![]() |
Citat:
|
på betfair kan man spela roma nu till 17-18ggr, 30-50kr kan det väl vara värt om inte annat. motsvarar 5,55% chans som kanske är lite lågt.
|
Citat:
Lycka till, hoppas de vinner. :) Har inget till övers för Inter... |
Citat:
|
Okej med tanke på att jag inte har några pengar på något spelkonto får jag väll ägna mig åt de få levande spel jag har. Jag lägger till Milan i beräkningarna, artikeln jag tog från Svenska Fans räknade bort dom med tanke på för hårt motstånd sista omgångarna.
Nu har det går 2/3 av de 12 omgångarna och Roma och Milan har tagit in en poäng på Inter de senaste fyra omgångarna. Tabell för tillfället: 1 Inter 29 17 9 3 54 26 +28 60 2 AC Milan 29 17 8 4 48 27 +21 59 3 AS Roma 29 16 8 5 52 34 +18 56 Inters kvarvarande: Udinese – Inter, osäker 2-3 Inter – Genoa, 3 poäng 0-0 Catania – Inter, osäker 3-1 Palermo – Inter, osäker 1-1 Inter – Livorno, 3 poäng AS Roma – Inter, osäker Inter – Bologna, 3 poäng Fiorentina – Inter, osäker Inter – Juventus, osäker Inter – Atalanta, 3 poäng Lazio – Inter, 3 poäng Inter – Chievo, 3 poäng Siena – Inter, 3 poäng Roma kvarvarande: Napoli - AS Roma osäker 2-2 AS Roma - AC Milan osäker 0-0 Livorno - AS Roma 3 poäng 3-3 AS Roma - Udinese 3 poäng 4-2 Bologna - AS Roma 3 poäng AS Roma - Inter osäker Bari - AS Roma osäker AS Roma - Atalanta 3 poäng Lazio - AS Roma 3 poäng AS Roma - Sampdoria 3 poäng Parma - AS Roma 3 poäng AS Roma - Cagliari 3 poäng Chievo - AS Roma 3 poäng Milan kvarvarande: AC Milan - Atalanta 3-1 AS Roma - AC Milan 0-0 AC Milan - Chievo 1-0 AC Milan - Napoli 1-1 Parma - AC Milan AC Milan - Lazio Cagliari - AC Milan AC Milan - Catania Sampdoria - AC Milan Palermo - AC Milan AC Milan - Fiorentina Genoa - AC Milan AC Milan - Juventus Om Inter tappar poäng mot Livorno på onsdag och förlorar mot Roma på söndag är det fördel Roma. Spännande. |
i like
|
Tyvär Fiorentina du kan glömma denna bet oxå, lite dåligt tycker jag att inter ger dig lite förhoppningar..
|
när jag först läste denna rek, fick man 18-19ggr för roma hos betfair. tror det va upp en bit över 20ggr och vände, nu kan man om man vill sälja va risken till 8-8,4.
|
Citat:
|
Grazie Roma!
|
Fan att man missat denna rek :(
|
Går ju riktigt bra! :cheers:
|
Haha... bara att ta av sig hatten och göra en stående ovation...
|
Varför ryggade man inte? :sad44:
|
Där gick Roma på pumpen rejält...den matchen måste man ju ha räknat som 3 mer eller mindre säkra poäng?
|