Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-05-06, 15:52   #16
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8040
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jippo Visa inlägg
Är det någon som fått utskick med vinster? Jag vann trisslotter v13 men har inte fått något mail än.
Fick mina. Först grattis från sharps och sen från presenkortsbolaget typ två veckor efter
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-08, 00:15   #17
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 174
Sharp$: 870
Standard

Vad är det för presentkort man kan vinna?
nock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-09, 17:16   #18
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8040
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nock Visa inlägg
Vad är det för presentkort man kan vinna?
En massa varor, elektronik, och annat, hade gärna handlat för varor för 44.000
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
nock (+16)
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-09, 21:13   #19
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 174
Sharp$: 870
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
En massa varor, elektronik, och annat, hade gärna handlat för varor för 44.000
Aha ok, nice, man får hålla tummarna då
nock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-10, 18:23   #20
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 174
Sharp$: 870
Standard

Älskar man åker dit på att Cilic lämnar WO mot Djokovic innan match så den blir void, annars satt alla andra bet haha, får man ett tröstpris?!
nock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-05, 13:22   #21
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 38
Sharp$: 501
Standard

Finns det någon möjlighet att de som tagit med matcher från dagens tennis i Paris får en möjlighet att lägga ett nytt spel för dagens snöbollstävling? Antar att dessa matcher kommer at rättas som fel pga inställt pga regn.
jippo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-05, 14:30   #22
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jippo Visa inlägg
Finns det någon möjlighet att de som tagit med matcher från dagens tennis i Paris får en möjlighet att lägga ett nytt spel för dagens snöbollstävling? Antar att dessa matcher kommer at rättas som fel pga inställt pga regn.
Ganska säker på att uppskjutna matcher kommer fortsätta gälla tills det att matchen är spelad, precis som det brukar hos vara spelbolagen när man lagt spel på tennis. Det blir inte VOID på ett tennisspel om matchen spelas vid annan tidpunkt än det först stod utan spelet brukar ju stå som levande tills matchen spelas, vilket säkerligen blir imorgon för dessa tennismatcherna.

Spelet brukar stå som orättat i snöbollen och så länge som man inte har förlust på någon dag så kan man fortsätta lägga spel i nästa dag på snöbollen.

Om det mot förmodan inte blir så som det varit tidigare så löser vi rättning utefter det resultat som blir i matchen när den väl spelas. Bara säga till här eller skicka PM/Mail så rättar vi till det.
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
nock (+5), jippo (+10)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-24, 08:46   #23
 
Basils avatar
 
Reg.datum: aug 2013
Ort: hälsingland
Inlägg: 77
Sharp$: 3643
Standard

Hej.
Min match Alvarado MdP – San Jorge Tucumán har blivit rättad till förlust.
Vad jag kan se slutade matchen 1-0.
Med vänlig hälsning/Basil
Basil är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-24, 10:10   #24
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basil Visa inlägg
Hej.
Min match Alvarado MdP – San Jorge Tucumán har blivit rättad till förlust.
Vad jag kan se slutade matchen 1-0.
Med vänlig hälsning/Basil
På Flashscore står det "abandoned", gissar att det har med det att göra.
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-24, 10:13   #25
 
Basils avatar
 
Reg.datum: aug 2013
Ort: hälsingland
Inlägg: 77
Sharp$: 3643
Standard

Har sett det, men på videon från matchen ser det ut att vara slutspelat.
Basil är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-24, 12:49   #26
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basil Visa inlägg
Har sett det, men på videon från matchen ser det ut att vara slutspelat.
Matchen spelades inte klart. Bortalaget valde att sluta spela ca 4 minuter in i andra halvlek i protest mot domaren så som jag förstår det. Således blir det egentligen VOID på spelet eftersom matchen inte spelades klart.

Jag tycker dock det är hårt att åka ur snöbollen på en sån grej. Hemmalaget ledde ju matchen och hade 2 man mer på planen när bortalaget slutade spela. Jag har ändrat så du fick rätt på ditt spel på hemmalaget och du kan fortsätta snöbollen.

Lycka till resten av veckan!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-14, 22:48   #27
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2
Sharp$: 297
Standard

Snöbollstävlingen verkar vara felrättad 13/8
treve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-14, 23:15   #28
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av treve Visa inlägg
Snöbollstävlingen verkar vara felrättad 13/8
Det är inte felrättat utan orättat vilket är stor skillnad och du är inte ute ur tävlingen som du skrev i den andra tråden.

När det är orättat så har du ju som du själv redan märkt kunnat lägga spel från onsdagen utbud eftersom du ännu inte har något fel i snöbollen.

Orättade spelen från Köpenhamns match är nu fixade.

Lycka till resten av veckan!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-10, 09:23   #29
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 38
Sharp$: 501
Standard

Hej!

Gillar verkligen den här tävlingen! Men jag har en synpunkt när det gäller rättning av tennismatcher. Finns det någon möjlighet att ändra så att matcher där en spelare tvingas avbryta påbörjad match inte rättas som fel? Igår åkte jag ur veckans omgång pga att matchen Goffin-Kukushkin rättades som fel, trots att Goffin ledde med 6-3, 3-0 när Kukushkin gav upp.
jippo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-10, 16:09   #30
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jippo Visa inlägg
Hej!

Gillar verkligen den här tävlingen! Men jag har en synpunkt när det gäller rättning av tennismatcher. Finns det någon möjlighet att ändra så att matcher där en spelare tvingas avbryta påbörjad match inte rättas som fel? Igår åkte jag ur veckans omgång pga att matchen Goffin-Kukushkin rättades som fel, trots att Goffin ledde med 6-3, 3-0 när Kukushkin gav upp.
Hej!

Roligt att höra att du gillar tävlingen.

Rättningen sköts automatiskt och problemet med tennismatcher där en spelare ger upp är ju att det kan ske i olika lägen av matchen och när rättningen är automatiskt så måste vi ha samma metod för alla matcher som inte avslutas på normalt vis. Rättningen är densamma som bet365 har kring sina regler på tennismatcher om jag inte missminner mig.

Vi har tidigare haft lite fingertoppskänsla i liknande situationer där matcher blivit inställda eller annat oförutsett inträffat och kan väl ha så även i detta fallet när det ändå är ganska solklart vem som hade vunnit matchen om inte Kukushkin gav upp.

Jag har nu ändrat rättningen på ditt spel så du kan fortsätta i snöbollen idag.

Om du klarar dig till pris denna veckan så kommer du behöva välja ett nytt spel som har minst samma odds som Goffin vs Kukushkin som då ska sitta för att du ska få ditt pris. Det tar vi sen om det kommer till det.

Lycka till framöver!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jippo (+15)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td