Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Feedback & Frågor (https://www.sharps.se/forums/feedback-fragor/)
-   -   Snöbollstävling resultat och deltagare. (https://www.sharps.se/forums/feedback-fragor/35009-snoebollstaevling-resultat-och-deltagare/)

Nillson 2019-02-11 16:17

Snöbollstävling resultat och deltagare.
 
Hej!
Sjukt kul tävling. Kan man se historiska resultat från tävlingen och vad andra spelat på?

Som det är nu så kan jag (med betoning på jag) bara se vilka som gått vidare från senaste omgången. Kan man kolla vilka som gått längst från andra omgångar och när man väl lagt sitt vad, se vad andra lägger för att se hur folk tänker osv?

Om det redan finns en tråd som denna så hänvisa gärna dit så kan denna låsas.

Tack!:claps:

Lazlo 2019-02-11 17:32

Härligt att du uppskattar tävlingen! :)

Du kan se hur långt olika användare klarat sig men man kan inte se hur dom spelat.

Tidigare omgångar kan ju ses genom att klicka på den veckan.

O12 2019-03-21 15:04

Tjena! Ser ut som mitt spel på. Tampa inkl overtime är rättat med förlust...

Kan ni rätta till?

Lazlo 2019-03-21 15:31

Citat:

Ursprungligen postat av O12 (Inlägg 611746)
Tjena! Ser ut som mitt spel på. Tampa inkl overtime är rättat med förlust...

Kan ni rätta till?

Absolut, det löser vi och nu är spelet korrekt.

Den automatiska rättningen på vissa hockeymatcher som går till OT verkar bli fel titt som tätt, vi får gräva i lite vad som är orsaken.

Ni som får felrättat, säg till direkt via mail/PM så löser vi det asap.

jippo 2019-03-28 18:10

Vad händer med dagens omgång? Det finns ju nästan inga marknader alls att välja på.

Lazlo 2019-03-28 18:55

Citat:

Ursprungligen postat av jippo (Inlägg 612502)
Vad händer med dagens omgång? Det finns ju nästan inga marknader alls att välja på.

Tack för att ni säger till, vi har noterat att många matcher saknas idag och våra utvecklare kollar på varför. Förhoppningsvis löser det sig inom kort men annars får ni helt enkelt försöka välja utifrån det som finns tyvärr.

jippo 2019-03-28 19:03

Citat:

Ursprungligen postat av Lazlo (Inlägg 612511)
Tack för att ni säger till, vi har noterat att många matcher saknas idag och våra utvecklare kollar på varför. Förhoppningsvis löser det sig inom kort men annars får ni helt enkelt försöka välja utifrån det som finns tyvärr.

Det finns inte marknader så att det går att få ihop oddset som krävs idag.

rickyfashion 2019-04-02 13:33

verkar felrättat på snöbollen tror jag!

Lazlo 2019-04-02 13:38

Citat:

Ursprungligen postat av rickyfashion (Inlägg 613067)
verkar felrättat på snöbollen tror jag!

Tack för du säger till. Det är nu korrigerat. Lycka till i fortsättningen! :)

perry 2019-04-04 07:21

Hockey finns inte som alternativ för tillfället.

Lazlo 2019-04-04 13:13

Citat:

Ursprungligen postat av perry (Inlägg 613232)
Hockey finns inte som alternativ för tillfället.

Det stämmer. Hockey är inte en av sporterna som erbjuds denna veckan i snöbollen. Har varit för mycket krångel med felsatta odds och felrättade spel i hockeyn så vi måste undersöka och åtgärda det innan vi kan ta tillbaka hockeyn i snöbollen.

TOBYTYKE 2019-04-12 12:02

Citat:

Ursprungligen postat av Lazlo (Inlägg 613069)
Tack för du säger till. Det är nu korrigerat. Lycka till i fortsättningen! :)

Hej. Jag vann några trisslotter för en vecka sedan och har fortfarande inte erhållit något mail från utskickarna bara från sharps team(ej i skräpkorgen heller) Är det något som är beställt?

Lazlo 2019-04-12 22:26

Citat:

Ursprungligen postat av TOBYTYKE (Inlägg 614338)
Hej. Jag vann några trisslotter för en vecka sedan och har fortfarande inte erhållit något mail från utskickarna bara från sharps team(ej i skräpkorgen heller) Är det något som är beställt?

Stort grattis till vinsten!

Det är på gång med utskick på ett gäng priser som vunnits senaste veckorna och det borde komma under nästa vecka.

jippo 2019-05-06 11:29

Är det någon som fått utskick med vinster? Jag vann trisslotter v13 men har inte fått något mail än.

Lazlo 2019-05-06 11:40

Citat:

Ursprungligen postat av jippo (Inlägg 617904)
Är det någon som fått utskick med vinster? Jag vann trisslotter v13 men har inte fått något mail än.

Det ska gå ut automatisk mail till er som vunnit men om det kommit bort på vägen nånstans så kontakta mig så löser vi det: [email protected]



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved