Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Feedback & Frågor (https://www.sharps.se/forums/feedback-fragor/)
-   -   Populäraste spelen idag...imorgon (https://www.sharps.se/forums/feedback-fragor/13559-populaeraste-spelen-idag-imorgon/)

Migge 2012-10-14 21:24

Populäraste spelen idag...imorgon
 
På Sharps startsida så finner man dom populäraste spelen idag & imorgon.

Jag undrar dock om det går att lösa så att spelobjekten med tidigaste spelstopp hamnar överst på sidan & dom som har spelstopp senare på dagen/kvällen hamnar då givetvis längre ner på sidan osv...

Som det är nu så är det väldigt mycket scrollande fram & tillbaka på sidan så att man inte missar något bra spelobjekt.

Redbull 2012-10-15 09:34

Jag tycker det är bra att listan sorteras på "mest spelade objekt" men jag köper ditt resonemang.

Man kanske kan införa en sortering? Typ sortera på "mest spelade" eller "spelstopp". Eller blir det för mycket jobb?

highwon 2012-10-15 09:58

Förstår inte riktigt med grejen att ha kvar usa sporter som spelats under natten till nästkommande morgon, middag, eftermiddag, kväll, ända tills natten. Som t.ex nu kan man se att greenbay packers ser jäkligt intressant ut.

KP 2012-10-15 10:06

Bättre ha kommande populära spel och inte idag/imorgon.
Spel som passerat spelstopp ska försvinna.

hejmike 2012-10-17 12:37

Citat:

Ursprungligen postat av KP (Inlägg 208124)
Bättre ha kommande populära spel och inte idag/imorgon.
Spel som passerat spelstopp ska försvinna.

Menar du att de ska göra det i dagsläget eller att ni ska ordna så att det sker? Eftersom att både Chile-Argentina och Tigers-Yankees finns i listan i skrivande stund..

Analys 2012-10-17 12:57

Herr KP menar antagligen att det borde vara så...

Intresset för spel som passerat spelstopp måste ju vara noll hos de flesta:yes:

Migge 2012-11-12 10:13

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 208077)
På Sharps startsida så finner man dom populäraste spelen idag & imorgon.

Jag undrar dock om det går att lösa så att spelobjekten med tidigaste spelstopp hamnar överst på sidan & dom som har spelstopp senare på dagen/kvällen hamnar då givetvis längre ner på sidan osv...

Som det är nu så är det väldigt mycket scrollande fram & tillbaka på sidan så att man inte missar något bra spelobjekt.

Vad hände med denna frågan?

Är det någon förändring på gång eller ska sidan vara oförändrad?

Migge 2013-03-31 11:10

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 208077)
På Sharps startsida så finner man dom populäraste spelen idag & imorgon.

Jag undrar dock om det går att lösa så att spelobjekten med tidigaste spelstopp hamnar överst på sidan & dom som har spelstopp senare på dagen/kvällen hamnar då givetvis längre ner på sidan osv...

Som det är nu så är det väldigt mycket scrollande fram & tillbaka på sidan så att man inte missar något bra spelobjekt.

Fortfarande så har inget hänt angående denna listan, är man verkligen så nöjd ifrån Sharps sida hur matcherna sorteras & att det är därför inga förändringar görs???

Skulle även vilja se en checkbox till vänster om matcherna så man kan bocka av matcherna och även underliggande spelalternativ man tittat klart på (ide lånad av KP, tack!).

Persa 2013-04-26 10:20

Har tagit saken i egna händer och skrivit en skript som fixar biffen! Det jag har lag till är att man nu kan gömma spel som passerat matchstart. Detta betyder att vi slipper se alla amerikanska sporter som spelats under natten.

Liksom spreadsheet enhancer, är det ett userscript och nyheten här är att skriptet även fungerar med Google Chrome. Tillvägagångssättet att få till stöd för Chrome är aningen krångligare vilket betyder att spreadsheet enhancer inte kommer få denna ändring. Det fungerar dock utmärkt för populäraste spelen.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/...opular.user.js

För firefox+greasemonkey användare är det bara att klicka på länken och installera. För google chrome är det aning krångligare. Följ instruktionerna här:
Spoiler:

https://support.google.com/chrome_we...x_warning&rd=1
  1. Hämta tilläggsfilen från webbplatsen och spara den på din dator.
  2. Klicka på skiftnyckelikonen i webbläsarens verktygsfält.
  3. Välj Verktyg > Tillägg.
  4. Leta reda på tilläggsfilen på datorn och dra den till sidan Tillägg.
  5. Granska listan över behörigheter i dialogrutan som visas. Om du vill fortsätta klickar du på Installera.

lordagspippi 2013-04-26 15:52

Works like a charm. Thanks Champ

messijah 2013-04-26 18:22

Citat:

Ursprungligen postat av Persa (Inlägg 246592)
Har tagit saken i egna händer och skrivit en skript som fixar biffen! Det jag har lag till är att man nu kan gömma spel som passerat matchstart. Detta betyder att vi slipper se alla amerikanska sporter som spelats under natten.

Liksom spreadsheet enhancer, är det ett userscript och nyheten här är att skriptet även fungerar med Google Chrome. Tillvägagångssättet att få till stöd för Chrome är aningen krångligare vilket betyder att spreadsheet enhancer inte kommer få denna ändring. Det fungerar dock utmärkt för populäraste spelen.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/...opular.user.js

För firefox+greasemonkey användare är det bara att klicka på länken och installera. För google chrome är det aning krångligare. Följ instruktionerna här:
Spoiler:

https://support.google.com/chrome_we...x_warning&rd=1
  1. Hämta tilläggsfilen från webbplatsen och spara den på din dator.
  2. Klicka på skiftnyckelikonen i webbläsarens verktygsfält.
  3. Välj Verktyg > Tillägg.
  4. Leta reda på tilläggsfilen på datorn och dra den till sidan Tillägg.
  5. Granska listan över behörigheter i dialogrutan som visas. Om du vill fortsätta klickar du på Installera.

Väldigt imponerande! Jag klickade på länken och det säger mig absolut ingenting. Jag blir dock väldigt imponerad av er som kan göra sånt här :cheers:

För mig som inte kan något om datorer och endast äger mac; är detta något jag kan använda mig av? :skamsen:

Persa 2013-04-26 18:45

Citat:

Ursprungligen postat av messijah (Inlägg 246685)
Väldigt imponerande! Jag klickade på länken och det säger mig absolut ingenting. Jag blir dock väldigt imponerad av er som kan göra sånt här :cheers:

För mig som inte kan något om datorer och endast äger mac; är detta något jag kan använda mig av? :skamsen:

Alla kan använda det här om man använder rätt webbläsare. :)
Om du kör Firefox, installera tillägget "Greasemonkey". Sedan klickar du på länken så ska den installeras.

Kör du Google Chrome, följ instruktionerna i originalinlägget.

Kör du Safari, vet jag inte hur man fixar, men antar att GreaseKit funkar. Kan testa själv senare (kör själv mac så det blir enkelt att testa).

messijah 2013-04-26 18:48

Citat:

Ursprungligen postat av Persa (Inlägg 246691)
Alla kan använda det här om man använder rätt webbläsare. :)
Om du kör Firefox, installera tillägget "Greasemonkey". Sedan klickar du på länken så ska den installeras.

Kör du Google Chrome, följ instruktionerna i originalinlägget.

Kör du Safari, vet jag inte hur man fixar, men antar att GreaseKit funkar. Kan testa själv senare (kör själv mac så det blir enkelt att testa).

Ok, nice! Ja, jag kör safari på den datorn jag bettar mest med, vet ej varför egentligen. Kan testa själv jag också men nu ska det nattas!

Niteowl 2013-04-26 21:33

Jag får bara upp att jag inte kan lägga till grejer från den här sidan.

fxstc98 2013-04-26 22:01

Citat:

Ursprungligen postat av Niteowl (Inlägg 246739)
Jag får bara upp att jag inte kan lägga till grejer från den här sidan.

Samma här :sad44:



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved