![]() |
Hej, jag försöker lägga in spel för morondagen men får 500 Internal Server Error hela tiden.Varför är det så?:cry:
Nu funkade det helt plötsligt, allt OK!:clap: |
Tisdagen 12/11 match mellan Perugia u19 och Germany u19 är inte rättad än, vill veta om jag gått vidare?
|
Citat:
Som jag sagt tidigare (och bara lite längre upp i denna tråd) så är det bara att köra vidare i snöbollen tills man har en förlust, då åker man ut. Skulle man tillslut hamna på prisplats och ha ett orättat spel så löser vi det på något bra sätt då. Ser att du förlorade idag, således kvittar ju resultatet från gårdagens match. Lycka till nästa vecka! :cheers: |
Snöbollstävling
Hej!
Kunde ni checka snöbollstävlingen. Man kan inte lägga spel just nu, då det kommer Internal Server Error då man skall lägga spelet. Har kommit en bra bit på vägen, och vore synd ifall man missade pga att man inte kan lägga spel!! Bra och kul tävling för övrigt!!! |
Citat:
Brukar i regel fungera om man försöker några gånger eller väntar några minuter men såklart så borde det ju alltid fungera så vi ska se om vi kan hitta vad som är felet. |
Snöbollen behöver lite teknisk uppdatering så därför kommer den ta paus framöver.
Vi kommer meddela tydligt så snart den går igång igen så att ni kan fortsätta jakten då! :) |
Hej! Ligger tävlingen nere denna vecka? Får inte upp någonting när jag trycker in på v.47...
|
Citat:
|
Kommer Snöbollstävlingen igång snart eller gick presentkorten ut av datum?
:cry: |
Citat:
|
Möjligen gick de ut av datum
|