Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Feedback & Frågor (https://www.sharps.se/forums/feedback-fragor/)
-   -   Rösta! Tack-knapp eller ej? (https://www.sharps.se/forums/feedback-fragor/912-roesta-tack-knapp-eller-ej/)

KP 2010-02-05 20:26

Rösta! Tack-knapp eller ej?
 
Vad tycker ni, ska vi införa en tack knapp för att få bort alla Tack inlägg?

Så det blir i stil med

Trådskaparens inlägg

(Följande personer har visat tacksamhet: nick1 nick2 nick3 nick4 nick5)
Eller ska vi fortsätta med som det är?

Trots allt inte många tackinlägg ÄN, är främst i serviceplay avdelningen de kan komma 3-5 inlägg

patrikLA 2010-02-05 20:28

Citat:

Ursprungligen postat av KP (Inlägg 11931)
Vad tycker ni, ska vi införa en tack knapp för att få bort alla Tack inlägg?

Så det blir i stil med

Trådskaparens inlägg

(Följande personer har visat tacksamhet: nick1 nick2 nick3 nick4 nick5)
Eller ska vi fortsätta med som det är?

Trots allt inte många tackinlägg ÄN, är främst i serviceplay avdelningen de kan komma 3-5 inlägg

Tycker jag låter som en riktigt bra ide:yes:

olof86 2010-02-05 20:29

Personligen tycker jag det är mer personligt med skrivna tackinlägg, man ställer ju ofta någon följdfråga eller kommenterar vilket kan leda till diskussion också.

snooze 2010-02-05 20:31

har röstat:)

Qirren 2010-02-05 21:35

Jag ogillar tack-knappar något enormt då det känns opersonligt.

MrR 2010-02-05 21:53

Håller med Olof. :)

suburbanracer 2010-02-05 21:54

Även jag är inne på olof86's spår här.

Knaffell 2010-02-05 21:57

Ser inget som helst negativt med en Tack-knapp. :yes:
De som hellre vill fortsätta tacka med en post kan göra det, detta ökar bara utbudet utav möjligheter, varför skulle man vilja ha utbudet begränsat ?

Borde faktiskt inte heller vara något problem om folk använde sig utav båda...

sodomyandlust 2010-02-05 22:16

Man vill ju visa sin uppskattning på något sätt, tackinlägg kanske inte är så givande för övriga användare förutom TS som lagt upp spelen, kan bli jobbigt för de andra att läsa igenom 1 sida tackinlägg för att hitta något intressant om spelen eller cappern. Men samtidigt tycker jag tackknappar känns alldeles för tråkigt, som att man inte orkar ta sig tiden att skriva ner en mening för att tacka användaren som lagt upp spelen. Känns mer vänligt att skriva ett tackinlägg än att trycka på en knapp.

Men jag lägger min röst på en tackknapp. Ämnena kommer bli mer lättlästa och man kommer lättare att hitta intressant fakta/statistik om spelen/cappern, vilket gynnar alla skulle jag tro, även den som la upp spelen.

/En som aktivt skriver tackinlägg :skamsen:

scwee 2010-02-06 00:17

Jag tycker en tackknapp skulle sitta fint. Känns som ett smidigare sätt att visa sin tacksamhet, trådarna lämnas med relevant informtion och diskussion istället för intetsägande, och samtidigt trevliga, "Tack!" eller smileys.

Men det är ju bara min åsikt... ;)

skolmatsal 2010-02-06 00:53

Tack!!! :drunk:









:skamsen:

fiorentina 2010-02-07 20:07

Tackknappar tror jag förstör kommunikationen till viss del. Men tanken är god. Jag röstar nej i alla fall.

Betongbarn 2010-02-07 22:57

Citat:

Ursprungligen postat av olof86 (Inlägg 11933)
Personligen tycker jag det är mer personligt med skrivna tackinlägg, man ställer ju ofta någon följdfråga eller kommenterar vilket kan leda till diskussion också.

Agree!

Abyss 2010-02-08 08:21

Förslog detta för ett tag sen och är glad att det tagits upp för diskussion.
Jag röstar på "tack".

Anledningen är just därför att rekar "försvinner" pga alla tack, och då kanske man skrollar igenom en rek för snabbt och missar viktig information.

Rejs 2010-02-08 12:28

Citat:

Ursprungligen postat av Knaffell (Inlägg 11971)
Ser inget som helst negativt med en Tack-knapp. :yes:
De som hellre vill fortsätta tacka med en post kan göra det, detta ökar bara utbudet utav möjligheter, varför skulle man vilja ha utbudet begränsat ?

Borde faktiskt inte heller vara något problem om folk använde sig utav båda...

Håller med

Tack

http://millansmemoarer.blogg.se/imag...3_56985551.jpg



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved