Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   REK 25/2 19:00 Shakhtar Donetsk - Fulham, Europa League (https://www.sharps.se/forums/fotboll/1296-25-2-19-00-shakhtar-donetsk-fulham-europa-league/)

Mr.Betting 2010-02-22 14:30

vart hittar ni oddsen på vilket lag som ska kvalificera sig? måste vara jag som är blind.

Portugisen 2010-02-22 15:06

Citat:

Ursprungligen postat av Mr.Betting (Inlägg 17439)
vart hittar ni oddsen på vilket lag som ska kvalificera sig? måste vara jag som är blind.

Heter olika på alla sajter. To qualify from tie, h2h etc...

gentile91 2010-02-22 18:08

Gillar reken Portugisen och oddset har sjunkit men -1 finns @1.885 på Pinnacle och det lirar jag till 4u. Bra spel, cheers

Portugisen 2010-02-22 19:13

Ja oddset börjar röra på sig lite. 1.91 hos Betsson...Lycka till ni som spelar. Ska bli kul match att se dessutom :)

mangofreak 2010-02-22 21:04

Haha ni gillar verkligen inte Fulham verkar det som :D , känns lite riskabelt att spela emot dem nu när de har så bra form. Ser inte ett dugg slitna ut trots sitt tighta matchprogram. För övrigt tror jag Shakhtar vinner, men inte mer än ett mål.

Portugisen 2010-02-23 06:34

Citat:

Ursprungligen postat av mangofreak (Inlägg 17517)
Haha ni gillar verkligen inte Fulham verkar det som :D , känns lite riskabelt att spela emot dem nu när de har så bra form. Ser inte ett dugg slitna ut trots sitt tighta matchprogram. För övrigt tror jag Shakhtar vinner, men inte mer än ett mål.

Jag håller med dig. De har överträffat mina förväntningar. Men här snackar vi stormatch, även om det inte är CL. Fulham har ingen som helst erfarenhet av dessa matcher, det har Shakhtar. Och som sagt, anledningen till att jag spelade -1 med push på uddamålsvinst är kanske just för deras förmåga att överraska. Men jag tror klassen tar ut sin rätt här.

mangofreak 2010-02-23 10:28

Citat:

Ursprungligen postat av Portugisen (Inlägg 17615)
Jag håller med dig. De har överträffat mina förväntningar. Men här snackar vi stormatch, även om det inte är CL. Fulham har ingen som helst erfarenhet av dessa matcher, det har Shakhtar. Och som sagt, anledningen till att jag spelade -1 med push på uddamålsvinst är kanske just för deras förmåga att överraska. Men jag tror klassen tar ut sin rätt här.

Stämmer att Fulham inte har någon större erfarenhet från Europa-matcher i jämförelse med Shakhtar, men man får inte glömma att Roy Hodgson är en riktigt duktig tränare. Han kan välja att ställa upp med ett 4-5-1 och spela för 1p, och jag tror faktiskt att han hade lyckats. Fulham är ett välorganiserat och fysiskt bra lag som definitivt är på uppgång.

Med det sagt, så ser jag fram emot matchen då jag spelat på en rak 1a, inget höjdarodds jag vet, men tog med matchen i en trippel för att höja oddset lite. Lycka till alla! ;)

Portugisen 2010-02-23 12:23

Citat:

Ursprungligen postat av mangofreak (Inlägg 17636)
Han kan välja att ställa upp med ett 4-5-1 och spela för 1p, och jag tror faktiskt att han hade lyckats. Fulham är ett välorganiserat och fysiskt bra lag som definitivt är på uppgång.

Här går våra åsikter brett isär. Vi får se vem som har rätt.

Lycka till!

Babbe 2010-02-25 09:03

Jag kör 1.5 units på fulham dnb. Kan bara inte tippa emot det laget

RobinD 2010-02-25 09:07

Citat:

Ursprungligen postat av Babbe (Inlägg 18285)

Smartare att inte tippa alls då tycker jag. Vinner gör Fulham absolut inte, deras bortaspel är inte bra och nu möter de ett övermäktigt lag i Ukraina! Glöm inte att det är regerande mästarna Fulham ska möta!

Portugisen 2010-02-25 09:56

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 18288)
Smartare att inte tippa alls då tycker jag. Vinner gör Fulham absolut inte, deras bortaspel är inte bra och nu möter de ett övermäktigt lag i Ukraina! Glöm inte att det är regerande mästarna Fulham ska möta!

Verkligen...

Nu börjar Fulham haussas som Stoke igår....

Vi pratar om Fulham. Inte Barcelona.

Portugisen 2010-02-25 09:57

Citat:

Ursprungligen postat av Babbe (Inlägg 18285)

Och det bettet är dumt av flera anledningar. Att Fulham går för vinst är fullständigt otänkbart. Roy Hodgson är en erfaren räv. Han vet att det enda som gäller är att gå för kryss. Du vet att det räcker med 1-0 för Shakhtar för avancemang?

UKM 2010-02-25 16:29

Citat:

Ursprungligen postat av Portugisen (Inlägg 18297)
Och det bettet är dumt av flera anledningar. Att Fulham går för vinst är fullständigt otänkbart. Roy Hodgson är en erfaren räv. Han vet att det enda som gäller är att gå för kryss. Du vet att det räcker med 1-0 för Shakhtar för avancemang?

Ja då är det ju nästan vettigare att lägga 1-0 isf, och det är ju rätt lotto det med.

Gamblern 2010-02-25 17:47

2.40 på att Schaktar vinner -1,5 på UB nu.
2.25 på 1/1 (ht/ft) och 4.20 på x/1.

Tycker det känns intressant med dessa odds då jag är helt inne på att Schaktar vinner. Frågan är bara hur länge klarar Fulham hålla emot...hmm

Intressanta odds på slutresultaten också. Om jag lyssnar på vad majoriteten tror får ni ganska bra avkastning på både 2-0 och 3-1 i jämförelse med hcp spelen ;)

Själv spelar jag 1% på 3-0 odds 12.50 samt 4% på 1/1 odds 2.25 samt 1% på x/1 odds 4.20 hos UB.

Tror definitivt att det bli en 1a men garderar upp1/1-spelet då jag är osäker på om Fulham klarar av nollan i första.

U-town 2010-02-25 19:47

1-0 Fulham....:gun_bandana::gun_bandana::rant::rant: