![]() |
[QUOTE=Cazzius;231660]Olympiakos torskade i ligan för bara 2 veckor sen på hemmaplan så dom är inte omöjliga. Att åka till Levante tror jag inte blir så enkelt för grekerna som att spöa lag i inhemska ligan.
Ja visst fan, där har du rätt missade helt förlusten mot Antroplios. Nåväl tror ändå man kommer kriga sig minst till oavgjort resultat här. De har rutin i dessa sammanhang. |
vad gäller Zenit mot liverpool tror jag att Zenit kommer att ta hem segern. Liverpool har spelat ojämnt i ligan och förlorat matcher som jag tycker att de borde ha vunnit. Zenit å andra sidan tycker jag har spelat starkt i tidigare turneringar och är starka hemma.
jag är inget proffs å har 110% koll på fotbollsvärlden, men ja, detta är min åsikt å jag har satt 100kr på zenit! :) |
Borde inte startelvorna för de ryska matcherna poppa upp snart?
Hur är det med Pool, kommer Sturridge att spela eller är han hemma i Liverpool? |
Citat:
|
Vet inte om jag förstår teamtalk rätt men där står det att Sturridge är kvar i England, för han har repsenterat Chelsea men de var ju CL.
http://www.teamtalk.com/match/previe...erpool-preview |
Sturridge får inte spela. Chelsea är även dom i EL. Blir därför inte godkänd för Pool i EL.
|
Citat:
Samma gäller Coutino som lirat med Inter. |
Och Anzhis odds stiger på bet365, nu 1.85 på rak 1. Har vi nån bekräftad elva?
|
Citat:
Eschenko João Carlos Zhirkov Ewerton Jucilei Ahmedov L. Diarra Willian Boussoufa Eto'o(C) Enligt Uefa.com |
Dnipro är målglada, även på bortaplan. Man spelar riktigt offensiv fotboll.
I EL har man så här långt spelat fyra bortamatcher och man har aldrig gjort färre än två mål och då har man ändå varit på besök i både Neapel och Eindhoven. Totalt i EL snittar man 3.0 mål per match denna säsong. Vet inte hur många mål Basel gör i kväll men Dnipro gör väl minst två om man ska fortsätta sitt fina bortasnitt. Dnipro över 1.5 - 2.50 bet365 |
Mest på kul:
|
Tror Plzen är långt ifrån chanslösa idag och veteranen Horvath har gjort 3 mål på 5 matcher i EL. 9.00 på att han målar idag. Han slår förhoppningsvis eventuella straffar också.
|
2-1 Anzhi och rött kort Fene.
|
Rött efter 4 min, starkt jobbat.
|
Läget och liva Chelsea när det kryper över 2.0 kanske - stark uppställning och verkar ha börjat bra.
|