![]() |
Dagens fotboll 29 Augusti
Finns idag fin info i norska Adeccoliga.
Hödd - Notodden Bortalaget har stora problem då försvararna Lars Lien (16/0), Steffen Jensen (17/1), och Tor Omar Sande (15/0) alla är avstängda medans deras försvarskollegor Tore Jan Amundsen (16/0), Kristian Jahr (15/1) båda blev skadade i senaste matchen mot Ullensaker/Kisa, även målvakt Nuno Marques blev skada och är ett osäker kort nu. Mittfältaren Andrew Granerud (16/2) och anfallaren Tarjei Dale (8/1) är också skadade. Man har även försökt att skjuta upp matchen utan framgång. Hemmalaget få tillbaka sin anfallare Pål André Hellander (16/5) efter avstängning och man har även lånat in anfallaren Kjell Rune Sellin från Aalesund. Jag testar HT/FT 1,91 och AH-2 2,67 på Hödd, båda spelen på bet365 Jag vet att oddset har gått ner mycket men jag kan inte släppa matchen. |
Plockade denna tidigt i veckan. :)
Hödd är maxad! -1 AH HT @3.70 -1.5 @2.425 -2 AH @3.80 -3 AH @6.10 :cheers: |
Citat:
Jag kör ht till 1.83. |
Hödd vinner båda halvlekar snor jag då...3.20 Mybet.
|
Ska också tillägas att Notodden är ligans sämsta bortalag med endast en pinne under hela säsongen på bortagräs med Hodd är lag 9 av 16 på hemmagräs.
|
Följande livesingel med matchstart 16.30 spelas i iranska Pro League:
Naft Tehran gör fler än 1.5 mål 2.50@Bet365 Ligatrean Naft Tehran (6 3 2 1 12-6 11) bör enligt mig ha goda chanser att göra minst två mål hemma mot jumbon Zob Ahan (6 1 0 5 4-12 3). Senast vann Naft Tehran med 3-1 borta mot Malavan och laget har gjort tolv mål på sex ligamatcher vilket är ganska bra för denna målsnåla liga. Livesingeln spelas med ganska hög insats. |
Jag fick 3.40 för 3 min. sedan
|
Tog Hödd i början på veckan -1,5 till 2.50@bet365 efter tips på annan sida. Hoppas inte detta blir fiasko nu bara för att "alla" har spelat på matchen :)
Är det någon som vet varför så många har spelat Barcelona i kvällens supercupmöte? Finns det verkligen värde på en sådan stor och sönderläst match? |
Citat:
|
Citat:
|
Tänk vad enkelt man kan bli lockad. Satte in en hel del i Hödd utan att reka själv. Smällar man får ta tydligen:)
|
Citat:
Nästa sitter! |
I bet over 2.5 goals for this match. Good bet for getting profit.
|
Hödd skapade tillräckligt med chanser för att vinna med större marginal, man missade bl.a. en straff! Surt sa räven. Men nästa gång sitter den.
|