![]() |
Citat:
|
Nu ryktas det om rusningar vid Östra, någon som kan bekräfta? Stabilt av Gnaget som redan har en varning av UEFA :idiot:
|
Nu yrar du rejält, vanligt råttpack som fick däng av en mix av Poznas ultras & "vanliga" supporters.
|
Citat:
|
Citat:
Annars har jag helt annan info, direkt av aik grabbar.. roligt när historierna går isär såhär haha Julgranarna brukar väl inte sitta i fridhemsplan eller gör dom det? Firman gillar ju annars det stället. Hursom, har pratat med flera, cirka 30-50 på varje sida. Förövrigt: Många filmade skiten, så lär hamna på tuben! Polaren stod o tittade på oxå. Över på under minuten, med aik ingen chans. Polackerna var inga "vanliga" utan det var deras firma, stora snubbar som köttade på bra, även emot polisen! |
Nej jag har inte sett något, känner flera som var där dock och inte en kotte från Firman.
|
äh småknoddarna är väl förfan inte fb..
|
haha ok.
ja vi lär ju märka vilka det var :) |
Helt isär är vi inte, Det var inga random bärplockare som skutta omkring :).
|
Haha rätt kul att vi alla fått olika uppgifter :)
|
Förstår inte syftet att ge dessa samhällsparasiter någon som helst uppmärksamhet.
|
Tar tillbaka det Avej, inget FB märker jag, my bad! Däremot verkar det vara rejält nu, kolla här. http://z6.invisionfree.com/UltrasTif...&st=1463&#last
|
0-0 i halvlek! Någon som kollar matchen?
|
Citat:
|
Citat:
|