
Inlägg: 1
Sharp$: 2
Standard

Jag är ny på detta, så jag hoppas att det här forumet kan hjälpa mig att förbättra mina färdigheter.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
oscar79 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td