Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Henry till arsenal (https://www.sharps.se/forums/fotboll/10323-henry-till-arsenal/)

abber 2011-12-31 16:54

Henry till arsenal
 
http://fotboll.expressen.se/premierl...ela-mot-zlatan

Tror inte någon har missat att henry kommer på lån till arsenal(två månader) främst för att backa upp RVP när Gervinho och Chamakh spelar afrikanska mästerskapen. Vet att MLS inte är speciellt bra men vilken klass håller Henry till er som följer ligan. Och tror ni han kommer tillföra något, kommer han göra några supermål?:)

Galeocerdo cuvier 2011-12-31 17:01

Jag kan nästan ingenting om fotboll, men är inte Henry mest ett namn man köper? Precis som de lag som köpt Beckham de senaste åren. För att sälja tröjor osv. Henry känns lite gammal :)

abber 2011-12-31 17:38

Jag har svårt att se att Wenger skulle låna in Henry bara för att sälja tröjor. Han kommer tillföra mycket utanför planen. Han är rutinerad och han vet vad som krävs för att vinna. Det handlar mer om ifall han själv fortfarande har det och kommer göra nytta på plan

Pacman 2011-12-31 17:54

Nå Henry håller ju fortfarande högre klass än både Gervinho och Chamakh i mina ögon så det lär ju inte bli sämre av att honom på plan direkt. Tippar på en liknande insats som Henke gjorde när han spelade ett par matcher i United för nåt år sedan.

trance_error 2011-12-31 17:56

Tror han har kvar fortfarande.. Kan nog bli några mål :)

rmokvist 2011-12-31 18:39

Har inte sett honom i mls eller för den delen på träningen men för arsenals del tycker iaf jag att det handlar om att få någon som som faktiskt kan trycka in bollen i mål när tillfälle ges, inte om att göra några drömmål eller solomål. Bara se de lagen walcott och gervinho hade idag mot qpr (finns många fler att peka på men för att nämna några). Lägena finns men sen saknas något. Mina personliga förhoppningar är är att Henry ska tillföra det där lilla extra.

I slutändan handlar det trotsallt om en spelare som har valt att dra sig tillbaka så man kan inte förvänta sig underverk, men man kan ju hoppas. :)

Om jag förstått det rätt så ska inte Henry spela speciellt mycket per match men vet inte om det är något som står i avtal eller liknande.

RobinD 2011-12-31 18:54

Folk har för låga tankar om MLS, det är ingen skitliga, Hasse Backe jämför den med Holländska och med tanke på att Landon Donovan kommit till Everton på liknande sett och att Henry kommer till ett långt bättre lag så är det nog en dröm för alla som håller på Arsenal.

Var ren klass förr så nog kan han fortfarande sparka boll..

joppoe 2011-12-31 19:06

Mer info 6 veckor inte 2 månader ...arsenal värvar inte för att sälja tröjor det borde väll alla veta vid detta lag....dem värvar för. Topp 4 och täcka upp ghervinho under januari

Wagner 2011-12-31 19:16

Citat:

Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier (Inlägg 157565)
Jag kan nästan ingenting om fotboll, men är inte Henry mest ett namn man köper? Precis som de lag som köpt Beckham de senaste åren. För att sälja tröjor osv. Henry känns lite gammal :)

Samma här. Men har inte han spelat i Arsenal tidigare?

Overkill 2011-12-31 19:17

Citat:

Ursprungligen postat av Wagner (Inlägg 157588)
Samma här. Men har inte han spelat i Arsenal tidigare?

Spot on.

Riktig kelgris förr, så nog är detta en drömvärvning för alla Arsenal-supportrar.

Galeocerdo cuvier 2011-12-31 19:23

Citat:

Ursprungligen postat av joppoe (Inlägg 157585)
Mer info 6 veckor inte 2 månader ...arsenal värvar inte för att sälja tröjor det borde väll alla veta vid detta lag....dem värvar för. Topp 4 och täcka upp ghervinho under januari

Borde alla veta? Hör det till allmänbildning tycker du eller? Trots att jag sett en Premier League-match i mitt liv så bör jag kunna allt om Arsenal och dess värvningar? Kan du säga mig vad NYI toppforward heter?

Overkill 2011-12-31 19:57

Citat:

Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier (Inlägg 157590)
Kan du säga mig vad NYI toppforward heter?

Kan själv inte så mycket om alla NHL-lag men....

Tavares? ;)

apmongo 2012-01-01 04:14

Kan ju säga att som Arsenal fan sitter jag o spelar skinnbanjo när jag tänker på Henry i Arsenaltröjan igen!

fireas 2012-01-02 08:01

Kommer bli kul både för oss fotbollsfans och för Henry, fan va han har längtat.

Minns hans uttalande i Barca att han t.o.m skulle tänka sig vara vattenpojke för laget(Arsenal), så mycket älskade han dem.

Han åkte ju varje helg (efter sin Barca-match) för att se arsenals.

Hoppas det går bra för honom där!

NoClue 2012-01-02 10:22

Kan mycket väl bli en hjältesaga. Och sådana gillar väl alla?

Go Henry!



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved