Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Feedback & Frågor (https://www.sharps.se/forums/feedback-fragor/)
-   -   Snöbollstävling resultat och deltagare. (https://www.sharps.se/forums/feedback-fragor/35009-snoebollstaevling-resultat-och-deltagare/)

erek 2019-11-07 17:25

Hej, jag försöker lägga in spel för morondagen men får 500 Internal Server Error hela tiden.Varför är det så?:cry:

Nu funkade det helt plötsligt, allt OK!:clap:

Sehlstedt 2019-11-13 11:00

Tisdagen 12/11 match mellan Perugia u19 och Germany u19 är inte rättad än, vill veta om jag gått vidare?

Lazlo 2019-11-13 19:15

Citat:

Ursprungligen postat av Sehlstedt (Inlägg 651371)
Tisdagen 12/11 match mellan Perugia u19 och Germany u19 är inte rättad än, vill veta om jag gått vidare?

Verkar inte finnas något resultat från den matchen, därav är den inte rättad.

Som jag sagt tidigare (och bara lite längre upp i denna tråd) så är det bara att köra vidare i snöbollen tills man har en förlust, då åker man ut.

Skulle man tillslut hamna på prisplats och ha ett orättat spel så löser vi det på något bra sätt då.

Ser att du förlorade idag, således kvittar ju resultatet från gårdagens match.

Lycka till nästa vecka! :cheers:

maximalvinst 2019-11-15 18:56

Snöbollstävling

Hej!
Kunde ni checka snöbollstävlingen. Man kan inte lägga spel just nu, då det kommer Internal Server Error då man skall lägga spelet.

Har kommit en bra bit på vägen, och vore synd ifall man missade pga att man inte kan lägga spel!!

Bra och kul tävling för övrigt!!!

Lazlo 2019-11-15 19:04

Citat:

Ursprungligen postat av maximalvinst (Inlägg 652020)
Hej!
Kunde ni checka snöbollstävlingen. Man kan inte lägga spel just nu, då det kommer Internal Server Error då man skall lägga spelet.

Har kommit en bra bit på vägen, och vore synd ifall man missade pga att man inte kan lägga spel!!

Bra och kul tävling för övrigt!!!

Tack för att du säger till, vi ska kolla på det!

Brukar i regel fungera om man försöker några gånger eller väntar några minuter men såklart så borde det ju alltid fungera så vi ska se om vi kan hitta vad som är felet.

Lazlo 2019-11-16 21:35

Snöbollen behöver lite teknisk uppdatering så därför kommer den ta paus framöver.

Vi kommer meddela tydligt så snart den går igång igen så att ni kan fortsätta jakten då! :)

Filbunken 2019-11-18 14:11

Hej! Ligger tävlingen nere denna vecka? Får inte upp någonting när jag trycker in på v.47...

AmaerildeRimfrost 2019-11-18 15:08

Citat:

Ursprungligen postat av Filbunken (Inlägg 652489)
Hej! Ligger tävlingen nere denna vecka? Får inte upp någonting när jag trycker in på v.47...

Titta på inlägget ovanför ditt så har du svaret där!

Fulsprit 2020-01-14 19:08

Kommer Snöbollstävlingen igång snart eller gick presentkorten ut av datum?

:cry:

Fulsprit 2020-01-14 22:30

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 663144)
Kommer Snöbollstävlingen igång snart eller gick presentkorten ut av datum?

:cry:

*bump*

peterjoh 2020-11-09 10:19

Möjligen gick de ut av datum