Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Feedback & Frågor (https://www.sharps.se/forums/feedback-fragor/)
-   -   Allmänna tekniska frågor (https://www.sharps.se/forums/feedback-fragor/8444-allmaenna-tekniska-fragor/)

mars 2011-07-09 17:44

Allmänna tekniska frågor
 
Sådant som det ej finns trådar för kan tas här

Badass 2011-08-09 16:23

Allmäna tekniska frågor
 
Hur lägger man in en Parlay som rek? Går det över huvud taget? Varför kan jag aldrig använda de bilder man lägger till reken (de som kommer upp först) utan måste alltid använda mig utav de alternativa (samma bild jämt, som idag) - kan ex. inte få dagens inlagda E3-bild inlagd i min rek!

/Badass

mars 2011-08-09 17:47

Parlay går inte att lägga till som rek, stämmer.

Hur långt kommer du när det gäller rekbilder?
Du måste fylla i alla uppgifter om reken först å sen trycka på knappen, därefter välj en av bilderna som visas så kommer ett popupfönster där du kan redigera hur bilden klipps, när du redigerat måste du som det står i fönstret använda länken där (och inte stänga fönstret manuellt) för att det ska fungera - din bild ska då visas tillbaka på reksidan.

criba 2011-09-10 08:07

Hej Mars. Först måste jag säga att jag är galet tacksam för allt jobb ni lägger ned på sidan. Sanslöst bra. Min fråga: Köpte en Iphone4 häromdagen och första gången jag gick in på sharps.se så fick man förfrågan om en App. Nappade dessvärre inte just då och nu kan jag inte hitta den. Såg jag i syne eller har ni även en App för Iphone? Mvh // criba

MrGerrard 2011-09-10 08:36

Citat:

Ursprungligen postat av criba (Inlägg 139816)
Hej Mars. Först måste jag säga att jag är galet tacksam för allt jobb ni lägger ned på sidan. Sanslöst bra. Min fråga: Köpte en Iphone4 häromdagen och första gången jag gick in på sharps.se så fick man förfrågan om en App. Nappade dessvärre inte just då och nu kan jag inte hitta den. Såg jag i syne eller har ni även en App för Iphone? Mvh // criba

Skulle tro att det är tapatalk appen som kom upp för dig. Finns att ladda ner på App Store. Det är ingen specifik app för sharps utan för forumsidor.

mars 2011-09-10 22:42

Citat:

Ursprungligen postat av criba (Inlägg 139816)
Hej Mars. Först måste jag säga att jag är galet tacksam för allt jobb ni lägger ned på sidan. Sanslöst bra. Min fråga: Köpte en Iphone4 häromdagen och första gången jag gick in på sharps.se så fick man förfrågan om en App. Nappade dessvärre inte just då och nu kan jag inte hitta den. Såg jag i syne eller har ni även en App för Iphone? Mvh // criba

Som ovanstående säger är det tapatalk som är en app för vbulletin, stödjer all forumaktivetet men det som ligger utanför forumet typ spreadsheet osv ingår inte. Mer info på tapatalk

frages 2012-01-22 21:26

När man lägger till nhl spel, kan det inte ändras så det blir USA som land ist för internationell som det vart länge nu?

Eller bara jag som stör mig? haha

Går att få in australienska ligan i fotboll oxå?

Norrman90 2012-01-22 21:27

NHL är ju faktiskt Kanada också :)

Australien A-League är med ibland, ibland inte

Mammon 2012-01-24 16:01

Går det att ta bort voidade spel? Varför blir det så lätt "dubbelslag" när man lägger in ett spel? Har pga. detta redan 4 voidade spel pga. att de registrerats dubbelt när jag la in dem.

Är det en bugg eller jag som darrar när jag lägger in spelen? :whistling:

Tack för en djäkligt bra sida!

Persa 2012-01-24 16:08

Citat:

Ursprungligen postat av Mammon (Inlägg 163326)
Går det att ta bort voidade spel? Varför blir det så lätt "dubbelslag" när man lägger in ett spel? Har pga. detta redan 4 voidade spel pga. att de registrerats dubbelt när jag la in dem.

Är det en bugg eller jag som darrar när jag lägger in spelen? :whistling:

Tack för en djäkligt bra sida!

Ett tips är att inte låsa spelen direkt. Lägg spelet och gör sedan en extra granskning. Om allt ser bra ut, kan du låsa det i efterhand.

Mammon 2012-01-24 16:12

Citat:

Ursprungligen postat av Persa (Inlägg 163333)
Ett tips är att inte låsa spelen direkt. Lägg spelet och gör sedan en extra granskning. Om allt ser bra ut, kan du låsa det i efterhand.


Lysande idé, Sickan! Tack för tipset! :cheers:

Mammon 2012-01-25 13:43

Undrar om någon moderator kan ändra TS namn från att gälla enbart Jokersystemet till att omfatta alla reduceringsverktyg på marknaden? HPT är ju redan inne i tråden och känns mer sjysst om alla får komma tilltals...

Moderator får fria händer att döpa om tråden till vad denne tycker sig vara en beskrivande rubrik.

Tack, på förhand!

Mammon 2012-01-27 20:02

Felpost!

Pacman 2012-02-22 16:06

Alltså topplistorna igen, dom kan ju för fasen fortfarande inte visa rätt information eller?
Topp 10 senaste veckan är ju helt off så jag tycker väl att antingen fixar man dom eller så tar man bort dom...som det är nu så är det ju mycket att ha i alla fall.

Philjay 2012-03-01 15:35

Hej, som alltid förr så stormtrivs jag på sharps och tycker både designen och användarvänligheten är utmärkt! Det finns dock en sak jag stör mig på inom spreedsheetet och det är att om man har gjort filter i sitt spread, säg t.e.x. NHL och vill kolla på det, så visas endast Singlar, dvs om man använder Filter så kommer inte paralays med.
Förstår att det är ett litet problem då de flesta endast lägger singlar, men om man vill se en rättvis bild av just någons NHL spelande så måste Paralays vara med i mina ögon!

Vet inte om det är något ni märkt innan eller hört innan, men om det är "lätt" att fixa så vore det i mina ögon en bra uppdatering!

Tack i förhand
MvH



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved